Урок "Число і цифра 2"

Про матеріал
Мета: ознайомити з утворенням числа два і цифрою 2; навчити писати цифру 2; розвивати кмітливість, уважність; виховувати акуратність, старанність. Обладнання: лічильний матеріал ,малюнки по темі ,шість циглинок , палички, нитка,прописи,підручники.
Перегляд файлу

Тема. Число й цифра 2.

Мета: ознайомити з утворенням числа два і цифрою 2; навчити писати цифру 2; розвивати кмітливість, уважність; виховувати акуратність, старанність.

Обладнання: лічильний матеріал ,малюнки по темі ,шість циглинок ,  палички, нитка,прописи,підручники.

 I   Райкова    зустріч

https://klike.net/uploads/posts/2018-09/1536740542_8.png

1 .   Світить сонце в вишині,

Тобі світить і мені.

Землю нашу зігріває,

Сади світлом наливає.

Світить ясно у віконце

Золотава зірка — Сонце  

2. Засвоєння матеріалу

- червону циглинку постав поперед себе;

- зелену позаду себе; і т.д.

3.  Викладання промінців для сонечка з осінніх листочків

4. Розподіл дітей на групи за допомогою геометричного матеріалу.

II.Оголошення теми і мети урока

1.Контроль і корекція знань

 -Де зпаходиться наше сонечко ?(вгорі)

- Що не вистачає  у сонечка? Очей ,носика,ротика,брови,виї .

2. .Діти по групах домальовують сонечко

3.  Робота з лічильним матеріалом.

— Яких предметів два?

— Яких геометричних фігур дві?

— Як можна утворити число 2?

4. Гра «Будь уважний».

— Скільки вушок у зайців? (Два.)

— Скільки крил у горобців? (Два.)

— Скільки ніг у гусака? (Дві.)

— Скільки вух у борсука? (Два.)

— Скільки рук у Попелюшки? (Дві.)

— Скільки п’ятачків у Хрюшки? (Один.)

5. Завдання на кмітливість.

За допомогою двох паличок побудуйте на парті квадрат. (У кутку парти.)

6.  )Відгадування загадки                     

Ця птаха тендітна та сильна,

Пливе вона в річці повільно.

Шия довга, наче спиця,

А постава, як в цариці.

 

C:\Users\ЛИЛИЯ\Desktop\Без названия.jpg

7.Знайомство з цифрою  2

 

8.Написання цифри

9. Склад числа 2.

Була 1 фігурка (викладаємо на дошці цифру 1), ми знайшли ще одну (викладаємо ще одну цифру 1).  Ось в нас дві одинички.

Скільки в кожного з вас стало фігурок? (дві).

Число 2 позначається цифрою 2 і складається з двох 1.

На дошці викладаємо будиночок «Склад числа 2».

 

https://fs04.vseosvita.ua/04002qqg-28fb/00d-150x0.jpg?t=5dded1b2b13097ee6eb5f5f8890f2a91

 

10. Пальчикова гімнастика «Прогулянка».

«Один, два, три, чотири, п’ять –

 

Вихідне положення: пальці в кулак.

 

вийшли пальчики гулять,

 

Почергово розгинати пальці.

Один, два, три, чотири, п’ять –

 

Почергово загинати пальці в кулак.

В хатці знову всі сидять»,

 

 

 

ІІІ. Рефлексія діяльності

1. «Веселе» завдання

 

Хто зуміє без вагання

Розв`язать такі завдання:

 

- Скільки ніг у карася?

- Скільки крил у поросят?

- Скільки лап у індика?

- Скільки рук у їжака? (Дві лапи в індика)

 

Витанцьовує вона

На папері гопака.

Шия – наче в гусака.

Це є, діти, цифра …. (два)

 

- Про яке число ми з вами говорили?

- Кому було легко виконувати всі завдання?

- Хто зазнавав певних труднощів?

- Назвіть завдання, які вам найбільше сподобались на уроці.

- Прошу всіх встати, утворити пари.

- По скільки учнів у кожній парі? (по двоє)

- В різні боки повернулись,

- Потім весело всміхнулись.

Плескаємо в долоні в парах, промовляючи:

«Ти і я, да ми з тобою. Скільки нас?»

Діти хором відповідають: «Двоє!»

C:\Users\ЛИЛИЯ\Desktop\27.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку