Урок "Day by Day" 3 клас

Про матеріал

Розробка уроку повторення та узагальнення лексичного та граматичного матеріалу із використанням онлайн-тестів, відеоматеріалів, групової роботи та ігор. Практикуються всі види мовленнєвої діяльності.

Перегляд файлу

3 клас

 Тема: Day by Day. Урок повторення. Revision.           

Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички з вивченого матеріалу за темою ‘Day by Day’; активізувати вивчені мовленнєві структури теми; розвивати пам'ять, логічне мислення, усне та писемне мовлення; навички читання та сприймання мовлення на слух; виховувати вміння дотримуватись режиму харчування та режиму дня школяра.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вміють висловлюватись про свій режим дня, про свої харчові уподобання; вміють використовувати прислівники частотності та артиклі із назвами харчових продуктів у мовленні.

Обладнання: комп’ютер, проектор або телевізор, презентація, відеозаписи, роздатковий матеріал, малюнки із зображенням продуктів харчування, підручник «English with Smiling Sam 3» О. Д. Карпюк.

                                                      Procedure

 1. Beginning of the lesson.

Greeting.

T: Good morning, children. I am glad to see you. How are you today? How do you feel?

Ps: Good morning, teacher. (Pupils answer: I`m fine/not bad/OK/very well/hot/cold/tired/sad etc.)

Повідомлення теми і мети уроку.

Reading and reciting a poem.

Breakfast in the morning,

Dinner in the day,

Tea comes after dinner,

Then comes time to play.

Supper in the evening,

When the sky is red.

Then the day is over

And we go to bed.

Children, what is this poem about? (Учні відповідають і роблять висновок про майбутню тему уроку).

So, today we will speak about what you eat and what you do every day.

 2. Vocabulary revision: “Fruit, vegetables and other food”. Let us play a game.  https://wordwall.net/resource/31495539/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/fruit-and-vegetables-3-form

Speaking (з опорою на малюнки) T – Ps. Do you like apples? – Yes, I do./ No, I don`t.

Do you like lemons? - …

What fruit do you like? – I like …

What vegetables do you like? – I like …

Do you like meat/ chocolate/pizza/ salad/coffee/tea….

Grammar revision. Now let us play another game. Do you remember? Game  “A, an or some”. ( За необхідності згадати правило). Let us sort the food. ( На дошці або  https://wordwall.net/resource/52141021/a-an-some-3-form).

Pair work. Ok. Now we are having dinner. We are at the table. We speak at the table:

  • Pass me …, please.
  • Here you are.
  • Thank you.

 (Робота в парах із малюнками харчових продуктів).

3.You`ve made a good job. Let`s have some rest.  

Action break. Song “When I wake up in the morning….” https://youtu.be/eUXkj6j6Ezw

4. Vocabulary revision: “ Day by Day”.

Match the halves. (На дошці)

get                                 games

help                               lunch

play                                up

go to                             my mum

have                              school

Look at the pictures.

(На дошці малюнки із зображенням повсякденних дій: wake up/ brush my teeth/ go to school/ have lunch/ do your home work/ cook dinner/ watch TV/ go to bed etc.) We will play a mime game now. Look and guess: Do you usually …? – Yes, I do. No, I don`t.

5. Grammar revision. Adverbs of frequency. Look at the blackboard. Remember ALWAYS/USUALLY/SOMETIMES/NEVER.

Reading.

Let us read the text   and do the task. Open your textbooks on page   86.

Read and translate.

Choose True or False.

Writing. Complete the sentences with always/sometimes/usually/never in your exercise books about yourselves. Read them out. Handout 2

6. Summing up. Feedback.

Homework: learn the poem by heart.

The lesson is over,  goodbye!

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку