Даний матеріал можна використати на уроці позакласного читання у 2-3 класах, а також під час підготовки виховних заходів, годин спілкування у початковій школі
У іграшок теж є своя історія. Підготувала: Сахнюк Світлана Іванівнавчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІст. №6 М. Славута2017-2018н. р.
Номер слайду 2
Державний музей іграшки
Номер слайду 3
Доброго дня, ліси і поля!Доброго дня, плането Земля!Щастя й здоров’я всім людям бажаємо, З радістю в школу до знань поспішаємо!
Номер слайду 4
Накрутив Івась пружину – Танцювала без упину.І дзижчала, і крутилась. Як стомилась – зупинилась. (Дзиґа)Як не бий, він не заплаче,Тільки сам завзято скаче. (М’яч )Замість справжньої дитиниЄ у кожної дівчини.Її пестять, одягають,Спати ввечері вкладають.І годують її смачно – Дуже мамі вона вдячна! (Лялька)Іграшкиppt_x
Номер слайду 5
Продовжте цей ряд слівІграшки
Номер слайду 6
Старовинні народні іграшки
Номер слайду 7
Скількиіснуютьдіти,стількиіснуютьляльки. Скільки існують діти, стільки існують ляльки. Удавнинувважалось:щокращедитинанаграєтьсялялькою,тобільшийдостатокбудеусім’ї. У давнину вважалось:що краще дитина награється лялькою, то більший достаток буде у сім’ї.
Номер слайду 8
Делржлавлнилй лмулзелй іглралшкли Державний музей іграшки Музеї – гр. слово «храм муз». Науково-дослідні, науково-навчальні заклади, що збирають, вивчають, виставляють для огляду, зберігають та популяризують твори мистецтва, пам’ятки історії, матеріальної і духовної культури, природознавчі колекції тощо.ppt_x
Номер слайду 9
Історичні – розповідають про минуле нашого краю. Краєзнавчі – традиції, побут, культура України. Літературно-меморіальні – музеї українських письменників. Етнографічні – музеї архітектури і побуту українського народу. Меморіальні – присвячені одній людині, та інші.
Номер слайду 10
Голосно не розмовляти. Не їсти. Уважно слухати екскурсовода. Не торкатися руками експонатів.
Номер слайду 11
Музей має три виставкові зали. Дві -"історія іграшки" і "українська іграшка" Там виставлені переважно "навколотехнічні іграшки" - різноманітні констурктори, мозаїки, пірамідки, дитячі залізниці, трансформери (не сучасні, а радянські) різні набори "юних" - електриків, оптиків, фізиків, хіміків.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
• знаком «+» – що вже відомо; • знаком «–» – що їм невідомо/або суперечить вашим уявленням;• знаком «!» – що цікаво/неочікувано;• знаком «?» – що незрозуміло або про що б ви хотіли дізнатися більше.«Читання із маркуванням тексту»Людмила Гладун. Директор Державного музею іграшки в Києві
Номер слайду 16
Прочитай правильно: колекції, порцеляновим, хихички, брязкальця, торохтельця, дізнаються, трансформер, рідкісні. Незрозумілі слова: Порцелянове – зроблене з білої кераміки, з якої зазвичай виготовляють тонкий посуд. Колекція – зібрання однорідних предметів, що становить певну цінність. Обереги – чарівний предмет, призначення якого - захист свого носія або збільшення ефективності його чарівних можливостей.
Номер слайду 17
1. «Іграшки, якими грались прабабусі»Державний музей іграшки2. «Іграшки виготовлені народними майстрами», «Українські народні іграшки-обереги»3. «Гордість музею»
Номер слайду 18
Оберіг - чарівний предмет, призначення якого - захист свого носія або збільшення ефективності його чарівних можливостей. Вважається, що обереги можуть принести удачу, попередити про небезпеку, поліпшити стан здоров'я. Оберіг - найдревній амулет щастя і благополуччя. Обереги завжди захищають людей і їх світ від негод: нечисті, захворювань (псування) тощо. Весь сенс оберега в тому, що людина охороняється захисними властивостями і чинити опір злу.
Номер слайду 19
Ребус, , , , і, , , , , ,Трансформер
Номер слайду 20
Трансформери
Номер слайду 21
Домашнє завдання Здійсніть проект «улюблена іграшка» Дізнайтесь у своїх рідних, якими іграшками вони гралися в дитинстві. Чи збереглися вони? Якими народними іграшками бавляться діти у вашому краї? Складіть розповідь про свою улюблену іграшку, намалюйте її. Зібрані матеріали розмістіть в альбом.