Урок-детектив "Пригадай та йди вперед"

Про матеріал
Підсумок вивченого за рік. Урок-детектив з інформатики у 4 класі "Пригадай та йди вперед".
Перегляд файлу

Пригадай та йди вперед

Очікувані результати: учні знають особливості різних програм-редакторів; вміють з ними працювати.

Мета: пригадати та повторити з учнями про особливості роботи з різними програмами-редакторами; можливість застосовувати цифрові пристрої, які потрібні для створення Qr-кодів; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проєктор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1.      Привітання.

Добрий день, у добрий час,

Рада бачити я вас.

Ви почули всі дзвінок?

 Він покликав на урок.

У комп’ютерному класі

Правила слід пам’ятати

І старанно працювати,

Щоб знання хороші мати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань

  1. Слово вчителя

-Діти, а тепер я вам хочу запропонувати поглянути на ці предмети та визначити яким буде наший урок (учитель демонструє лупу, бінокль, згорток з таємним шрифтом).

Так, правильно! Урок – детектив.

-Що ви очікуєте від такого незвичайного уроку? Спробуйте відповісти на це запитання назвавши слова, які б починалися на першу літеру у слові «детектив».

 

 

 

 

 

Д

Е

Т

Е

К

Т

И

В

2. Робота в групах. Робота з Qr-кодами.

- Розкодуйте за допомогою програми Qr –сканеру (на ваших телефонах ) інформацію про людину, яка вважається батьком літературного жанру - детективу. Оберіть  відповідальних від команди вийти перед аудиторією, обговоріть у кого яка інформація розкодувалась, станьте у порядку її хронології та прочитайте.

- Тільки справжнім детективам під силу вести розслідування злочинів. Отримати значок детектива зможуть ті, хто виконає наступне завдання.

  1.      Повторення правил техніки безпеки

III. Повідомлення теми і мети уроку

1. Слово вчителя

- Нам надійшов електронний лист від учнів 4-А класу з іншого міста, а якого саме ви здогадаєтесь прочитавши слова-підказки та поглянувши на слайд (river Тhames, прапор, Big Ben, Great Britain, king Charles III).

- Так, правильно. Лист з Лондону. Англійською мовою.

Гугл перекладач допоможе нам перекласти його.

- Любі учні 4-А класу, школи 22 м. Суми. Нам треба ваша допомога у розкритті злочину. Наший комп’ютерний кабінет пограбовано. Відсутнє все обладнання. І ми  не можемо тепер вивчати наший улюблений предмет Інформатика. Своїми знаннями та вміннями сьогодні на уроці допоможіть нам знайти та повернути нашу комп’ютерну техніку. Дякуємо за допомогу!

Фізкультхвилинка

IV. Усвідомлення набутих знань, формування вмінь та навичок           

  1. Групова робота. Виконання диференційних завдань.

- Вирушаємо на місце крадіжки, де грабіжники залишили свої відбитки пальців. Спершу вам потрібно знайти одну із сторін та площу кабінету Інформатики (групи у кого на партах 1 відбиток пальця) і сторону, площу та периметр (групи у кого 2 відбитка пальця).

- Молодці! Ось ми з вами вже й зібрали відбитки пальців зловмисників.

 2. Групова робота. Вправа «Виготовлення комп’ютерів». Елемент STEM-освіти

- Пропоную вам відтворити у групах із наданих вам матеріалів макет викрадених комп’ютерів.

(Учням пропонується виготовити комп’ютер) .

  1.           Інструктаж вчителя перед практичною роботою

Слово вчителя:

1) У графічному редакторі Paint створіть фоторобот грабіжника, якого зафіксували камери спостережень, за поданим описом (кругле обличчя, блакитні очі, кучеряве чорне волосся, злий вираз обличчя).

2) За допомогою Google Earth знайдіть на планеті Лондон, здійсніть екскурсію екскурсію цим містом та поверніться до Сум.

3)За допомогою Qr-коду закодуй декількома реченнями своє враження від уроку, якщо завдання важко виконати, то надрукуй у будь-якому текстовому редакторі .

2.2. Отримання інструктивної картки-маршруту для роботи за комп’ютером

V. Рефлексія й підсумок навчальної діяльності

1. За допомогою Qr-коду закодуй декількома реченнями своє враження від уроку, якщо завдання важко виконати, то надрукуй у будь-якому текстовому редакторі .

ЗОРОВА ГІМНАСТИКА «Уважний детектив»

-         Напишіть носиком номер нашого кабінету.

-         Напишіть першу літеру свого імені.

-         Напишіть свій вік.

Діти із заплющеними очима показують:

-         Вкажіть вказівним пальцем із заплющеними очима на куточок творчості.

-         Вкажіть на портрети відомих інформатиків.

-         Вкажіть на двері.

-         Поморгайте очима скільки разів, скільки вікон у кабінеті.

-         Намалюйте голівкою скільки кіл, яким уроком відповідно у вас інформатика у розкладі (4)

 -Діти,  погляньте на спинку стільчика, на вас чекають картинки комп’ютерного обладнання. Ура! Нам вдалося своєю роботою на уроці повернути його. Давайте відтворимо та оживимо кабінет. Учні по черзі виходять та наклеюють картинки на фліпчарті.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 травня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку