Тема. Дія віднімання. Складання, запис і розв’язання прикладів на додавання й віднімання. Написання цифр
Мета: продовжувати роботу над формуванням в учнів вміння розрізняти дії віднімання та додавання; дати поняття про те, що при відніманні результат обов’язково зменшується, а при додаванні — збільшується; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати спостережливість, увагу.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба ланцюжком
10 – 1 + 1 – 2 – 1 – 3 – 1 =
2. Гра «Де чий приклад?»
— Учні лісової школи розв’язували приклади. Вони взяли картки з відповідями, щоб покласти їх біля карток з прикладами. Та раптом дмухнув вітерець, всі картки сплутались. Допоможіть кожному знайти свій приклад.
3. Усна лічба-змагання (за рядками)
4 + 2 + 1 + 2 + 1 – 1 – 3 – 1 + 2 + 3 =
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Складання прикладів на віднімання та додавання за малюнками
2. Робота з підручником
Складання прикладів за малюнками підручника (№ 1, 2).
3. Робота над розвитком графічних навичок
• Креслення бордюрчиків за зразком вчителя.
• Цифровий диктант за картками.
Учитель показує на картці число, діти повинні записати відповідну цифру.
1, 4, 6, 8, 3, 9, 2, 5, 7.
Написання груп цифр: 333 555 222 66 44 9 11 888.
4. Фізкультхвилинка
5. Гра «Художник»
У дітей — картки з малюнком (половина малюнка відсутня). Завдання: домалювати другу половину малюнка.
III. Підсумки уроку