Тема. Закріплення букви З, з її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Мета: закріпити вивчену літеру, її звукові значення; знання дітей про вживання великої букви; розвивати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; формувати навичку читання слів, речень і тексту із вивченими буквами, складати розповідь за початком і малюнком, розповідати за малюнком про події із власного життя; виховувати інтерес до інсценізації.
Тема. Закріплення букви З, з її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Мета: закріпити вивчену літеру, її звукові значення; знання дітей про вживання великої букви; розвивати вміння сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; формувати навичку читання слів, речень і тексту із вивченими буквами, складати розповідь за початком і малюнком, розповідати за малюнком про події із власного життя; виховувати інтерес до інсценізації.
Обладнання. Підручник «Українська мова. Буквар» (авт. Вашуленко М. С.; Вашуленко О. В.)предмети, предметні малюнки, картки з буквою д, таблиці, алфавіт.
Хід уроку
1. ОК (організація класу)
Створення позитивного психологічного клімату класу.
- Всі готові до уроку?
- Починаємо роботу!
- Діти, на наш урок завітала квіточка гарного настрою, дружби і любові. Давайте станемо в коло і подаруємо її один одному.
(діти стають в коло і передають квіточку з рук в руки ,промовляючи слова
Давайте дружно жити
Щоб легко всім було
І кожного любити
Усім нести добро.
Ручки покладіть гарненько
Вище голову підніміть
Свої плечі розпряміть
І розпочнемо наш урок навчання грамоти.
2. МНД (мотивація навчальної діяльності)
- Діти, як ви думаєте, для чого нам потрібні уроки навчання грамоти?
- А що ви очікуєте від цього уроку?
- А я очікую, що на сьогоднішньому уроці ви будете:
Уважними
Розумними
Організованими
Кмітливими
3. АОЗ (актуалізація опорних знань)
Робота за таблицею.
4. ВНМ (вивчення нового матеріалу)
1. Робота з підручником (с. 96-97)
1) Слухання аудіо запису.
- Послухайте вірш. Запам’ятайте слова зі звуком з, з’.
2) Артикуляційна хвилинка
3) Читання слів.
4) Прочитайте та додайте слово.
Руханка
5) Розгляньте малюнок. Прочитайте початок тексту та складіть розповідь за малюнком.
- Про що початок тексту?
- Як ми можемо продовжити розповідь?
5. ЗВ (закріплення вивченого)
6) Прочитайте текст.
Вдшукайте речення.
6. Підсумок
7. Рефлексія
- Який настрій після уроку? Передайте свій настрій мімікою.