Урок читання на тему: "Веселе слово О.Вишні.Веселі артисти."

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі конспект уроку літературного читання на тему:" Веселе слово О.Вишні. Веселі артисти"
Перегляд файлу

 

Бандурівська загальноосвітня школа IIII ступенів

 

 

 

 

 

 

 

Урок читання у 4 класі на тему:

« Веселе слово Остапа Вишні.

Веселі артисти»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Бершадська Катерина Ярославівна

 

 

 

 

 

Тема. Веселе слово Остапа Вишні.

«Веселі артисти». Остап Вишня

Мета:Ознайомити учнв із життєвим і творчим шляхом Остапа Вишні; вчити працювати з текстом; давати характеристику  головним дійовим особам; вдосконалювати навички читання; розвивати звязне мовлення, вміння висловлювати васну думку; прищеплювати любов до тварин.

Обладнання: портрет О. Вишні, виставка книг, таблиці для розчитування, діаграма Вена, дерево Знань, лист оцінювання.

Хід уроку

I. Організація класу.

Привітання

Я всміхаюсь сонечку:

  • Здраствуй , золоте!
  • Я всміхаюсь квіточці:
  • Хай вона росте!
  • Я всміхаюсь дощику:
  • Лийся, мов з відра!
  • Усміхаюсь людям,
  • Зичу їм добра!

II.Вправи на розвиток читацьких навичок.

  1. Розчитування за таблицею Зайцева.
  2. Інтонування речення

Починається циркова вистава

III.Перевірка домашнього завдання. Мотиваційна підготовка.

1.Запитання

 - Над якою темою ми працюємо?

(Пригоди і захоплення моїх ровесників)

  • Що вам було додому?

(Підготувати усмішки про шкільне життя)

  1. Конкурс « Кращі гумористи»

А зараз проведемо конкурс «Кращі гумористи».

  • Так, ви всі молодці!
  • Гарно постаралися.
  • Діти, а чи любите ви цирк?
  • Почувши слово цирк, які слова вам спадають на думку?
  1. «Асоціативний кущ»

 

 

Цирк

 

  1. Хвилинка – цікавинка.

Цирк -  одне з найдавніших мистецтв. Ще в глибоку давнину у дні свят на площах єгипетських, грецьких, китайських міст виступали акробати, канатоходці, фокусники, жонглери.

  Проте, яким би маленьким чи великим не був цирк, арена його завжди однакова. У всіх цирках світу арена має круглу форму діаметром13 метрів.

6.Прочитайте слова у лівій колонці, доберіть до них з правої колонки речення, що пояснюють їх зміст.

 

жонглер           артист цирку, який виконує комічні ролі, розвеселяє, втішає,                                             заповнює паузи у виставі

 

клоун                    артист цирку, що вміє підкидати і спритно ловити

                            одночасно кілька предметів

Факір                   артисти, які використовують спеціальну апаратуру для

                             створення видимості чудес

акробат                артист цирку, який демонструє фокуси, велику фізичну силу     

                              або нечутливість до болю

ілюзіоніст            це виконавець складних гімнастичних номерів  

 

II. Повідомлення теми і мети уроку.  

- На сьогоднішньому уроці ми познайомимось із клоуном і його помічником. А допоможе нам в цьому оповідання «Веселі артисти», автором якого є Остап Вишня.

   Остап Вишня  -  це псевдонім, а справжнє його ім’я – Павло Михайлович Губенко. Народився 1889 р на Полтавщині. Родина Губенків жила дружно Батьки з раннього віку залучали дітей до роботи по господарству.

 Ще з малим хлопчиком мріяв стати учителем. Батьки допомогли дати йому освіту.

Дуже любив Остап дітей, тому й писав для них гумористичні вірші, оповідання, жарти, навіть анекдоти.

Найвищою нагородою для Остапа Вишні було визнання народу.

  • І ось сьогодні з одним із таких оповідань ми познайомимось.

I V. Опрацювання оповідання О. Вишні « Веселі артисти»

  1. Словникова робота

 

комік                                   інкубатор                              звичайнісінькі

дзьобаючи                            державного                         манюсіньким

репетирує                              кульбіти                              різнохарактерний

пойтнер                                 добірної                              перевертається

  • Які слова вам виявились незрозумілими?

2.Читання твору комбінованим способом.

I частина

Запитання:

  • Хто такий Петько?
  • Які у нього подруги?
  • Який номер виконував Петька на арені цирку?
  • Через скільки днів почав виступати півник?
  • Де придбав Петьку Едуард Йосипович.

 

Фізкультхвилинка

 

II частина( Учні читають мовчки)

Запитання

- Який ще « артист» працює разом з Єддуардом Йосиповичем?

- Хто такий Крошка?(Зачитайте)

-Хто ще виступає з цими веселими артистами?

- Чи вдалося Крошці стати справжнім артистом?

 

3. Робота вгрупах(Діти ще раз читають текст)

 

I група -1 частина, 2 група -  II частина.

I група

1.Опишіть Петьку, який він?

2. Що він вміє робити на сцені?

3.Знайдіть 3 окличні речення.

II група

1. Опишіть Крошку, який він?

2.Що він вміє робити на сцені?

3. Знайдіть 3 запитальні речення.

 

4.Діаграма Вена

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку

- Чи сподобався вам твір остапа Вишні?

- Що найбільше вас вразило?

- Що видалось найсмішнішим?

  Рефлексія

  • А тепер оцініть свою роботу на уроці.
  •  Якщо ви добре працювали і вам було легко,то ви обираєте зелений листочок.
  • Якщо хвилювались, відчували тривогу,щось не вдалось  - виберіть червоний.
  • Якщо вам було важко – чорний.

 

V I. Домашнє завдання

1.

docx
Додано
24 жовтня
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку