Урок British Meals (Британські страви)

Про матеріал
Наведена методика навчання іноземної мови з використанням інтерактивної дошки допоможе учням ознайомитися з різноманітністю британської кухні, розвинути навички усного мовлення та активно долучитися до обговорення теми уроку. Використання інтерактивної дошки також допоможе у презентації своїх досягнень учням з різним рівнем володіння іноземною мовою, надасть додаткову можливість в обговоренні результатів діяльності як всього класу, так і окремих учнів.
Перегляд файлу

Тема: British Meals (Британські страви)

Тривалість: 20-25 хвилин.

Мета уроку: ознайомити учнів із традиційними британськими стравами, вивчити основну лексику, пов'язану з їжею, та розвинути навички усного мовлення та навички роботи у групі; показати учням різноманітність кільтурних особливостей різних країн на прикладі Британії та України, порівняти гастрономічні вподобання різних народів; виховувати повагу до культури інших країн, навички екологічного спілкування з однокласниками, шляхом вірно навединих аргументів з опорою на іноземну мову.

Хід уроку

І. Введення (5 хвилин).

Teacher: Які британські страви вам відомі?

ІІ. Основна частина (10-12 хвилин).

На інтерактивній дошці мультимедійна презентація із зображенням британських страв, таких як «Full English Breakfast,» «Fish and Chips,» «Shepherd’s Pie,» «Roast Dinner». Для кожної страви можна вказати інгредієнти та короткий опис.

Вчитель проводить мозковий штурм на тему кожної страви, запитуючи учнів, чи вони куштували ці страви, що вони знають про них та чи хотіли б спробувати. Учні обирають одну страву для виконання наступної вправи.

III. Практика (10-15 хвилин).

Вчитель пропонує інтерактивну подорож до супермаркету для придбання необхідних інгредієнтів для страви.

Now we have to buy all the ingredients for our dish. You have to create a shopping list yourself and give a short description of the selected products. Now we are divided into two teams. Your shopping lists are ready. On the board are images of products, but not all of them will be needed today. (Тепер нам залишилося купити всі інгредієнти для нашої страви. Ви самостійно маєте створити список покупок і дати короткий опис обраних продуктів. Зараз ми розділилися на дві команди. Ваші списки продуктів уже готові. На дошці зображення продуктів, але не всі вони сьогодні знадобляться.)

На інтерактивній дошці зображення гаманців з грошима для кожної команди та зображення різних продуктів, які учні самостійно кладуть до інтерактивного кошика.

I will announce the price for each product, and you will decide whether you are ready to buy them. (Я озвучу ціну на кожен товар, а ви вирішите чи готові його купити.)

Переможцем оголошується команда, яка придбала більшість необхідних інгредієнтів та витратила менше коштів.

So, we bought the necessary products for our meal. Now the team that spent more money will prepare this dish for us. You need to remember the process that I told you at the beginning of the lesson. (Отже, ми закупили необхідні продукти для нашого обіду. Тепер команда, яка витратила найбільше грошей, приготує для нас цю страву. Вам потрібно пам’ятати процес, про який я розповідала на початку уроку.)

Команда що програла, за допомогою інтерактивної дошки «готує» страву з коментуванням кожного процесу.

Вчитель підсумовує вивчений матеріал і надає короткий огляд британських страв, що були розглянуті на уроці.

IV. Домашнє завдання (2 хвилини).

Homework. Prepare short presentations about traditional dishes of the southern part of Ukraine. According to the principle of our game. Prepare a shopping list and describe the process of cooking a meal. (Домашня робота. Підготуйте доповідь про традиційні страви півдня України. За принципом нашої гри. Підготуйте список покупок і опишіть процес приготування страви.)

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 серпня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку