Урок дистанційного навчання за темою : "Додавання та віднімання многочленів"

Про матеріал
Урок спрямовано на самостійне вивчення даної теми учнем. Розроблено відповідно до положення МОН.
Перегляд файлу

2.pngУрок №2 
       Друже, я дуже радий тебе бачити! На цьому уроці ти розглянеш тему : «Додавання і віднімання многочленів». Обіцяю – буде цікаво!
__________________________________________________________________Мета уроку:  закріплення понять многочлени, члени многочлена, подібні члени, стандартний вигляд многочлена, зведення подібних членів многочлена; відпрацювання навичок додавання і віднімання многочленів при виконанні вправ і вирішення завдань.
__________________________________________________________________
Наприкінці цього уроку ти зможеш: додавати та віднімати многочлени при виконанні завдань.

1.png__________________________________________________________________На урок тобі знадобляться такі приладдя,як: зошит, ручка, лінійка, олівець, презентація до уроку №2, посилання: https://docs.google.com/presentation/d/17aS9Nm1oNy87y9plRFuA6oRp7X85jKzx/edit?usp=sharing&ouid=103114776792665389522&rtpof=true&sd=true __________________________________________________________________5.jpgРозпочинаємо урок.

******************************************************************
       Записуємо дату та тему уроку до зошиту.
       Згадай!

       Многочленом називають ... (вираз, який є сумою кількох одночленів).
      Одночлен – це….(вираз, що складається з добутку чисел, змінних, змінних зі ступенями (окремо, або все разом). Сподіваюсь, наші думки співпали!     Нехай потрібно додати два многочлени 9y+16c+25d2 та 11c-15d2+3y.
       Напрацюємо алгоритм додавання двох многочленів:
1. Візьмемо кожен многочлен у дужки (з причини урахування знаків) (9y+16c+25d2) та (11c-15d2+3y);
2. Встановлюємо арифметичну дію серед многочленів
(9y+16c+25d2) + (11c-15d2+3y);
3. Розкриваємо дужки, звертаючи увагу на знаки перед дужками (якщо «+», то дужки опускаємо, якщо «-»,  змінюємо знаки доданків у дужках)
9y+16c+25d2 +11c-15d2+3y.

4. Наводемо подібні доданки виразу шляхом замальовування подібних: 9y+16c+25d2 +11c-15d2+3y;
5. Обчислюємо
9y+3y=10y
16c+11c=25c
25d2-15d2=10d2
6. Записуємо отриманий результат
10y+25c+10d2
ВІДПОВІДЬ: 10y+25c+10d2.
Нехай потрібно відняти два многочлени -9y+16c+25d2 та -11c-15d2+3y.
       Напрацюємо алгоритм віднімання двох многочленів:
1. Візьмемо кожен многочлен у дужки (з причини урахування знаків)
(-9y+16c+25d2) та (-11c-15d2+3y);
2. Встановлюємо арифметичну дію серед многочленів
(-9y+16c+25d2) - (-11c-15d2+3y);
3.Розкриваємо дужки, звертаючи увагу на знаки перед дужками (якщо «+», то дужки опускаємо, якщо «-»,  змінюємо знаки доданків у дужках)
-9y+16c+25d2 +11c+15d2-3y;
4.Наводемо подібні доданки виразу шляхом замальовування подібних
-9y+16c+25d2 +11c+15d2-3y;
5.Обчислюємо
-9y-3y=-12y
16c+11c=25c
25d2+15d2=40d2
6. Записуємо отриманий результат
-12y+25c+40d2
ВІДПОВІДЬ: -12y+25c+40d2

       Запиши алгоритми додавання та віднімання двох многочленів.

       НАГАДУЮ! ПРАВИЛА ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ДВОХ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ПРИКРІПЛЕНО ДО СЛАЙДУ №2.
       У презентації містяться слайди №3, 4 та №5, у яких чітко наведено розв’язок рівняння та тотожності. Тож ознайомся та запиши до зошиту.        Відпочинь та переходь за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2JThzmxwpag .

6.png       А зараз саме час показати свої здобутки. Переходь за посиланням до тесту №2: https://naurok.com.ua/test/dodavannya-ta-vidnimannya-mnogochleniv-1606821.html.

       УВАГА! ТРИВАЛІСТЬ ТЕСТУ №2 = 15 хвилин. Оцінка виставляється відразу після виконання з правильними варіантами відповідей. Розрахунки можна вести у зошиті. Ти впораєшся!
      Бажаєш більше практичних завдань? Переходь за посиланням:  https://pidruchnyk.com.ua/764-algebra-7-merzlyak-2015.html, завдання:  №307, №309.

Оціни свою роботу за допомогою знаків «+», «!», «?».  Подумай  та напиши  на почту ivanovrr2020@gmail.com причину утруднень. 

       Наш сьогоднішній урок закінчився. Бажаю тобі бути розумним та прагнути здобувати нові знання! Зустрінемося на уроці № 3.

nametag.pngP.S. Залишились запитання, тож переходь за QR- кодом.

1.jpg



ЧЕРНЕТКА:



 

7.jpg1.jpg 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Інші матеріали
Інкл
Додано
10 липня 2022
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку