Урок " Читання виразів на множення . Назви чисел при множенні . Задачі на множення "

Про матеріал
Урок " Читання прикладів на множення . Назви чисел при множенні . Задачі на множення " для учнів 2 класу. Мета : закріпити уявлення учнів про множення як суму однакових доданків ; ознайомити учнів з назвами чисел при множенні ; формувати уміння читати приклади на множення ; закріплювати обчислювальні прийоми додавання і віднімання ; закріпити знання учнів про зимуючих птахів ; розвивати уміння розв’язувати задачі на множення ; розвивати логічне мислення , математичне мовлення ; сприяти вихованню охайності , любові до природи .
Перегляд файлу

Тема : Читання виразів на множення . Назви чисел при множенні . Задачі на множення .

Мета : закріпити уявлення учнів про множення як суму  однакових доданків ; ознайомити учнів з назвами чисел при множенні ; формувати уміння читати приклади на множення ; закріплювати обчислювальні прийоми додавання і віднімання ; закріпити знання учнів про зимуючих птахів ; розвивати уміння розв’язувати задачі на множення ; розвивати логічне мислення , математичне мовлення ; сприяти вихованню охайності , любові до природи .

Обладнення : презентація , годівничка , малюнки птахів , геометричні фігури  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Організація класу

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй золоте !

Я всміхаюсь квіточці:

Хай собі росте !

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра !

Друзям усміхаюся :

Зичу вам добра !

Визначення правил уроку

  • Щоб урок був вдалим і плідним давайте визначимо правила роботи .

Міркуємо – швидко !

Відповідаємо - правильно !

Лічимо - точно !

Пишемо – гарно !

2.Перевірка домашнього завдання

Завдання 410 с.67

  • Правильно прочитайте ті вирази , в яких ви виправили помилки .

Задача 411 с.67

  • Скільки гривень треба заплатити за 6 дисків ?
  • Зачитайте розв’язання задачі ( спочатку додаванням , а потім множенням)

3. Актуалізація опорних знань .

* Каліграфічна хвилинка

- Запишемо числа 43 , 40 , 37 , … , … , … .

- Погляньте на записані числа , встановіть закономірність та продовжіть ряд ще трьома числами .

- Прочитайте записані числа. Що у них спільного ?

- назвіть лише парні ( непарні ) числа.

- Назвіть кругле число .

- Назвіть сусідів числа 31 .

- Скільки десятків і скільки одиниць у числі 43 ?

- Розкладіть число 28 на розрядні доданки .

* Усна лічба . Гра «Баскетбол»

- Зараз ми спробуємо з вами забити усі м’ячі у корзину і тоді дізнаємось про що говоритимемо на сьогоднішньому уроці.

- Молодці ! Ви впоралися із завданням і ми можемо вже дізнатися про що будемо говорити на уроці.

- Ой ! А хто це до нас завітав ? Діти , як одним словом назвати наших гостей ?

- Вірно – це птахи . А хто може їх назвати ? ( Голуб , синичка , сойка та лелека).

- Чи всіх цих птахів ми можемо зустріти зараз , коли гуляємо чи йдемо до школи ? Чому ?

- А чому лелеки відлітають у теплі краї ?

- Але наш лелека трохи забарився та ще й досі не відлетів . Допоможемо йому потрапити у вирій виконавши наступне завдання .

1.- Давайте пригадаємо , що ж таке множення ?

- Запишемо приклади на додавання і утворимо з них приклади на множення .

- Ось які ви молодці ! Не дали пташці загинути ! Лети лелека у теплі краї !

- То що ж таке множення ?

2. - Як можна назвати птахів , що залишилися ? (Осілі або зимуючі)

- А чого вони бояться ? Чим ми їм можемо допомогти ?

- Давайте помістимо наших пташок до годівнички . Але щось цікаве є у них ! Вони хочуть допомогти вам ще ближче познайомитися з царицею наук – Математикою . тому приготували для вас цікаві завдання .

3. Завдання від голуба

- Прочитайте вираз по-різному .

22+10=32

-Назвіть його компоненти.

2+2+2=2•3

- Замініть приклад на додавання прикладом на множення .

- Як одним словом назвати приклад 2+2+2 ? (Сума)

- Чи можемо прочитати новоутворений приклад ?

4.Повідомлення теми і мети уроку .

 - Сьогодні на уроці ми читатимемо приклади на множення і дізнаємося як називаються компоненти при дії множення .

 

5. Сприйняття і усвідомлення  нового матеріалу

1. Первинне усвідомлення нового матеріалу

 - На що вказує число 7 ?( Яке число повторюється)

Це число називають Перший множник .

- На що вказує друге число ? ( Скільки разів ми його будемо додавати )

Це число називають Другий множник.

-Результат дії множення називають Добутком . Запис 7•3 теж називають Добутком.

- Давайте всі разом повторимо назви чисел при множенні .

2. Робота над правилом

С.68 підручник

3. Приклад можна прочитати кількома способами (Діти хором повторюють кожний спосіб)

*перший множник 7 , другий множник 3 , добуток 21.

*добуток чисел 7 і 3 дорівнює 21.

*7 помножити на 3 дорівнює 21.

*по 7 взяти 3 рази дорівнює 21.

- Ви чудово впоралися із цим завданням і наш голуб летить до годівнички.

6. Узагальнення і систематизація знань , умінь та навичок.

4.Розвиток математичних знань.

*Завдання від синички (Завдання 414 с.68 )

- Прочитайте приклади на множення різними способами .

- Дякуючи вашій наполегливій праці синичка вже теж у годівничці.

*Завдання від горобця ( Задача 415 с. 68)

- Скільки коштує одна чашка ?

- Скільки чашок купили ?

- Отже, скільки коштує кожна чашка ?

- Як знайти скільки заплатили за 4 чашки ?

* Завдання від сойки ( «Весела геометрія»)

- Попрацюйте у парах : створіть портет пташки .

7.Підсумок уроку.

Гра « Незакінчене речення»

*Множення – це…

*Числа , які множать , називають …

*Число , яке дістають при множенні називають…

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 травня 2022
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку