Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної свідомості учнів на уроках української мова та природознавства

Про матеріал
З досвіду роботи: "Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної свідомості учнів на уроках української мова та природознавства".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної свідомості учнів на уроках української мова та природознавства Учитель початкових класів Завалецька Галина Іванівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні.

Номер слайду 5

Гра: у навчанні у формуванні колективу для мислення

Номер слайду 6

СИТУАТИВНІ ІГРИ ІГРИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛЬОВІ ІГРИ ІГРИ-ТРЕНІНГИ ПІЗНАВАЛЬНІ ІГРИ МЕТОД ТРВЗ У ГРІ ІГРИ-ПОДОРОЖІ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Навчальні ігри розвивають: -УВАГУ -СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ -ПАМ'ЯТЬ -МИСЛЕННЯ -ПІЗНАВАЛЬНУ ІНІЦІАТИВУ -ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ -САМОСТІЙНІСТЬ -КОМУНІКАТИВНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗДІБНОСТІ

Номер слайду 9

Дидактична гра – один з часто уживаних дидактичних прийомів у навчанні. У грі формуємо екологічну культуру учнів, усвідомлення себе, як частини природи, відчуття відповідальності за неї , як за національне багатство, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Екологічні ігри на уроках

Номер слайду 12

ламай, Не, і, кущів, дерев мурашники, руйнуй, Не. палити, можна,Не, у, вогонь, лісі кидай, сміття, річку, в, Не збивайте, Не, отруйних, навіть, грибів,є Вони, тварин, ліками, деяких, для. Природа – наша мати і треба її оберігати. Створення пам'ятки «Будь природі другом»

Номер слайду 13

Дидактичні ігри екологічного спрямування

Номер слайду 14

Гра збагачує особистий досвід дитини прикладами позитивної взаємодії з навколишнім світом Для емоційно - естетичного сприйняття природи відіграють такі форми роботи: -спостереження за довкіллям; - уроки – подорожі, репортаж з місця події, святкування Дня Землі, Дня Довкілля, прильоту птахів; -власні дослідження, екологічні акції, трудові справи, уроки милування природою, конкурси, вікторини.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Розвиваючі ігри застосовую на всіх предметах і це роблю на різних етапах уроку

Номер слайду 17

Дитина у грі ЖИВЕ ЗРОСТАЄ ВЧИТЬСЯ ДОСЯГАЄ УСПІХУ

Номер слайду 18

Номер слайду 19

КАРУСЕЛЬ АЖУРНА ПИЛКА МІКРОФОН МАТЕМАТИЧНИЙ “КЛУБОЧОК” ДОМІНО ГРОНУВАННЯ МОЗКОВИЙ ШТУРМ ІІГРОВІ ПРОЕКТИ

Номер слайду 20

На уроках використовую такі ігри:

Номер слайду 21

Загадки 1. Рідке, а не вода, біле, а не сніг.(молоко) 2. У зимову веселу пору ми кращі друзі дітвори, Вивозять діти нас нагору, а ми веземо їх з гори.( сани) 3.Хто входить і виходить, той перший нам руку подає, а ми стоїмо завжди при вході. Нас в хаті кілька є.( двері) 4. Хто голівку свою влітку накриває і по двадцять хусток має Капуста). Учні записують слова - відгадки, визначають число іменників Мовознавчі ігри

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Впроваджуючи свої напрацювання, мої учні навчилися співпрацювати у команді, у парах, у малих групах. Вирішувати проблемні завдання спільно, використовую набуті знання. Уміють прийняти рішення, проявляють гнучкість мислення, творчість, креативність.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ХОРОШИХ РЕЗУЛЬТАТІВ У НАВЧАННІ; ФОРМУВАННЯ ДРУЖНЬОГО КОЛЕКТИВУ; НАВЧАТИСЬ СПІЛКУВАТИСЬ І РОЗУМІТИ ОДИН ОДНОГО; ВМІТИ МИСЛИТИ ТВОРЧО, СТАТИ КРЕАТИВНИМ, ДОСЯГТИ УСПІХУ

Номер слайду 31

Моє завдання полягає у створенні атмосфери турботи й підтримки всіх учнів, яка б сприяла розвитку їхніх можливостей, задовольняла інтелектуальні, емоційні,і соціальні потреби. Співпраця учителя і учнів, партнерство на уроці, спільний процес пізнання й відкриття , невідомого, нового, постійне створення ситуації успіху – це шлях до успіху Нової української школи.

Номер слайду 32

2018-2019 - «Осінній колосок» – 6 учнів «Соняшник» – 3 учні «Кенгуру» – 10 учнів 2019 – 2020 – «Осінній колосок» - 5 учнів «Соняшник» – 2 учні «Кенгуру « - 8 учнів 2020 – 2021 - «Колосок» - 3 учні «Соняшник» - 3 – учні «Кенгуру» - 5 учнів Участь учнів у конкурсах

Номер слайду 33

Участь у спецкурсах, вебінарах, семінарах . «Онлайн – курс для вчителів початкової школи» -2019, ЕДЕРА. Курси «Навчання учнів перших класів відповідно до Концепції «Нова українська школа», 2019 Семінар «Кретичне мислення: практичні кейси», 2019 Семінар «Мнемотехніка – освітня технологія ефективного засвоєння нової інформації», 2018 Онлайн – курси «Вчимося жити разом», 2019 Курси – «Нова українська школа: відповідаємо на виклики організації освітнього процесу за державним стандартом початкової освіти» - 2021 Мої досягнення

Номер слайду 34

Курси – «Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі» - 2018 Курси – «Особистісно – професійна крмпетентність педагога в умовах нової української школи»- 2020 Онлайн – курси «Домедична допомога» – 2021 Онлайн- курси «Недискримінаційний підхід у навчанні» – 2021 Тренінг- «Соціальні та емоційні компетентності 21 століття» -2021 Онлайн- курс «Інтерактивне навчання» та тестування з цифрової грамотності. – 2020 Курси –»Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти» -2021

Номер слайду 35

Бажаю успіху!

ppt
Додано
4 січня 2022
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку