Презентація "Концепція постіндустріального суспільства"

Про матеріал
засвоєння учнями характеристики постіндустріального суспільства; сформувати уявлення про розвиток науки та техніки у ІІ пол.20-21 ст; проаналізувати наслідки досягнень людства.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Концепція постіндустріального суспільства

Номер слайду 2

Мета: Засвоєння учнями характеристики постіндустріального суспільства;Сформувати уявлення про розвиток науки та техніки у другій половині 20-на початку 21 століття;Проаналізувати наслідки досягнень людства.

Номер слайду 3

Постіндустріальне (постмодерне, інформаційне) суспільство – стадія суспільного розвитку, яка змінила індустріальне суспільство. Для неї характерні посилення чинника знань, інформації, використання відновлюваних джерел енергії, опікування захистом довкілля тощо.

Номер слайду 4

Термін «постіндустріалізм» було запроваджено в науковий обіг англійським соціологом А. Пенті ще на початку XX ст. Науковець дав і його перше визначення: «стан суспільства, яке постане після розвалу індустріалізму». Він пропонував використати цей термін для роздумів про майбутнє у зв’язку з тим, «що індустріалізм приречений».

Номер слайду 5

Як сформована концепція постіндустріалізм склався в 1970-х рр. і пов’язаний з ім’ям професора соціології Гарвардського університету Данієля Белла. Ще з кінця 1950-х рр. він активно пропагував цю концепцію. А в 1970 р. на VII Міжнародному соціологічному конгресі Д. Белл проголосив свою концепцію постіндустріального суспільства.

Номер слайду 6

Мовою документів Концепція постіндустріального суспільства Д. Белла (1970 р.) ... Суспільство, в економіці якого пріоритет перейшов від переважного виробництва товарів до виробництва послуг, проведення досліджень, організації системи освіти й підвищення якості життя, у якому клас технічних спеціалістів став основною професійною групою і, що найважливіше, у якому впровадження нововведень усе більшою мірою залежить від досягнення теоретичних знань. Постіндустрiальне суспільство передбачає виникнення інтелектуального класу, представники якого на політичному рівні виступають як консультанти, експерти або технократи...

Номер слайду 7

Перехід від виробництва товаpiв до виробництва послуг Переважання серед робітництва класу професійних фахівців і техніків Ознаки постіндустріального суспільства в концепції Д. Белла Провідна роль теоретичних знань як основи нововведень в економіці, політиці й соціальній структурі суспільства Opiєнтація в майбутньому на методи контролю й оцінювання можливих напрямів розвитку технології Прийняття рішень на засадах «інтелектуальної технології»

Номер слайду 8

Людина інформаційного суспільства. Уміння аналізувати інформацію і критичне мислення;Уміння працювати з технологіями;Швидка адаптація та гнучкість;Креативність;Емоційний інтелект.

Номер слайду 9

 Індустріальне суспільство. Постіндустріальне суспільство. Технічний базисіндустріальнийінформаційний. Основа суспільного добробутутоваризнання. Масовий класробітникислужбовці, менеджери. Принцип управліннякерівництвоузгодження. Форма власностіприватнаакціонерна. Політичний режимавторитаризм, представницька демократіябезпосередня демократія, самоуправління. Порівняння індустріального та постіндустріального суспільства

Номер слайду 10

Науково-технічна революція – процес докорінних якісних перетворень продуктивних сил на основі перетворення науки на безпосередню продуктивну силу суспільства й поєднання науки з виробництвом.

Номер слайду 11

Основні напрямки розвитку НТР Перетворення науки на безпосередню продуктивну силу Відкриття та використання нових видів енергії Інформаційна революція Автоматизація та роботизація виробництва Упровадження нових технологій Зміна предметів праці Розвиток генної інженерії та біотехнологій

Номер слайду 12

50-і рр. - воднева бомба, штучні супутники Землі, реактивний пасажирський літак, електроенергетична установка на базі ядерного реактора, верстати з числовим програмним управлінням (ЧПУ)   40-ті р. - телебачення, транзистори,комп'ютери, радар, ракети, атомна бомба,синтетичні волокна, пеніцилін. Перший етап НТР

Номер слайду 13

70–і рр. - Мікропроцесори, волоконно-оптична передача інформації, промислові роботи, біотехнологія. Другий етап НТРНа другому етапі НТР, у 60-ті роки, масовою стаєавтоматизація виробництва: широковикористовуються роботи, автоматизовані системиуправління виробництвом.60-і рр. - Лазери, інтегральні схеми, супутники зв'язку, швидкісні експреси.

Номер слайду 14

Третій етап НТР80-і рр.. - надвеликі і об'ємні інтегральні схеми, надміцна кераміка, комп'ютери п'ятого покоління, генна інженерія, термоядерний синтез. З початку 80-х років настав третій етап НТР. Автоматизація та роботизація виробництва досягли такого рівня, що робітник дедалібільше відходив від процесу виготовлення продукції і здійснював лише регулювання таконтроль виробничого процесу.

Номер слайду 15

Створення комп'ютера вважають одним знайбільших досягнень людства і прирівнюють довідкриття вогню та винаходу колеса.

Номер слайду 16

Основні здобутки НТР ХХ- ХХІ ст.1967р.- перша операція з пересадження людського серця. Крістіан Бернард (ПАР)

Номер слайду 17

Кібернетика. Кібернетика – наука про управління.2011р. - ООН ухвалила резолюцію , згідно з якою право доступу до інтернету є невід’ємним правом людини. Норберт Вінер - засновник кібернетики

Номер слайду 18

Освоєння космосу1961р. - запуск першого в історії космічного корабля із людиною на борту Юрій Гагарін

Номер слайду 19

Освоєння космосу 1997 р. Леонід Каденюк – перший космонавт незалежної України

Номер слайду 20

Освіта в зарубіжних країнах. Вимоги до системи освіти : Обов’язкове навчання дітей Концепція неперервної освіти Ліквідація неписемності (в країнах що розвиваються)

Номер слайду 21

Кремнієва долина. США. Сучасне фото.

Номер слайду 22

Компанії штаб-квартири яких знаходяться у Кремнієвій долині

Номер слайду 23

Домашнє завдання: Параграф 7. Завдання 6 ,сторінка 71. Тести https://naurok.com.ua/test/start/197633

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крижанівська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Глодовська Людмила Олесандрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Герасимович Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ужевська Надія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Чупрій Леонід
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додав(-ла)
Паранюк Марія
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Полянський П.Б.)
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
47139
Оцінка розробки
4.9 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку