Урок "Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів"

Про матеріал

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до математики.

Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати вправи, що передбачають порівняння дробів, додавання й віднімання десяткових дробів, округлення десяткових дробів до даного розряду.

Перегляд файлу

Тема уроку . Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики.

Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати вправи, що передбачають порівняння дробів, додавання й віднімання десяткових дробів, округлення десяткових дробів до даного розряду.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, проектор

Тип уроку: урок-гра (урок узагальнення й систематизації знань).

 

Хід уроку

I. Організаційний етап

Привітання

       Перевірка присутності учнів

Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

Об’єднати учнів в екіпаж), командирам екіпажів (консультантам груп) дати наказ перевірити готовність до польоту (наявність домашнього завдання) і доповісти про це керівникові польоту (учителю).

 III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ви маєте здійснити тренувальний політ на планету Десятковий дріб ( ДД).

Звертаюсь до всіх екіпажів: будьте гранично уважні, бо від успішного завершення цього польоту залежить реалізація основного польоту на планету Математика, що відбудеться… (дата написання контрольної роботи).

 

IV. Актуалізація опорних знань

 

Перевірка блоку пам’яті комп’ютерів (бліц-опитування)

1. Як додають і як віднімають десяткові дроби?

2. Назвіть перші три розряди після коми в десяткових дробах.

3. Як порівнюють десяткові дроби за розрядами?

4. Що означає округлити число до цілих?

5. Сформулюйте правило округлення чисел.

 

V. Повторення й аналіз фактів

 Перевірка роботи процесорів (виконання письмових вправ)

1. Обчисліть і округліть до одиниць:

а) 2,4+4,1; б) 3,28-1,17; в) 5,365-4,275; г) 6,48+5,13.

2. Замініть * на цифри так, щоб справдилася рівність:

а) 1,2*3* + *1,2*3*+*,56=9,*999;

б)  *6,24**+1*,**38=33,3333;

в) 21,83*-1*,42=9,1*5;

г) *,154-1,93*=0,*22.

3. Замініть * на цифру так, щоб нерівність була правильною:


а) ;

б) ;

в) ;

г) ;

д) ;

е) .


 VI. Самостійне виконання учнями практичних завдань

 Перевірка основних параметрів корабля (виконання письмових вправ)

1. Виконайте дії:

а) ;

б) .

2. Розв’яжіть рівняння .

3. Швидкість вітру дорівнює 2,83 м/с. Дельтаплан летить проти вітру зі швидкістю 5,4 м/с. Скільки метрів пролетить дельтаплан за вітром за 3 с?

VII. Підбиття підсумків уроку

- звіт командирів екіпажів (бесіда)

Наказати здати бортові журнали (зошити) керівникові польоту для ознайомлення з результатами роботи екіпажів у ході тренувального польоту на планету ДД.

- оцінити злагодженість роботи кожного екіпажу:  перевірка особового складу в нестандартній ситуації (бліц-опитування)

1. Дано числа: 3,68; 3,19; 2,16; 2,65. Сума двох із них дорівнює сумі двох інших. Запишіть цю рівність.

2. Запишіть число 20,001080 і закресліть у ньому три нулі так, щоб утворилось число: а) максимально велике; б) якомога менше.

3. Порівняйте числа 2,25 і .

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Завдання для всього класу за підручником

Індивідуальне завдання

Дано нерівності і . Замініть усі зірочки на одну й ту саму цифру так, щоб ці нерівності були правильними.

 

 

1

 

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
1198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку