Урок "Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею"

Про матеріал
Урок закріплення здобутих знань до теми: "Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові з використанням самооціннювання власних знань.
Перегляд файлу

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Розв’язання задач.

Мета:

навчальна: вдосконалювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноцифрові, вчити учнів виконувати письмове ділення з остачею на одноцифрове число, пе­ревіряти правильність його виконання; розв’язувати задачі на зустрічний рух,  на зведення до одиниці;

розвивальна: розвивати мислення, увагу;

виховна: виховувати інтерес до предмета.

Обладнання: підручник, картки.

Тип уроку: закріплення здобутих знань

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Лунає дзвіночок, до праці мерщій!

Ти всі перешкоди здолати зумій!

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилина не втратилась марно.

 

ІІ. Контроль корекція та закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання.

- Додому вам було виконати завдання №739 та №740. Зачитайте вправу №739, значення виразів на 3 дії, та поясніть чому результати обчислення різні.(«забажанням», результати обчислення різні тому, що другий порядок виконання дій).

2. Каліграфічна хвилинка.

- Напишіть каліграфічну хвилинку, вам потрібно збільшити число у 10 разів.

Пишіть охайно в зошиті. (один учень зачитує числа, діти перевіряють)

11 010, 11 020, 11 030…

3. Математичний диктант.(учитель зачитує, учні записують)


Від добутку чисел 7 і 8 відняти 30 (26)

Від 42 відняти частку чисел 21 і 3 (35)

Різницю чисел 92 і 36 поділити на 7 (8)

Добуток чисел 12 і 4 додати, добуток чисел 8 і 4 (80)

Від 100  відняти добуток чисел 9 і 9 (19)

Від 52 відняти добутку чисел 6 і 8 (4)

Перевірка диктанту(«за бажанням»)

IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Усні обчислення.

- Зараз ми з вами виконаємо усні обчислення. Завдання № 741 на сторінці 119.(вчитель викликає учнів)

45 000 ÷ 1000 = 45

250 × 100 = 25 000

10 000 ÷ 1 000 = 10

  • Розв’яжіть приклади на ділення з остачею.(підготовка до ділення з остачею багатоцифрових чисел)
  • У кожного учня на парті лежать зірочки, їх потрібно розв’язати за певний час, залежно від підготовленості учнів (1хв.) Додаток 1
  • Сьогодні на уроці ми з вами будемо ділити багатоцифрові числа з остачею на 10, 100, 1000 та розв’язувати задачі.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча робота.

- Скільки всього одиниць, десятків, сотень в числі 83 245?(У числі 83 245, 5- одиниць, 45 – десятків та 245 – сотень)

-  Скільки всього тисяч в числі 724548?(У числі 724548,  724 тисяч)

2. Пояснення.(вчитель записує на дошці з коментуванням)

1654 : 100=16(ост. 54)

— Скільки всього сотень в числі 1654? (У числі 1654, 16 сотень.) 54 одиниці становитимуть остачу. Отже, в частці буде 16 і в остачі 54.

2. Опрацювання нового матеріалу.

№ 742. (один учень зачитує, інші слудкують)

Розглянь запис. Прочитай пояснення про ділення на 10, 100, 1000 з остачею.

  1. 73 ÷ 10 = 7(ост.3)   2) 1847 ÷ 100 = 18(ост.47)

Пояснення. 1) У числі 73 поділити на 10, буде 7. 3 од. становитимуть остачу.

  1. У числі 1847 найбільше число, яке ділиться на 100, це число 1800. 1847 поділити на 100, буде 18. 47 од. становитимуть остачу.

3. Первине закріплення.

- Розгляньте вправу  № 743, вам потрібно розв’язати з коментуванням. (розв’язання «ланцюжком» біля дошки. Записують в зошиті)

254÷10=25(ост.4)

254÷100=2(ост.54)

12700÷1000=12(ост.7)

8400÷1000=8(ост.4)

83450÷10=8345

83450÷100=834(ост.5)


 

Фізкультхвилинка.

 

3. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота над задачами різної складності (5хв). Додаток 2

Формувальне оцінювання власних знань.

Аналіз виконаної роботи на дошці. Фронтальна перевірка.

VІ. Підсумок уроку.

— Що нового дізналися на уроці?(я дізнався про ділення багатоцифрових чисел з остачою)

― Яке завдання було найцікавішим?(мені сподобалось…)

VІІ. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

Двоє ластівок вилетіло одночасно на зустріч один одному зі швидкістю 23м/с. Через скільки секунд вони зустрінуться, якщо  відстань між ними  була 920м.?

 

 

Достатній рівень

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

У восьми однакових ящиків розкласти 64 кг винограду. Скільки таких ящиків потрібно, щоб розкрасти  них а кг винограду?

 

 

Середній рівень

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

Довжин підлоги в кімнаті 6 м, а ширина 4 метри. Знайди площу і периметр підлоги.

 

docx
Додано
1 березня 2021
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку