Предмет: математика та англійська мова
Клас: 5
Тема: Магічна подорож до Хогварсту. Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Десятичні дроби і дії з ними»
Мета:
навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Десятичні дроби і дії з ними»; показати застосування дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови;вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям.
розвивальна:формувати вміння узагальнювати та робити висновки; розвивати уяву та пам'ять
виховна:виховувати відповідальність, дисциплінованість, вміння слідувати інструкціям, комунікативні навички спілкування
Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.
Обладнання: картки з завданнями, картки-маркер «Перо гіппогрифа» (див у кінці документа)
Хід уроку.
І. Організаційний момент
Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.
Доброго дня, шановні учні! Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з Вами будемо подорожувати до Школи чарів Хогвартсу, повторимо англійську мову - мову оригіналу, якою були написані книги про Хогварст та пригоди Гаррі Поттера. А також повторимо все, що знаємо про десятичні дроби та спробуємо узагальнити наші знання.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Збір зошитів з домашнім завданням
ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку
Як ви вже зрозуміли, урок у нас сьогодні не звичайний. Сьогодні на уроці в нас присутня вчителька англійської мови. А як ви вважаєте, чому вона тут? (Діти висловлюються і роблять висновок за навідними питаннями вчителів, що математика тісно пов’язана з іншими предметами, зокрема з англійською мовою).
Отже, мета сьогоднішнього уроку узагальнити знання з теми «Звичайні дроби», а також показати зв’язок математики з англійською мовою та необхідність вивчати дані предмети та застосовувати дані знання у повсякденному житті.
ІV.узагальнення та систематизація знань
0.2+ 0.6 |
0,3 + 0,4
|
9.3 – 8.2 |
2 + 7,2
|
0.3+1,05 |
1,2 – 0,5
|
3.2- 2.1 |
1,27 + 3,13
|
0,9 – 0,5
|
3,7 – 3,3
|
Тепер ми з вами починаємо змагання між факультетами. Учитель дає картки із завданнями кожній групі по 1 Поставте літери за правильним порядком.
Every Witch makes magic potion and soup in it. Put these letters in the right order
|
||||||||||||||||||||||||||||||
It makes the web. It’s not an insect. It’s not an animal. It’s name was Aragog. He was Haggride’s home pet. Now he can read books)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
His color is white. He stays after death among people. He lives in the corner.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
It’s a very clever bird, it can see in the dark. In Hogwarts they are postmen and live in the Tower.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3.Фізкультхвилинка теж буде чарівна. Діти встають та першої групи та ставлять 1 стілець у кінець класної кімнати. Далі підходять до своїх факультетів та починають ходити навколо цих парт під музику з фільму про Гаррі Поттера. Через півхвилини музика зупиняється і той, хто не встиг сісти, йде назад. Далі вже з другої групи 1 стілець ставиться назад. Лунає музика та вибирається той, хто не встиг, іще 2 рази так. Таким чином позаду сидять 4 учні.
4. Учитель
Ось ми і вибрали учнів, які підуть до чарівного лісу збирати пір'я гіппогрифів.
Учитель дає кожному з них картки з вправами.
1 к
2 к
3 к
4 к
Кожна правильна відповідь – це перо гіппогрифа.
У цей час групи учнів працюють над вправами. Кожна правильно вирішена задача теж перо гіппогрифа.
V.підсумки уроку
гра «Злови сніч – хто найшвидше!»
Знайти строку, стовпчик або диагональ, сумма чисел в яких дає зазначену суму.
|
1,5 |
|
|
|
5,6 |
|
|
|
12,4 |
|
0,4 |
0,9 |
0,6 |
|
3,2 |
1,4 |
0,2 |
|
5,5 |
2,7 |
1,4 |
0,5 |
0,8 |
0,3 |
|
1,5 |
2,6 |
2,8 |
|
3,6 |
7,3 |
4,4 |
0,1 |
0,5 |
0,2 |
|
0,4 |
4,9 |
0,3 |
|
9,1 |
2,4 |
0,8 |
Тепер визначаємо правильні відповіді та переможців.
VІ.Домашне завдання
Математика
Англійська мова
Додаток 1
Додаток 2
Домашня контрольна робота з теми «звичайні дроби і дії із ними».
|
Додаток 3
|