Урок-дебати на уроці всесвітньої історії на тему: «Виправдати чи засудити «Холодну війну» між СРСР і його союзниками і США і країнами Західної Європи» (11 клас)

Про матеріал
Мета уроку: навчитися аналізувати історичні події, явища та наслідки історичних подій; вчитися формулювати, висловлювати та доводити власну точку зору; вчитися працювати у команді; набуття комунікативних здібностей; виховна мета уроку – прививати любов до Батьківщини і рідної історії; Тип уроку: урок – дискусія Обладнання: зошити; ручки; таймер; дошка; маркери; Міжпредметні зв’язки: історія України; географія; зарубіжна література; правознавство;
Перегляд файлу

Тема уроку: Урок-дебати на уроці всесвітньої історії на тему: «Виправдати чи засудити «Холодну війну» між СРСР і його союзниками і США і країнами Західної Європи» (11 клас)

Мета уроку: навчитися аналізувати історичні події, явища та наслідки історичних подій; вчитися формулювати, висловлювати та доводити власну точку зору; вчитися працювати у команді; набуття комунікативних здібностей; виховна мета уроку – прививати любов до Батьківщини і рідної історії;

Тип уроку: урок – дискусія

Обладнання: зошити; ручки; таймер; дошка; маркери;

Міжпредметні зв’язки: історія України; географія; зарубіжна література; правознавство;

Структура уроку

1. Організаційний момент 1 хв.

2. Повідомлення теми та завдань уроку 2 хв.

3. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 2 хв.

4. Повідомлення правил дебатів та поділ учнів на дві команди 5 хв.

5.  Проведення дебатів 30 хв.

6. Підбиття підсумків дебатів 3 хв.

7. Повідомлення домашнього завдання 2 хв.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  1. Привітання;
  2. Перевірка присутності учнів;
  1. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема уроку: Урок-дебати на уроці всесвітньої історії на тему: «Виправдати чи засудити «Холодну війну» між СРСР і його союзниками і США і країнами Західної Європи»

Завдання уроку:

  1. Подискутувати на тему «Холодної війни»: передумови, причини і результати;
  2. З’ясувати основні результати і наслідки конфлікту;
  3. Навчитися висловлювати та доводити власну точку зору;
  4. Навчитися роботі в команді;
  5. Вдосконалити комунікативні навички;
  6. Виховне завдання уроку – прививати учням любов до Батьківщини, своєї історії та цікавість до історичних явищ, подій та процесів;
  1. Мотивація навчальної діяльності

На уроці ми спробуємо виправдати чи засудити глобальну  геополітичну, економічну та ідеологічну конфронтацію між Радянським Союзом і його союзниками, з одного боку, та США і країнами Західної Європи і їхніми союзниками — з іншого, що тривала з середини 1940-х до початку 1990-х років, яка призвела до розпаду СРСР та переросла в сучасне протистояння між Росією та Заходом.

  1. Повідомлення правил дебатів та поділ учнів на дві команди.

Вчитель повідомляє правила (3 хв.):

  •                  Клас ділиться на дві команди (вчитель ділить порівно команди)
  •                  Одна команда має виступати «за виправдання» , інша – “засудження”.
  •                  Для підготовки аргументів командам дається 5 хв.
  •                  Після того, як аргументи готові, кожна команда виставляє свого спікера, котрий буде захищати аргументи своєї команди; на виступ дається по 3 хвилини для кожної команди;
  •                  Після виступів, команди мають час на контраргументи (2 хв.)
  •                  Виступають наступні (вже інші) спікери з контраргументами ( їхнє завдання – заперечити аргументи суперників), час для виступу – 3 хвилини.
  •                  Наступний етап – підготовка висновків  та доведення своїх аргументів, час підготовки – 2 хвилин.
  •                  Виступ спікерів для висновку – 2 хвилин.
  •                  У кінці вчитель підводить підсумки дебатів (2 хв.)
  1. Проведення дебатів згідно правил гри.
  2. Підбиття підсумків дебатів.
  •                  Вчитель ставить оцінки найактивнішим учням; (для цього учитель спостерігає за працею учнів)
  1. Повідомлення домашнього завдання: підготувати презентацію про одного з президентів США.

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Ладиченко Т.В.)
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку