Тема: Бути європейцем – це круто!
Мета: продовжити ознайомлення з матеріалами про країни Європи, які входять до складу Євросоюзу; формувати в учнів європейські цінності; сприяти індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними через розвиток комунікативних умінь; розвивати навички швидкісної лічби, увагу, пам`ять; виховувати повагу до національних, культурних і духовних надбань європейських народів, свідомого громадянина України та Європи.
Цілі:
Учні знатимуть: що таке Європейський Союз, скільки і які країни входять до його складу; правила співпраці у парі, групі.
Учні вмітимуть: оперувати матеріали про країни Європи, які входять до складу Євросоюзу; знаходити на карті географічні об’єкти; співпрацювати у парі, групі.
Тип уроку: комбінований, інтегрований.
Методи, прийоми та форми роботи: робота з трейлером до уроку, афірмації, нейробіка, вправа «Повітряні кульки».
Обладнання: комп’ютер, телевізор, мультимедійний супровід уроку, плакати, карта Європейського Союзу.
Хід уроку
І. Етап орієнтації та мотивації навчальної діяльності.
Усміхнімось сонечку:
Здрастуй золотаве!
Усміхнімось один одному.
Погляньмо ласкаво!
Хай сьогодні в кожне серце
сонечко додасть тепла!
Від душі бажаєм щиро
Миру, радості й добра!
- Розгорніть свої зошити на с.13. Прочитайте тему уроку, підкресліть ключові слова. Чи це нова для вас тема?
Переглянемо разом трейлер до уроків. Проспівайте нашу пісню «Я пізнаю світ» і запам’ятайте запитання, що прозвучать у трейлері.
https://drive.google.com/file/d/1HfwKNb8WCPVSM3hVQxYW5kXPX0qSudGZ/view?usp=sharing
ІІ. Етап цілепокладання
(надруковані запитання до блоку уроків розміщуємо на дошці)
Визначимо особистісні завдання до уроку:
«Я хочу більше дізнатися про…»
«Для мене важливо потренуватися…»
2.Перевіркад домашнього завдання
– Щоб впевнено рухатись вперед, давайте повторимо навчальні одиниці минулого уроку. Як встановили відповідність?
3. Хвилинка афірмацій
-А тепер налаштуймося на успішну роботу. У цьому нам допоможуть афірмації. Проговорюйте текст разом з диктором.
https://drive.google.com/file/d/1IIL8FdhsVH9S_zcW8IbdQXpA_kCOOm60/view?usp=sharing
Заплющіть очі та пошепки відтворіть ті афірмації, які для вас є важливими.
ІІІ. Етап цілереалізації
Куточків різних на землі багато.
Європа серед них – найкраща над усім,
Бо саме тут ми маємо зростати.
Європа – наш великий спільний дім!
Завдання 4. Створення уявлень про Європейський Союз за допомогою відеофрагменту (перегляд відео)
Дайте відповіді на запитання:
Завдання 5. Наступне завдання допоможе нам більше дізнатися про Європейський Союз.
Що це за Союз? Відповідь відшукаємо у тлумачному словнику.
https://drive.google.com/file/d/1IYabX9dneyupaBWL2AshXmiA1kf3qY-a/view?usp=sharing
Вправа «Повітряні кульки»
Я читаю — ви повторюєте. Приготувались! Читаємо луною. Поклали руку на діафрагму. Вдихнули зі мною і на затриманому диханні читаємо слова в колонці мавпочки.
Читання окремими учнями.
Відтворення слів колонки з пам’яті.
(Аналогічно проводимо роботу зі словами в колонці ведмедика.)
Робота з науковим текстом (завдання 6):
https://drive.google.com/file/d/1ITeheHM0kuv_FwIx4MvtUfcwgSu_q24n/view?usp=sharing
вправа для покращення зору;
https://drive.google.com/file/d/1IPuT72mdb5MjbGfLNKYaG3cAXVOpEO-X/view?usp=sharing
Обведіть назву країни, що вийшла з Євросоюзу.
Перевіримо, наскільки добре засвоїли вивчений матеріал (завдання 8)
Виконаймо арифметичні дії з обведеними числами (додавання, віднімання, множення і ділення)
Перевірте свою уважність, виконавши завдання 9.
Нейробіка від Аї для майбутніх інтелектуалів.
Візьміть участь у чемпіонаті зі швидкісної лічби.
Працюємо самостійно. Перевірка за презентацією.
Танцювальна хвилинка з «Пісенькою про мільйони»
ІV. Рефлексивно-оцінюючий етап