БУКВИ Ї І ї. ПИСЬМ0 ВЕЛИКОЇ БУКВИ Ї.
ВІРШ. ГОЛОВНИЙ ГЕРОЙ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ПОДІЙ
Очікувані результати навчання: читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні та літературні казки, оnовідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого; фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів; добирає потрібну інформацію із графічного тексту (таблиці, графіки, схеми); визначає тему і головну думку в тексті; визначає послідовність подій у художньому тексті; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків, звука [й] у різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.
Учні з ООП: визначає послідовність подій у художньому тексті; записує окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, що пишуться так, як вимовляються; обирає букви на позначення звуків на письмі, ураховуючи правила позначення твердості — м'якості приголосних звуків
Обладнання: конструктор LEGO, м'яч, ілюстрації професій.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організація класу
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Актуалізація опорних знань
Гра «Без труда нема nлода».
— Уявімо життя без роботи: ані на виробництві, ані в школі нічого не роблять... Що станеться? Не працює електрик.
Не вийшов на роботу пекар... Вирішив відпочити кочегар...
А якщо всі хлібороби не вийдуть на роботу? ... Висновок. Усі професії важливі.
Гра «Професія - nредмети»
Учитель кидає м'яч і називає професію. Учень, який упіймав м'яча, повинен назвати три предмети, що стосуються цієї професії.
3. Повідомлення теми та завдань уроку
4. Вивчення нового матеріалу
1) Аналіз літери. (Розглядання букви.)
2) Робота з конструктором LEGO.
— Діти, за допомогою цеглинок побудуйте велику букву Ї.
3) Робота за nідручником (с. 31).
Стратегія «Входження в малюнок»
Читання тексту учнями вголос.
Оnрацювання тексту за технологією «Ромашка Блума»
Просте. Про кого йдеться у тексті?
Уточнювальне. Я можу помилитися, але, здається, їжачок відвідав перукарню? Інтерпретаційне. Чому їжачок хотів побути без голочок?
Творче. Що 6 ви зробили, якщо б побачили перед собою їжачка без голочок? Оцінювальне. Чи можна забирати їжачка додому?
Практичне. Де краще жити їжачкові: у зоопарку чи в природі?
Творча робота
Учні фантазують на основі прочитаного: придумують іншу кінцівку літературного твору, змінюють місце подій, додають нових персонажів.
4) Робота в зошиті (с. 19).
Читання вірша, заучування зі слів учителя.
І без Ї не ступить кроку, І до Ї моргає оком,
Проміж ними свар нема, Ї - у відповідь двома.
|
|
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ
Зворотний зв язок. Вnрава «Плюс - мінус – цікаво»
У графу «П» - «плюс» — ставлять позначку і розповідають усе те, що сподобалось на уроці, щ здалося цікавим та корисним
У графу «М» - <мінус» - усе, що не сподобалось, здалося важким, незрозумілим та нудним. У графу «Ц» - «цікаво» — факти, про які дізнались на уроці, чого 6 ще хотілось дізнатися.