. Ознайомлення з дією віднімання. Знак «–».

Про матеріал
Тема. Ознайомлення з дією віднімання. Знак «–». Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. Написання цифр Мета: на основі розгляду малюнків і практичних дій з предметами розкрити зміст дії віднімання, взаємозв’язок дій додавання й віднімання; продовжувати роботу над формуванням в учнів навичок складання й розв’язання прикладів на додавання; навчити складати та розв’язувати приклади на віднімання за малюнками; розвивати логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби.
Перегляд файлу

Тема. Ознайомлення з дією віднімання. Знак «–». Складання прикладів на віднімання за числовим відрізком та предметними малюнками. Написання цифр

Мета:  на основі розгляду малюнків і практичних дій з предметами розкрити зміст дії віднімання, взаємозв’язок дій додавання й віднімання; продовжувати роботу над формуванням в учнів навичок складання й розв’язання прикладів на додавання; навчити складати та розв’язувати приклади на віднімання за малюнками; розвивати логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Фронтальне опитування

Робота з натуральним рядом чисел. Знаходження «сусідів» чисел, вказаних учителем; знаходження попереднього й наступного чисел, порівняння чисел.

2. Складання прикладів на додавання за допомогою карток. Визначення доданків та суми

II. Вивчення нового матеріалу

1. Ознайомлення з дією віднімання на основі малюнків

— Клоун Сашко жонглював 4 кульками. Одна кулька впала й розбилась. Сашко дуже засмутився. А скільки тепер кульок залишились у Сашка?

— Скільки було кульок у клоуна? (Учитель пише на дошці 4.) Скільки кульок впало? Скільки залишилось?

На дошці — запис: 4   1 = 3.

Коли впала кулька, їх стало менше чи більше? У такому випадку ми можемо поставити знак «–». Приклад читаємо: чотири мінус один дорівнює трьом.

4 – 1 = 3

Можна прочитати ще так: від 4 відняти 1 буде 3.

2. Робота з підручником

Складання й розв’язання прикладів на віднімання.

3. Фізкультхвилинка

4. Письмо цифр, диктант

1, 3, 5, 2, 9, 8, 6, 10, 7, 4.

5. Складання й записування прикладів на віднімання у зошиті за малюнками.

6. Весела задача

Киця й котик залюбки випікали пиріжки.

Киця з тіста п’ять зліпила, котик теж із снігу п’ять.

Скільки всіх, малечо мила, пиріжків вони з’їдять?

III. Підсумки уроку

doc
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку