Урок "БУКВИ Ї І ї. ПИСЬМ0 ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ї"

Про матеріал
Розробка уроку української мови для 1 класу за програмою Р. Шияна (підручник І. Большакова, М. Прістінська).
Перегляд файлу

БУКВИ Ї І ї. ПИСЬМ0 ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ї.
ВІРШ. ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ПОДІЙ

Очікувані результати навчання: читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні та літературні казки, оnовідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів; добирає потрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми); визначає тему і головну думку в тексті; визначає послідовність подій у художньому тексті; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

Учні з ООП: визначає послідовність подій у художньому тексті; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків

Обладнання: конструктор LEGO, м'яч, ілюстрації професій.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організація класу

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Актуалізація опорних знань

Гра «Без труда нема nлода».

— Уявімо життя без роботи: ані на виробництві, ані в школі нічого не роблять... Що станеться? Не працює електрик.

Не вийшов на роботу пекар... Вирішив відпочити кочегар...

А якщо всі хлібороби не вийдуть на роботу? ... Висновок. Усі професії важливі.

  1.    Мотивація навчальної діяльності

Гра «Професія - nредмети»

Учитель кидає м'яч і називає професію. Учень, який упіймав м'яча, повинен назвати три предмети, що стосуються цієї професії.

3. Повідомлення теми та завдань уроку

  •   Сьогодні ми поговоримо про професії, попрацюємо над текстом та навчимося писати велику букву Ї.

4. Вивчення нового матеріалу

1) Аналіз літери. (Розглядання букви.)

  • Пофантазуйте, на що схожа велика буква І.

2) Робота з конструктором LEGO.

Діти, за допомогою цеглинок побудуйте велику букву Ї.

  • 3а допомогою чого ми ще зможемо збудувати літеру Ї? (ґудзиків, пластиліну, мотузочки, олівців, синельних паличок...)

3) Робота за nідручником (с. 31).

  • Читання складів.
  •    3авдання 1. Читання слів.
  • Прочитайте слова, що мають два склади.
  • Прочитайте слова, що мають три склади.
  • Складіть речення з одним зі слів.
  •    Введення в тему.

Стратегія «Входження в малюнок»

  • Погляньте на малюнок. А тепер «увійдіть» у нього. Де ви опинилися? Кого ви бачите? Що робить хлопчик? Яку професію має хлопчик? Кого він не стриже? Чому ви так гадаєте? Розкажіть. Чи може бути їжак у реальному житті без голок? Коли?
  •    3авдання 2. Робота з текстом.

Читання тексту учнями вголос.

  •   Чи були ви коли-небудь у перукарні? Що там роблять?
  •   Що 6 зробив їжачок, якби опинився у перукарні? Чому?

Оnрацювання тексту за технологією «Ромашка Блума»

Просте. Про кого йдеться у тексті?

Уточнювальне. Я можу помилитися, але, здається, їжачок відвідав перукарню? Інтерпретаційне. Чому їжачок хотів побути без голочок?

Творче. Що 6 ви зробили, якщо б побачили перед собою їжачка без голочок? Оцінювальне. Чи можна забирати їжачка додому?

Практичне. Де краще жити їжачкові: у зоопарку чи в природі?

Творча робота

Учні фантазують на основі прочитаного: придумують іншу кінцівку літературного твору, змінюють місце подій, додають нових персонажів.

4) Робота в зошиті (с. 19).

  •    Порівняння друкованої та рукописної літер «Ї».
  • Назвіть слова, у яких ми пишемо літеру Ї.
  •    Обведіть по пунктирах елементи літери «ї» .
  •    Надрукуйте на піску літеру «ї» .
  •    Ми будемо працювати добре, щоб у наших зошитах теж зникли помилки.

Читання вірша, заучування зі слів учителя.

І без Ї не ступить кроку, І до Ї моргає оком,

Проміж ними свар нема, Ї - у відповідь двома.

  • Написання великої літери «Ї».
  • Сьогодні ми навчимося писати велику літеру Ї.
  •    Напишіть елементи в повітрі: і раз-і, два -і.
  • У першому рядку напишіть велику літеру «Ї» по пунктирах.
  •    Обміняйтеся зошитами із сvсідом по парті. Підкресліть олівцем букву, що вам сподобалась. По­верніть зошити одне одному.
  • Продовжте написання великої літери Ї.

 

 

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

Зворотний зв язок. Вnрава «Плюс - мінус – цікаво»

У графу «П» - «плюс» — ставлять позначку і розповідають усе те, що сподобалось на уроці, щ здалося цікавим та корисним

У графу «М» - <мінус» - усе, що не сподобалось, здалося важким, незрозумілим та нудним. У графу «Ц» - «цікаво» — факти, про які дізнались на уроці, чого 6 ще хотілось дізнатися.

 

 

docx
Додано
2 січня 2022
Переглядів
1588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку