Клас |
Тема уроку |
Зміст уроку |
Назва стратегії |
Чому дана стратегія доцільна саме на цьому етапі на вашу думку? |
2 |
Білі шати зими. В. Скомаровський « Казкові шати». Виготовлення аплікації «Засніжені дерева» |
І. Вступна частина. 1. Організаційний момент. Добрий день, мої школярі ! Цікавий урок на порі. Та, зрештою все по порядку – Почнемо урок і спочатку Ми разом усі посміхнемось. Отож – до роботи беремось ! ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
-Скажіть, яким має бути наш урок ? (цікавим , навчальним, трохи казковим, продуктивним, проблемним …)
уважними, наполегливими…)
Щоб робота в нас кипіла, Працювати будем : Швидко ! Дружно ! Вміло ! ІІІ. Основна частина.
Ми горобчиків попросим:
Вранці просо дід покосить, Ляже просо у покоси. Натовчем для вас пшона Із просяного зерна.
На кущі шипшини розквітли квіти. З куща виглядав … Біля куща … За кущем… Під кущем… Над кущем...
1). Читання вірша вчителем Г. Дем’яненко « Пролетіли в трійці коні-скакуни» - Про яку пору року йдеться у вірші ? - Чи подобається вам зима ? Чим саме ? - Які зимові місяці згадуються у вірші ? - З якою зимовою казкою ви зустрілися ? Казкова краса зими приваблює, хвилює, бентежить нашу уяву. Інколи бракує слів, щоб висловити свої почуття. І тоді дехто бере фарби і створює чудові зимові пейзажі, дехто сідає за музичний інструмент – і лине прекрасна мелодія, а дехто бере в руки фото- чи відеокамеру і вирушає в казкове царство зими. Щоб потім показати його нам.
ІV. Повідомлення теми та завдань уроку. Зимова казка надихнула і Вадима Скомаровського на створення вірша, у якому він майстерно змальовує зиму.
(самостійне мовчазне читання вірша учнями).
3). Розглядання зразка. - Розгляньте зразок аплікації, які дерева зображено. - З чого зроблено крони дерев ? ( з тюлевої тканини) - Чим вони прикрашені ? ( паперовими сніжинками) Пальчикова гімнастика 4). Підготовка робочих місць. - Прочитайте, які матеріали нам знадобляться сьогодні на уроці. Учні готують матеріали до роботи. 5). Перевірка первинного сприймання змісту твору.
6). Послідовність виконання роботи. 1. З клаптиків тканини виріжте трикутник. 2. На аркуші паперу позначте місце, де будуть наклеєні дерева. 3. З паперу бежевого кольору виріжте стовбури дерев та наклейте їх на основу. 4. Наклейти трикутники з тканини над стовбурами. 5. Оздобте аплікацію лелітками. Наклейте вату. Фізкультхвилинка « Під снігом» 7. Словникова робота. З’ясувати значення слів: Шати – багатий одяг. Плетиво – що-небудь сплетене. В сповитку – у пелюшках. 8. Робота в парах . Читання « Обличчям до обличчя» 9. Бесіда за змістом вірша. - Про які казкові шати йдеться у вірші ? - Як казкові шати змінили ліс ? - Чому важко відгадати , де яке дерево ? - Назвіть дерева і кущі згадані у вірші ? - Про які білі хустинки йдеться у вірші ? - Знайдіть і прочитайте порівняння, які використав поет. - Які прикраси є у берізки ? - Які рими використав автор . 10. Самостійна робота учнів. ( зразки виготовлення аплікації) 11. Групова робота . Робота над загадками. - Прочитайте загадки. Обговоріть в групі відгадку . Знайдіть спільне рішення. 12. Підбиття підсумків практичної роботи Презентація виробів.
V. Заключна частина. Вправа « Відкритий мікрофон»
|
Вправа « Мікрофон»
Технологія «Два-чотири -всі разом»
Робота в парі
«Кажи та переключайся»
Технлогія «Акваріум» |
Налаштовує на спільну роботу увесь клас, тому доцільно проводити на початку уроку.
Налаштовує дітей на співпрацю, взаємодопомогу.
Ця технологія є підготовчим етапом роботи в групі. Дає час поміркувати, обмінятись ідеями з партнером і лише потім озвучувати свої думки перед класом.
Допомагає включитися у спільну роботу. Дає можливість перевірити здобуті знання.
Ця технологія дає можливість спілкуватися, вдосконалювати вміння дискутувати. |