Урок бінарний з інформатики та трудового навчання "Зимова фантазія", 2 клас

Про матеріал

Бінарний урок з інформатики та трудового навчання, 2 клас.

Мета уроку:

  • навчальна:ознайомити учнів з процесом виготовлення об'ємних прикрас з паперу, вчити створювати та прикрашати з об'ємних кульок сніговика, формувати вміння працювати з файлами в середовищі графічного редактора (відкривати збережені файли), комбінувати об'єкти для створення зображень, розфарбовувати зображення.
  • розвивальна:розвивати пам'ять, увагу, мовлення, логічне мислення, фантазію, навички самостійної роботи, формувати вміння узагальнювати, міркувати.
  • виховна:виховувати відповідальність, самостійність, працелюбність, охайність у роботі, взаємодопомогу, етичні, моральні, естетичні почуття.

Тип уроку: удосконалення і закріплення знань, умінь та навичок.

Урок насичений відеофрагментами, піснями на слова Мрії О.М.

Перегляд файлу

ЧЕРНІГІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ № 25

 

 

 

Показовий бінарний урок інформатики та трудового навчання, проведений у 2-Г класі

на тему:

«Зимова фантазія»

 

вчительінформатки

Смоліговець С.М.

вчитель початкового навчання

Мрія О.М.

D:\FOTO\Fameli\Света школа\бинарніе уроки\Мрия 12.12.2017\IMG_3712.JPG

 

Чернігів, 2017

Цілі:

  • навчальна:ознайомити учнів з процесом виготовлення об'ємних прикрас з паперу, вчити створювати та прикрашати з об’ємних кульок сніговика, формувати вміння працювати з файлами в середовищі графічного редактора (відкривати збережені файли), комбінувати об’єкти для створення зображень, розфарбовувати зображення.
  • розвивальна:розвивати пам’ять, увагу, мовлення, логічне мислення, фантазію, навички самостійної роботи, формувати вміння узагальнювати, міркувати.
  • виховна:виховувати відповідальність, самостійність, працелюбність, охайність у роботі, взаємодопомогу, етичні, моральні, естетичні почуття.

Тип уроку: удосконалення і закріплення знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, проектор, мікрофони, фігури янголів, сніжинки, готові кульки сніговиків, кольоровийгафрований папір, наліпки «очі»,  закодоване речення,презентація, музичний супровід, значок «Рятівник».

Програмне забезпечення:Графічний редактор Paint.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вчитель початкового навчання.

СЛАЙД 1. Зима (декілька картинок) Лунає музика «В гостях у казки». Заходять діти під музичний супровід і пісню на слова вчительки О.Мрії (музика Зимова казка). Утворюють коло і пісенно спілкуються.

Ми сьогодні добре попрацюєм

І казковий настрій буде в нас.

 У майстерні ми пофантазуєм

Створимо зимові дива враз.

 

Чи готові ви усі творити

Терміново працю розпочать.

Дружньо точно скажуть мої діти:

«Ми з любов’ю будем працювать!»

Вчитель запрошує всіх до майстерні «Зимова казка».

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

СЛАЙД 2.Діти сідають за столи майстерні. Проводиться бесіда про чарівність зими та розваги.

Зачарувала все зима

Красу чудову принесла.

І летить білесенький сніжок

На дерева, землю як м’який пушок.

 

Зима казковість нам дарує

І ми про неї фантазуєм.

  • Яка зима? (Казкова, сніжна біла, пухнаста, грайлива…)
  • Чи подобається вам ця пора року? Чому?
  • А які розваги є взимку? (Катання на санчатах, лижах, гра в сніжки).

І ми робили з вами на минулих уроках зимові сніжки. Згадаємо, як саме.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

СЛАЙД 3.Етапи створення сніговика.Нагадування етапів минулого уроку (Як робилися зимові кульки «сніжки».)

  1. За допомогою фольги робили кульки.
  2. Наносили білий пластилін.
  3. Методом втискання прикрашали гофрованим білим папером цю кульку.
  4. Таким способом зробили дві кульки.
  • А що можна зробити далі з цими кульками? (Відповіді учнів).

(Слайд 4) А дивлячись на кульку, що можна з неї створити. (Сніговика).

То ж сніговика повинні ми створити

Мої любі, працьовиті діти.

(Методом втискання зробимо ґудзики, можна прикріпити шапинку і фантазуючи прикрашаємо свого сніговита).

 

ІV. Робота по виготовленню сніговика.

Проведення техніки безпеки під час роботи с клеєм, папером, гострою паличкою.

  • Як будемо працювати? (Не заважаючи сусіду, обережно, щоб нікого не поранити гострими паличками).

Тихо, дружньо ви працюйте

І, звичайно, фантазуйте!

Лунає  музичний фон.Діти створюють сніговика.

Тепер роботи ви візьміть

І нам усім їх покажіть!

 

Своїх сніговиків збирайте

На стіл подарунковий виставляйте.

 

Вчитель інформатики.

V. Фізкультхвилинка. СЛАЙД 5.Під музичний супровід «У оленя є свій дім»

Тепер вам треба відпочити,

Фізкультхвилиночку зробити!

 

VІ. Засвоєння знань та формування умінь.

СЛАЙД 6.Лунає тривожна музика («Танок завірюхи»), яка привертає увагу всіх присутніх. Діти, ви чуєте, яка тривожна музика, мабуть, щось трапилось?

Слайд «Відео з хлопчиком, який попав у біду».

Відео 1. (Звертання хлопчика + зимовий ліс(01:00) + продовження звертання) (01:30)

Хлопчик стоїть без верхнього одягу, весь змерз. Труситься і промовляє. Слова хлопчика:

  •                   Люди, ви мене чуєте? (повертається, посміхається, радіє). Нарешті!!! (потирає очі). Невже справді люди? Привіт!
  •                   Привіт (вітаються діти).
  •                   Допоможіть! Я ліпив сніговита і дуже змерз. Чому я змерз?
  •                   Відповіді дітей.
  •                   Як же зігрітися? Я чув, що зірка, яка впаде з неба в долоні янгола зігріє ВСЕ і мене! Знайдіть її, будь ласочка.

 

  • Як ви думаєте, треба допомогти хлопчику? (Діти дають згоду на допомогу).

Розумнички, що висловили добрі думки, запропонували добрі вчинки для хлопчика.

У вчителя падає ручка. Діти її піднімають.

-Дякую, мені дуже приємно. Це  добрий вчинок. А ви  в своєму житті робили добрі вчинки? Які саме?

СЛАЙД 7.Я знаю, що ви брали участь у концерті, присвяченому до дня людей з інвалідністю. Своєю хореографічною композицією ви прикрашали їх виступ.

Янгол з задоволенням спілкується з тими людьми, які розуміють і роблять добрі вчинки.

СЛАЙД 8.Я бачу, що ви вже готові для зустрічі з янголом, який врятує хлопчика в програмі графічний редактор Paint.

  •                   Що це за програма?
  •                   Які інструменти графічного редактора ви знаєте?
  •                   Якщо ви неправильно щось намалювали, яку дію застосовуємо? (Дію скасування)

СЛАЙД 9.Гра «Злови сніжинку». Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером (якщо правило правильне, то учні плескають у долоні «ловлять сніжинку», а якщо ні – не плескають).

  • Відстань від очей до екрану монітора 30 см. 40 см. 50-60 см.
  • При роботі за комп’ютером руки повинні бути мокрі? Сухі? Брудні? Чисті?
  • Не можна торкатися проводів.
  •  Сидіти за комп’ютером дітям вашого віку можна 2 год. 5 год. 30 хв.
  • Їсти, пити за комп’ютером не можна.

VІІ. Робота за комп’ютером.

СЛАЙД 10.Інструктаж учителя:

  1. Завантажте малюнок «Янгол»в програмі графічний редактор Paint.Малюнокзнаходиться за адресою (с/робочий стіл/2 клас/янгол).
  2. Розфарбуйте його.
  3. Домалюйте зірку, яке впаде з неба на його долоньки.
  4. Попрацюйте з фоном.

Янгола уважно зафарбуйте.

Над малюнком фантазуйте!

 

VІІІ. Зарядка для очей.

Додаткове завдання.На столах знаходяться папірці зі словами. Необхідно утворити, розкодувати речення, яке дуже важливе для нашого життя: «Добро завжди зігріє людське серце».

 

ІХ. Підсумок.

СЛАЙД 11.Як добре ви попрацювали. Стільки зробили за урок. А що саме? (Відповіді дітей). Діти кажуть, що врятували хлопчика.

  •                   Молодці! Ви врятували хлопчика, який просив вашої допомоги!!!

СЛАЙД 12.На екрані врятований хлопчик.

Відео 2.

Хлопчик:

  • Мої ж ви рятівники, я вам дуже вдячний за допомогу. Мені тепло від вашого добра! І мої друзі раді за мене і за вас!

Друзі:

  • Молодці! Ви врятували нашого друга.
  • Справжні рятівники (хором)!
  • Кожен із вас отримає медаль рятівника. Всього вам найкращого!
  • До побачення!

Лунає пісня. Діти виходять, повертаються до гостей і співають пісню разом із вчительками.

Ми пройшли від А до Я

Сьогодні всі етапи.

Зможемо свої знання

Тепер застосувати.

 

Приспів:

Та в житті все ж головне

Наші добрі вчинки!

Ти не забувай про це

Кожної хвилинки!

 

Ми зробили справи всі,

Від душі старались.

Є у нас сніговики

І казковий янгол!

Приспів.

 

Зможемо створити ми

В пеінті малюнок.

Знаємо зробити як

Казковий подарунок.

Приспів.

Після пісні діти отримають медалі.

docx
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
1614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку