Урок "Десятичні дрорби та подорож до Хогваврсту" урок інтегрований з математики та англійської мови

Про матеріал
Це інтегрований урок з математики та англійської мови для учнів 5 класу з теми "Десятичні дроби" стане цікавою знахідкою для вчителів англ мови та математики, які бажають подарувати дітям не лише знання, а ще теплий спргад про школу.
Перегляд файлу

Предмет: математика та англійська мова                                                                                                           

Клас: 5

Тема: Магічна подорож до Хогварсту. Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Десятичні дроби і дії з ними»

Мета:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Десятичні дроби і дії з ними»; показати застосування дробів у повсякденному житті; показати необхідність вивчати математику та зв'язок математики з іншими предметами на прикладі англійської мови;вдосконалювати навички «оглядового» читання англійською мовою, показати на практиці взаємозв’язок англійської мови з реальним життям.

розвивальна:формувати вміння узагальнювати та робити висновки; розвивати уяву та пам'ять

виховна:виховувати відповідальність, дисциплінованість, вміння слідувати інструкціям, комунікативні навички спілкування

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Обладнання: картки з завданнями, картки-маркер «Перо гіппогрифа» (див у кінці документа)

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування їх на роботу.

Доброго дня, шановні учні! Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з Вами будемо подорожувати до Школи чарів Хогвартсу, повторимо англійську мову - мову оригіналу, якою були написані книги про Хогварст та пригоди Гаррі Поттера. А також повторимо все, що знаємо про десятичні дроби та спробуємо узагальнити наші знання.

 

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

 Збір зошитів з домашнім завданням

 

 

ІІІ.Формулювання мети і завдань уроку

Як ви вже зрозуміли, урок у нас сьогодні не звичайний. Сьогодні на уроці в нас присутня вчителька англійської мови. А як ви вважаєте, чому вона тут? (Діти висловлюються і роблять висновок за навідними питаннями вчителів, що математика тісно пов’язана з іншими предметами, зокрема з англійською мовою).

Отже, мета сьогоднішнього уроку узагальнити знання з теми «Звичайні дроби», а також показати зв’язок математики з англійською мовою та необхідність вивчати дані предмети та застосовувати дані знання у повсякденному житті.

 

 

ІV.узагальнення  та систематизація знань

  1.  А зараз розподілимось на чарівні факультети Гріфіндор, Слізерін, Когтевран та Пуфендуй. Кожен учень тягне картку з вправою. Якщо відповідь менше 1, то це Слізерін. Якщо відповідь більше 1 але менще 2, то це Гріффіндор. Якщо це між 2 та 3 то це Когтевран та якщо більше 3 то це Пуффендуй.

 

 

0.2+ 0.6

0,3 + 0,4

 

9.3 – 8.2

2 + 7,2

 

0.3+1,05

1,2 – 0,5

 

3.2- 2.1

1,27 + 3,13

 

0,9 – 0,5

 

3,7 – 3,3

 

 

 

  1. Вітаю із зачисленням! Тож, сядемо за факультетами. (Учитель розставляє таблички з факультетами на групи парт, зіставлених докупи).

Тепер ми з вами починаємо змагання між факультетами. Учитель дає картки із завданнями кожній групі по 1 Поставте літери за правильним порядком.

Every Witch makes magic potion  and  soup in it.

Put these letters in the right order

 

i

c

W

h

t

‘s

_

a

u

C

l

d

n

o

r

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It makes the web. It’s not an insect.  It’s not an animal. It’s name was Aragog. He was Haggride’s home pet. Now he can read books)

S

i

e

p

d

‘s

r

_

k

o

B

o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

His color is white. He stays after death among people. He lives in the corner.

h

G

o

s

t

‘s

_

o

r

n

e

r

C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It’s a very clever bird, it can see in the dark. In Hogwarts they are postmen and live in the Tower.

w

l

‘s

O

_

o

w

r

e

T

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Фізкультхвилинка теж буде чарівна. Діти встають та першої групи та ставлять 1 стілець у кінець класної кімнати. Далі підходять до своїх факультетів та починають ходити навколо цих парт під музику з фільму про Гаррі Поттера. Через півхвилини музика зупиняється і той, хто не встиг сісти, йде назад. Далі вже з другої групи 1 стілець ставиться назад. Лунає музика та вибирається той, хто не встиг, іще 2 рази так. Таким чином позаду сидять 4 учні.

4. Учитель

Ось ми і вибрали учнів, які підуть до чарівного лісу збирати пір'я гіппогрифів.

Учитель дає кожному з них картки з вправами.

1 к

2 к

3 к

4 к

Кожна правильна відповідь – це перо гіппогрифа.

У цей час групи учнів працюють над вправами. Кожна правильно вирішена задача теж перо гіппогрифа.

  • (3,6 + 0,728) + 2,4
  • 0,81 + (0,19 + 3,259)
  • (0,74 + 2,38) + (1,26 + 2,62)
  • 2,295 + (3,56 + 1,005) + 2,44
  • 5,356 – (3,356 + 2,7)
  • 7,89 – (6,89 – 0,392)

 

V.підсумки уроку

гра «Злови сніч – хто найшвидше!»

Знайти строку, стовпчик або диагональ, сумма чисел в яких дає зазначену суму.

 

1,5

 

 

 

5,6

 

 

 

12,4

 

0,4

0,9

0,6

 

3,2

1,4

0,2

 

5,5

2,7

1,4

0,5

0,8

0,3

 

1,5

2,6

2,8

 

3,6

7,3

4,4

0,1

0,5

0,2

 

0,4

4,9

0,3

 

9,1

2,4

0,8

 

Тепер визначаємо правильні відповіді та переможців.

 

  1. Що ми робили сьогодні на уроці?
  2. Чи дійсно англійська мова може бути пов’язана з математикою?

 

VІ.Домашне завдання

Математика

  1. Розробити компетентнісно-зорієнтоване завдання та розвʼязати його.
  2. Виконати домашню контрольну роботу.

Англійська мова

  1. З’ясувати, які предмети та  засоби домашнього вжитку мають назву англійською мовою. Знайти предмети які містять текст англійською мовою та скласти перелік цих предметів.


Перо  Жар-птицы.jpg

Додаток 1

 

Додаток 2

Домашня контрольна робота з теми «звичайні дроби і дії із ними».

  1. Із 28 учнів 5 класу 13 відвідують математичний гурток. Яка частина класу відвідує математичний гурток.
  2. Як називають соту частину дециметра?
  3. У класі 28 учнів, з них становлять хлопчики. Скільки хлопчиків навчається в класі?
  4. Які значення х задовольняють нерівність <х< 1?
  5. Який дріб можна записати у вигляді натурального числа?
  6. Обчисліть значення виразу .
  7. Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 12 см і становить периметра трикутника. Знайдіть бічну сторону трикутника.
  8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює 2?

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку