Тема. Число 10. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел Записування числа 10 двома цифрами. Десятикутник
Мета. Ознайомити дітей із числом 10, його утворенням і записом; вчити групувати предмети і сприймати число 10. Розвивати увагу, виховувати охайність.
Обладнання. Демонстраційний матеріал «Таблиці з математики за 1клас», лічильний матеріал, індивідуальний лічильний матеріал.
Хід уроку
1. Гра «Мовчанка».
2. Назвати числа від найбільшого до найменшого.
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Підготовча робота.
Дев'ять грушок Оля мала,
Ще одну у мами взяла.
Вам просте завдання, діти:
Грушки ці всі полічити. (10)
2. Робота з демонстраційним матеріалом.
Гралось в річці невеличкій 9 рибок у воді.
Ще одна до них прибула Скільки стало риб тоді? (10)
— Як утворилося число 10? Яке число більше: 10 чи 9? На скільки більше?
3. Ознайомлення із записом числа 10.
Кругла, наче буква О, Цифра 0, або ніщо. Як стоїть він сам-самісінький,
То не значить нічогісінько. Та як одиницю поруч Ми поставимо ліворуч, То із двох значків у нас Число 10 стане враз!
III. Закріплення вивченого матеріалу.
— Поясніть, як утворили число 10.
— Прочитайте ряд чисел. Яке місце займає число 10 в ряду чисел? За
яким числом йде число 10? Яке число передує йому? Віднови склад числа 10
Завдання 5-6. Гра «Відгадай». Діти кілька секунд розглядають зображені предмети. Відтак закривають підручник і називають, скільки І яких предметів було зображено.
— Обведіть олівцем числа, що
складають 10
IV. Підсумок уроку.