27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Урок "Будова рослини. Органи рослин"

Про матеріал

ознайомити учнів із складовими частинами рослинних організмів – органами;з'ясувати значення поділу органів рослин на вегетативні та генеративні; розкрити функції органів .Розвивати уміння працювати з різнорівневими завданнями; уміння порівнювати, виділяти головне та робити відповідні висновки. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, а саме до рослинного світу.

Перегляд файлу

 

 

Тема. Органи рослин

 

0_2f1e0_83f9bc86_M

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Будова рослин. Органи рослин                                                                             Мета: ознайомити учнів із складовими частинами рослинних організмів – органами;з‘ясувати значення поділу органів рослин на вегетативні та генеративні; розкрити функції органів .Розвивати уміння працювати з різнорівневими завданнями; уміння порівнювати, виділяти головне та робити відповідні висновки. Виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, а саме до рослинного світу.

Тип уроку. Засвоєнняно вих знань.

Основніпоняття та терміни: рослиннийсвіт,  орган рослини,  вегетативніоргани, генеративніоргани.

Матеріали та обладнання:живірослини, схеми, малюнки, таблиці, гербарій.

Хід уроку

І. Організаційний момент

 Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Фронтальне опитування.

1. Що таке тканина?

2. З яких тканин складається організм рослини?

3. Які тканини забезпечують опору рослині?

4. Які тканини захищають рослину від несприятливих зовнішніх впливів: механічних, температурних коливань, надмірного сонячного освітлення?

5. Які тканини забезпечують транспортування речовин в організмі рослини?

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Мозковий штурм

Розглядаючи гербарії рослин, дайте відповідь на запитання:

Які органи ви бачите у цих рослин?

IV.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Проблемна ситуація

Якщо виділити окремо якусь рослинну тканину, наприклад покривну, то вона не зможе існувати самостійно і загине. Як ви гадаєте, чому?

V.Повідомлення теми уроку та  завдань для учнів. (Запис в зошити)

VІ.Засвоєння нових знань

  • Сприйняття інформації
  1. Розповідь учителя, демонстрація

Блок 1. Органи рослин.

Записати визначення в зошит що таке орган?

Класифікація органів рослин

Усі органи вищих рослин поділяють на:

Органи рослин

 

Підземні             Надземні

Корінь Пагін (стебло,листки,

бруньки, плід,

квітка, насіння)

Органи рослин

Вегетативні Генеративні

Корінь, пагін Квітка,плід, насіння

(стебло,листки,бруньки)

Забезпечують ріст і розмноження                     забезпечують розмноження

Розглянути схему «Органирослин».Запис схеми в зошит

  • Усвідомлення нових знань

Блок 2. Вегетативні та генеративні органи та їх функції

  1. Робота з підручником в парах. Учні читають текс з підручника про вегетативні та генеративні органи та створюють опорний конспект. Учні дають відповідь на запитання: назвіть основні функції рослин.

Блок 3. Значення вегетативних та генеративних органів

  1. Робота в малих групах
  • Запам‘ятовування інформації
  1. Незакінчене речення
  1. Орган – це частина організму, яка має… будову і виконує …. функції.
  2. Корені та пагони – це …. органи рослин.
  3. Квітка, плід, насіння – це … органи рослин.
  4. Якщо посадити або посіяти рослину то спочатку виростають …, а вже потім …. органи.
  5. Вегетативні та генеративні органи ростуть …. життя

VIІ. Первинний контроль знань

1.  Фронтальне опитування

1. Які вегетативні органи характерні для рослин?

2. Назвіть функції вегетативних органів.

3. Що таке генеративні органи рослин?

4. Які функції виконують генеративні органи?

2. Знайти генеративні органи

клубн.bmpdbimage.jpgдуб.jpgконвал 1.jpg5_63.jpgplants_internet.jpg

3.Які органи рослин зображені?

ст калачика.jpghyacinthus_orientalis_'Bismarck'.jpg

 

 

VІIІ.Систематизація та узагальнення знань

Заповнити таблицю в зошит

Орган рослини

Його значення: що він робить?

Корінь

утримує рослину у ґрунті, всмоктує  з ґрунту воду з поживними речовинами

Стебло

переганяє воду від коренів до інших органів

Листок

використовує сонячну енергію для  утворення поживних речовин з води та вуглекислого газу,  виділяє кисень  у повітря

Квітка

утворює плід з насінням

Плід

з нього виростає нова рослина

ІХ. Підведення підсумків уроку.

Оцінювання та похвала учнів

Х. Надання та поясненнядомашньогозавдання.

  1. Опрацювати відповідний параграф підручника. Вивчити записи в зошиті, схеми, терміни.
  2. Поміркуйте. Які тканини забезпечують взаємозв’язок між різними органами рослини?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Крамська Анна
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
4577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку