Урок "Білі шати зими. В. Скомаровський « Казкові шати». Виготовлення аплікації «Засніжені дерева»"

Про матеріал
Розробка інтегрованго уроку "Білі шати зими. В. Скомаровський « Казкові шати». Виготовлення аплікації «Засніжені дерева»"
Перегляд файлу

Клас

Тема  уроку

                                         Зміст уроку

Назва стратегії

Чому дана стратегія доцільна саме на цьому етапі на вашу думку?

2

Білі шати зими. В. Скомаровський « Казкові шати». Виготовлення аплікації «Засніжені дерева»

І. Вступна частина.

1. Організаційний момент.

Добрий день, мої школярі !

Цікавий урок на порі.

Та, зрештою все по порядку –

Почнемо урок і спочатку

 Ми разом усі посміхнемось.

Отож – до роботи беремось !

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Вправа « Мікрофон»

-Скажіть, яким має бути наш урок ? (цікавим , навчальним,

трохи казковим, продуктивним, проблемним …)

  • А ви на уроці якими повинні бути ? ( дисциплінованими

уважними, наполегливими…)

  • Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо цікавий, творчий, продуктивний урок. А він у нас дійсно незвичайний. Ми будемо читати, вирізати. Чи цікавий буде урок, залежить від вашої активності, уважності, творчості.
  • А працюватимемо під гаслом :

Щоб робота в нас кипіла,

Працювати будем :

Швидко ! Дружно ! Вміло !

ІІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційні вправи.
  1. Вправа « Урок співів «
  • Глибоко вдихніть носом повітря і почніть на видиху проспівувать: АО, УИ, ИЕ, ЕАУ, УОА, ИЕО, АУИ.
  1. Робота над скоромовкою.

Ми горобчиків попросим:

  • Не летіть до діда в просо.

Вранці просо дід покосить,

Ляже просо у покоси.

Натовчем для вас пшона

Із просяного зерна.

  1. Вправа « Читай, думай , доповнюй!»

На кущі шипшини розквітли квіти.

З куща виглядав …

Біля куща …

За кущем…

Під кущем…

Над кущем...

 

  1. Актуалізація опорних фонових знань. Робота над віршем.

1). Читання вірша вчителем Г. Дем’яненко  « Пролетіли в трійці коні-скакуни»

- Про яку пору року йдеться у вірші ?

- Чи подобається вам зима ? Чим саме ?

- Які зимові місяці  згадуються у вірші ?

- З якою зимовою казкою ви зустрілися ?

Казкова краса зими приваблює, хвилює, бентежить нашу уяву. Інколи бракує  слів, щоб висловити свої почуття. І тоді дехто бере фарби і створює чудові зимові пейзажі, дехто сідає  за музичний інструмент – і лине прекрасна мелодія, а дехто бере в руки фото- чи відеокамеру і вирушає в казкове царство зими. Щоб потім показати його нам.

  1. Створення емоційного фону. Перегляд відеосюжету «Краса зими»
  • Чи сподобалось вам побачене ?
  • Які почуття вас охоплювали під час перегляду?

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку.

Зимова казка надихнула і Вадима Скомаровського на створення вірша, у якому він майстерно змальовує зиму.

  1. Робота над  віршем  В. Скомаровського « Казкові шати»
  1. Вправа « Передбачення»
  • Розгляньте малюнок на с. 60.
  • Яку пору року зображено на ньому ?
  • Це початок зими  чи вона вже повністю вступила у свої права?
  • Прочитайте назву вірша.
  • Про що йдеться мова у вірші, якщо він має таку назву ?
  1. Вправа « Рибки»

(самостійне мовчазне читання вірша учнями).

  • Чому не можна  розпізнати дерева ?( зима їх запорошила снігом.

3). Розглядання зразка.

- Розгляньте зразок аплікації, які дерева зображено.

- З чого зроблено крони дерев ? ( з тюлевої тканини)

- Чим вони прикрашені ? ( паперовими сніжинками)

Пальчикова гімнастика

4). Підготовка робочих місць.

- Прочитайте, які матеріали нам знадобляться сьогодні на уроці.

Учні готують матеріали до роботи.

5). Перевірка первинного сприймання змісту твору.

 

  • Чи сподобався вам вірш ?
  • Що сподобалося ?
  • Які картини уявляли,  слухаючи вірш ?
  • А зараз з вами спробуємо  виготовити аплікацію « Засніжені дерева» за зразком чи власним задумом.

6). Послідовність виконання роботи.

1. З клаптиків тканини виріжте трикутник.

2. На аркуші паперу позначте місце, де будуть наклеєні дерева.

3. З  паперу  бежевого кольору виріжте стовбури дерев та наклейте їх на основу.

4. Наклейти трикутники з тканини над стовбурами.

5. Оздобте аплікацію лелітками. Наклейте вату.

Фізкультхвилинка « Під снігом»

7. Словникова робота.

З’ясувати значення слів:

Шати – багатий одяг.

Плетиво – що-небудь сплетене.

В сповитку – у пелюшках.

8. Робота в парах . Читання « Обличчям до обличчя»

9. Бесіда за змістом вірша.

- Про які казкові шати йдеться у вірші ?

- Як казкові шати змінили ліс ?

- Чому важко відгадати , де яке дерево ?

- Назвіть дерева і кущі згадані у вірші ?

- Про які білі хустинки йдеться у вірші ?

- Знайдіть і прочитайте порівняння, які використав поет.

- Які прикраси є у берізки ?

- Які рими використав автор .

10. Самостійна робота учнів.

(  зразки  виготовлення аплікації)

11. Групова робота . Робота над загадками.

- Прочитайте  загадки. Обговоріть в групі відгадку . Знайдіть спільне рішення.

12. Підбиття підсумків практичної роботи

Презентація виробів.

  • Подивіться, який чудовий та чарівний ліс ви створили ! Ви допомогли зимі « одягнути» дерева в зимові мережива.

V. Заключна частина.

Вправа « Відкритий мікрофон»

  • Що нового дізналися на уроці ?
  • Над твором якого письменника працювали ?
  • Чого навчилися ?
  • Яку роботу виконали ?
  • Чи цікаво було створювати аплікацію ?
  • Де ми зможемо її використати ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа

 « Мікрофон»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія «Два-чотири -всі разом»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парі

 

 

 

«Кажи та переключайся»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технлогія «Акваріум»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Налаштовує на спільну роботу увесь клас, тому доцільно проводити на початку уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Налаштовує дітей на співпрацю, взаємодопомогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ця технологія є підготовчим етапом роботи в групі. Дає час поміркувати, обмінятись ідеями з партнером і лише потім озвучувати свої думки перед класом.

 

Допомагає включитися у спільну роботу. Дає можливість перевірити здобуті знання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ця технологія дає можливість спілкуватися, вдосконалювати вміння дискутувати.

 

docx
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку