Урок біології, 9 клас "Транскрипція"

Про матеріал
Зміст матеріалу розкриває механізм та біологічне значення процесу транскрипції, шляхи регуляції спадкової інформації; відображає етапи реалізації спадкової інформації за принципом комплементарності нуклеотидів. Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, соціальна, історична, комунікативна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, науково-природнича. Рекомендується вчителям біології.
Перегляд файлу

БІОЛОГІЯ                                                                                   9 КЛАС

Урок № 24

Тема. Транскрипція.

Мета: сформувати поняття «транскрипція», «процесинг», «трансляція»; розкрити механізм та біологічне значення процесу транскрипції, шляхи регуляції спадкової інформації; ознайомити з етапами реалізації спадкової інформації, типами РНК, принципом комплементарності нуклеотидів; формувати навички та вміння розв’язувати елементарні вправи з транскрипції; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, мову, уяву, уміння висловлювати власну думку, аналізувати та узагальнювати інформацію, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати ціннісне ставлення до будови всього живого, інтерес до предмета; формувати науковий світогляд.

Обладнання: таблиця «Типи НК», моделі молекул ДНК та РНК.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Місце уроку в навчальній темі: поточний.

Міжпредметні зв’язки: фізика, хімія, історія.

Компетентності, які формуються в учнів: уміння вчитися, спілкуватися державною мовою, соціальна, історична, комунікативна, загальнокультурна, здоров’язбережувальна, науково-природнича.

Хід уроку.

І Організаційний етап.

Організація класу. Налаштування на продуктивну працю. Зацікавлення учнів.

ІІ Перевірка домашнього завдання, актуалізація та корекція опорних знань. Актуалізувати та перевірити знання учнів про гени й геноми про- та еукаріотів.

ІІІ Повідомлення теми, мети, задач уроку та мотивація навчальної діяльності

ІV Вивчення нового матеріалу

Ознайомити з типами РНК; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, уміння аналізувати й узагальнювати інформацію. Опрацювання тексту, таблиці та малюнка § 22.

Ознайомити з етапами реалізації спадкової інформації; сформувати поняття «транскрипція», «процесинг», «трансляція»; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, уміння аналізувати інформацію.

Складання схеми за текстом та таблицею § 22, обговорення малюнка; словникова робота та опрацювання тексту стор. 120-121, § 22. Ознайомити з принципом комплементарності нуклеотидів; розкрити механізм та біологічне значення процесу транскрипції; розвивати вміння встановлювати причиннонаслідкові зв’язки.

Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А

Опрацювання тексту та малюнків. Розкрити механізм та біологічне значення транскрипції, процесингу. Розкрити основні шляхи регуляції спадкової інформації. Складання схеми за текстом (запитання 5 ).

V Закріплення вивченого матеріалу. Запитання 3–4 після § 22, завдання 7

VІ Підбиття підсумків. Домашнє завдання. Вивчити § 22, усно   відповісти на питання розділу «Поміркуймо» на  сторінці 123, терміни

doc
До підручника
Біологія 9 клас (Шаламов Р.В., Носов Г.А., Литовченко О.А., Каліберда М.С.)
Додано
18 жовтня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку