Урок "Бути європейцем - це круто!"

Про матеріал
Конспект уроку розроблено за посібником НПП "Інтелект України" для 3 класу. Мета: продовжити ознайомлення з матеріалами про країни Європи, які входять до складу Євросоюзу; формувати в учнів європейські цінності; сприяти індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними через розвиток комунікативних умінь; розвивати навички швидкісної лічби, увагу, пам`ять; виховувати повагу до національних, культурних і духовних надбань європейських народів, свідомого громадянина України та Європи.
Перегляд файлу

Тема: Бути європейцем – це круто!

Мета:  продовжити ознайомлення з матеріалами про країни Європи, які входять до складу Євросоюзу; формувати в учнів європейські цінності; сприяти індивідуальному самовияву учнів та взаємодії між ними  через розвиток комунікативних умінь; розвивати навички швидкісної лічби, увагу, пам`ять; виховувати повагу до національних, культурних і духовних надбань європейських народів, свідомого громадянина України та Європи.

Цілі:

Учні знатимуть: що таке  Європейський Союз, скільки і які країни входять до його складу; правила співпраці у парі, групі.

Учні вмітимуть: оперувати матеріали про країни Європи, які входять до складу Євросоюзу; знаходити на карті географічні об’єкти; співпрацювати у парі, групі.

Тип уроку: комбінований, інтегрований.

Методи, прийоми та форми роботи: робота з трейлером до уроку, афірмації, нейробіка, вправа «Повітряні кульки».

Обладнання: комп’ютер, телевізор, мультимедійний супровід уроку, плакати, карта Європейського Союзу.

Хід уроку

І. Етап орієнтації та мотивації навчальної діяльності.

Усміхнімось сонечку:

Здрастуй золотаве!

Усміхнімось один одному.

Погляньмо ласкаво!

Хай сьогодні в кожне серце

сонечко додасть тепла!

Від душі бажаєм щиро

Миру, радості й добра!

  • Щоб урок не минув марно, треба працювати як…?

     -  Розгорніть свої зошити на с.13. Прочитайте тему уроку, підкресліть ключові слова. Чи це нова для вас тема?

Переглянемо разом трейлер до уроків. Проспівайте нашу пісню «Я пізнаю світ» і запам’ятайте запитання, що прозвучать у трейлері.

https://drive.google.com/file/d/1HfwKNb8WCPVSM3hVQxYW5kXPX0qSudGZ/view?usp=sharing

 

ІІ. Етап цілепокладання

  • Які запитання із трейлеру ви запам’ятали?

(надруковані запитання до блоку уроків розміщуємо на дошці)

  • На які із згаданих запитань ви вже знаєте відповіді?

Визначимо особистісні завдання до уроку:

«Я хочу більше дізнатися про…»

«Для мене важливо потренуватися…»

2.Перевіркад домашнього завдання
– Щоб впевнено рухатись вперед, давайте повторимо навчальні одиниці минулого уроку. Як встановили відповідність?

3. Хвилинка афірмацій
-А тепер налаштуймося на успішну роботу.  У цьому нам допоможуть афірмації. Проговорюйте текст разом з диктором.

https://drive.google.com/file/d/1IIL8FdhsVH9S_zcW8IbdQXpA_kCOOm60/view?usp=sharing

Заплющіть очі та пошепки відтворіть ті афірмації, які  для вас є важливими.

ІІІ. Етап цілереалізації

Куточків різних на землі багато.

Європа серед них – найкраща над усім,

Бо саме тут ми маємо зростати.

Європа – наш великий спільний дім!

  • Тож в який куточок світу ми сьогодні відправимось?

Завдання 4. Створення уявлень про Європейський Союз за допомогою відеофрагменту (перегляд відео)

Дайте відповіді на запитання:

  • Як запеклі вороги стали країнами-союзниками?
  • Як ви вважаєте, чому бути європейцем – це круто?

Завдання 5. Наступне завдання допоможе нам більше дізнатися про Європейський Союз.

Що це за Союз? Відповідь відшукаємо у тлумачному словнику.

  1. Перегляд відеофрагмента до тлумачного словника.

https://drive.google.com/file/d/1IYabX9dneyupaBWL2AshXmiA1kf3qY-a/view?usp=sharing

  • Як у словнику пояснюється значення вислову Європейський Союз?
  • Як ще скорочено називають це об’єднання країн?
  • А що таке об’єднання?
  • Пошепки тричі прочитайте визначення слова, поступово прискорюючи темп. Останній раз читайте щонайшвидше.
  • Попрацюйте в парі. Поясніть один одному лексичне значення цього словосполучення.

Вправа «Повітряні кульки»

  • Підготуватися до читання інформаційного повідомлення, допоможе нам тренування. У цьому нам допоможуть мавпочка та ведмежатко, які полюбляють подорожувати на повітряних кульках. 

Я читаю — ви повторюєте. Приготувались! Читаємо луною. Поклали руку на діафрагму. Вдихнули зі мною і на затриманому диханні читаємо слова в колонці мавпочки.

Читання окремими учнями.

Відтворення слів колонки з пам’яті.

(Аналогічно проводимо роботу зі словами в колонці ведмедика.)

Робота з науковим текстом (завдання 6):

  • читання за диктором:

https://drive.google.com/file/d/1ITeheHM0kuv_FwIx4MvtUfcwgSu_q24n/view?usp=sharing

  • визначення навчальних одиниць у тексті, вивчення за методикою «Блискавка»;

 вправа для покращення зору;

  • робота в парах або групах (розкажіть один одному навчальні одиниці з тексту);
  • відтворення з пам’яті з використанням відеофрагменту:

https://drive.google.com/file/d/1IPuT72mdb5MjbGfLNKYaG3cAXVOpEO-X/view?usp=sharing

  • Скільки країн нині входить до складу ЄС?
  • Розгляньмо таблицю на с.39. Спробуйте поставити своє запитання класу на основі даних таблиці?
  • Попрацюймо з картою Європейського Союзу на с.40. Підкресліть назви шести країн-засновників ЄС. Перевірте один одного.

Обведіть назву країни, що вийшла з Євросоюзу.

Перевіримо, наскільки добре засвоїли вивчений матеріал (завдання 8)

Виконаймо арифметичні дії з обведеними числами (додавання, віднімання, множення і ділення)

Перевірте свою уважність, виконавши завдання 9.

  • Як бачимо, з математикою у вас гаразд! Будьте уважні, завдання ускладнюються!

Нейробіка від Аї для майбутніх інтелектуалів.

Візьміть участь у чемпіонаті зі швидкісної лічби.
Працюємо самостійно. Перевірка за презентацією.

  • Швидко й вправно рахували, а зараз порухаємось і поспіваємо.

Танцювальна хвилинка з «Пісенькою про мільйони»

ІV. Рефлексивно-оцінюючий етап

  • Пригадаймо особистісні завдання, які ставили до уроку. Які нові знання ви отримали?
  • Які вміння тепер маєте?
  • Чи були труднощі?
  • А що вдалося найкраще?
  • Що вас вразило на уроці найбільше? Від чого отримали задоволення?
docx
Додано
11 грудня 2022
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку