Урок спрямовано на самостійне вивчення даної теми учнем. Розроблено відповідно до положення МОН.
Урок №6
Вітаю! «Час минає – знань вистачає!». Твоїй увазі пропонується остання дистанційного курсу «Многочлени». Працюй упевнено та не зволікай на час!
Тема уроку: «Розкладання многочлена на множники. Метод групування».
__________________________________________________________________
Мета уроку: ознайомити учнів з алгоритмом розкладання многочленів на множники способом групування; розпочати роботу із застосування вмінь використовувати цей алгоритм для розкладання многочленів на множники; виховувати наполегливість у здобутті знань.
__________________________________________________________________
Наприкінці цього уроку ти зможеш розкладати многочлен на множники, методом групування.
__________________________________________________________________
На урок тобі знадобляться такі приладдя, як: зошит, ручка, лінійка, олівець.
__________________________________________________________________
Розпочинаємо урок.
******************************************************************
Запиши дату та тему уроку. Починай працювати!
Многочлен dx+gx+cy+by не вдасться розкласти на множники методом винесення за дужки спільного множника, оскільки множника, спільного для всіх доданків, немає. Проте члени цього многочлена можна об'єднати в групи так, що доданки кожної групи матимуть спільний множник: dx+gx+dy+gy= (dx+gx)+(cy+by)= x(d+g)+y(d+g).
Ми отримали вираз, у якому обидва доданки мають множник (d+g). Винесемо його за дужки: x(d+g)+y(d+g)= (d+g)(х+у).
Заданий многочлен удалося розкласти на множники завдяки тому, що ми в зручний спосіб об'єднали його члени в групи. Тому описаний прийом розкладання многочлена на множники називають методом групування.
Приклад 1: Розклади на множники многочлен: ma+mb+4a+4b
Розв'язання: Згрупуємо члени даного многочлена так, щоб доданки в кожній групі мали спільний множник, отримаємо: (ma+mb)+(4a+4b)= m(a+b)+4(a+b)=(m+4)(a+b).
Відповідь: (m+4)(a+b).
Впевнено йди до перемоги! Попрацюй над тестом №6, посилання: https://naurok.com.ua/test/rozkladannya-mnogochlena-na-mnozhniki-metod-grupuvannya-1608131.html. УВАГА! ТРИВАЛІСТЬ ТЕСТУ = 15 хвилин. Оцінка виставляється відразу після виконання тесту з правильними варіантами відповідей. Розрахунки можна вести у зошиті.
Мені б хотілося, щоб урок не закінчувався, а тобі? Є цікавість, продовжуй працювати. Ось посилання: https://pidruchnyk.com.ua/764-algebra-7-merzlyak-2015.html, завдання: №481; 483.
Оціни свою роботу за допомогою відрізка, на одному кінці якого 0 (позначає «не зрозуміло»), а на іншому 1 («все зрозуміло»).Постав позначку успішності своєї роботи. Подумай та запиши причину утруднень. Надсилай роботу на скриньку ivanovrr2020@gmail.com.
Сьогоднішній урок закінчено! Чекаю тебе на заліковому уроці, юний ерудите!
Завжди підтримаю, скористайся QR- кодом:
ЧЕРНЕТКА: