Урок «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»

Про матеріал
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»
Перегляд файлу

(Всесвітня історія 8 клас)

Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»

Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до  програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.  Виконання завдань

1) Г   2) Б     3) А     4) В    5) В     6) А  7) Б  8)Б   9)В  10)В

11) Абсолютна монархія - форма правління, за якої правителю (монарху) належить необмежена законодавча, виконавча та судова влада

12) Герцог Альба

13) 1-Г; 2-А; 3-Б; 4-В

14) Обгороджування

ІІІ. Домашнє завдання

1.  Повторити  відповідні параграфи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І рівень (0,5 бала)

1. Під владою, якої держави перебували Нідерланди в середині

XVІ століття ?

а) Франції                          б) Англії 

в) Італії                          г) Іспанії

 

2 . Яку назву мав союз семи північних провінцій Нідерландів

а) Лейденська унія          б) Утрехтська унія

в) Нідерландська унія     г) Голландський союз

 

3.  Тридцятилітня війна тривала :

а) з 1618 по1648 рр.        б) з 1628 по1658 рр.                     

в )з 1648 по1678 рр.                  г) з 1638 по1668 рр.        

 

4. Англійський пірат, якого підтримувала королева Англії ?

а) Френсіс Купер             б) Ван де Бург    

в) Френсіс Дрейк             г) Генріх Завойовник  

 

5. Правління, якого монарха називають «золотою добою»

 Англії?

а) Марії Тюдор   б) Генріха VIII   в) Єлизавети І   г) Якова І

 

6. Як перекладається назва Нідерланди?

а) Низові землі                б) Країна біля моря

в) Верхні землі                г) Багаті землі

 

7. У якій країні відбулася «Славна революція»?

а) Франція                  б) Англія

в) Московія                г) Австрія

 

8. Яким документом англійський парламент вивів із

підпорядкування Риму англійську церкву?

а) «Символ  віри»                    б) Акт  про  супрематію

в) «Знаряддя  управління»      г) Навігаційний  акт

 

9. Яку область Іспанії в 1520—1521 рр. охопило повстання

комунерос?

а) Арагон       б) Андалузія

в) Кастилія    г) Каталонія

 

10. Англійські «пуритани», французькі «гугеноти» були послідовниками?

а) лютеранства     б) англіканства

в) кальвінізму       г) католицизму

ІІ рівень (1 бал)

11. Дайте визначення термінів:

Абсолютна монархія — це ____________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Про кого йдеться: 

«Іспанський аристократ. За наказом свого короля жорстоко приборкував непокірні території в Нідерландах: горіли багаття інквізиції, уздовж доріг стояли шибениці».

_________________________________________

 

ІІІ рівень (1,5 бала)

13. Установіть відповідність між описом та особистістю.

1) англійський король, який проголосив себе главою

англіканської церкви

а) Герцог Альба

2) іспанський намісник у Нідерландах

б) Гаспар де Коліньї

3) глава табору гугенотів у Франції, який загинув у Варфоломіївську ніч

в) Філіпп ІІ

4) іспанський король, що збирав великі податки з Нідерландів

г) Генріх VIII

1.____ 2.____ 3.____ 4.____ 

14.  Запишіть назву явища, яке мало місце з кінця ХV ст. в Англії.

«Ваші вівці, зазвичай такі покірні, задоволені малим, тепер стали такими  ненажерливими  і  неприборканими,  що  поїдають  навіть  людей. Саме  в усіх  тих  частинах  королівства,  де  здобувається  більш  тонка шерсть, знатні люди не задовольняються щорічними доходами, які зазвичай надходили від маєтків та їхніх предків. У своїх маєтках вони не залишають нічого для ріллі, відводять все під пасовища, зносять будинки, руйнують міста…»

____________________________________________________________________                                                                                                  

IV рівень (2 бали)

15.  а)Чому європейські країни прагнули підтримувати «систему політичної рівноваги»? Як їм вдалось це робити?

Б) Причини та наслідки Тридцятилітньої війни. (на вибір)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додав(-ла)
Милютіна Олена
Додано
28 травня 2020
Переглядів
4745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку