Урок дистанційного навчання за темою: "Множення одночлена на многочлен"

Про матеріал
Урок спрямовано на самостійне вивчення даної теми учнем. Розроблено відповідно до положення МОН.
Перегляд файлу

2.pngУрок №3
       Вітаю! Сьогодні третя зустріч нашої співпраці. Тож розпочнімо.

Тема уроку: «Множення одночлена на многочлен».

__________________________________________________________________
Мета уроку: навчитися множити одночлен на многочлен; навчитися аналізувати умову завдання, розвивати просторове мислення.

1.png_____________________________________________________________
Наприкінці цього уроку ти зможеш: множити одночлен на многочлен.
__________________________________________________________________На урок тобі знадобляться такі приладдя, як: зошит, ручка, лінійка, олівець, презентація до уроку №3, посилання: https://docs.google.com/presentation/d/1lqMiWWKXPVAPQHI4LxQ_D1f0J4p2Cu3c/edit?usp=sharing&ouid=103114776792665389522&rtpof=true&sd=true __________________________________________________________________5.jpgРозпочинаємо урок.

******************************************************************
       Записуємо дату та тему уроку до зошиту. За допомогою презентації №3 відтвори наступні поняття: одночлен, многочлен, добуток, розподільна властивість множення, переставна властивість множення. Помножемо одночлен 3х на многочлен 4y+3x-6d. Для цього запишемо добуток 3х* (4y+3x-6d). Розкриємо дужки, застосувавши розподільну властивість множення. Отримаємо: 3x*4y+3x*3x-3x*6d=12xy+9x2-18xd. Звідси: щоб помножити одночлен на многочлен, потрібно помножити цей одночлен на кожен член многочлена й отримані добутки додати. При множенні одночлена та многочлена використовується переставна властивість множення. Тому наведене правило дає змогу множити многочлен на одночлен.

       Практичні завдання:

       Приклад 1: Спрости  вираз: 6x(5d-4)-5x(6-12d)
1) помножено одночлени на многочлени (врахуємо знаки!):
Щоб помножити одночлен на многочлен, потрібно помножити цей одночлен на кожен член многочлена й отримані добутки додати.
6x*5d-6x*4-5x*6-5x*(-12d)
2) обчислюємо добутки:

30xd-24x-30x+60xd
3) приводемо подібні доданки( за потреби):30xd-24x-30x+60xd
4) обчислюємо:
30xd+60xd=90xd
-24x-30x=-54x
5) відповідь:90xd-54x.
       Приклад 2: Знайди  корінь рівняння 0,4х(5х-6)+7,2=2х(х+0,6)
Коренем рівняння називають невідому змінну, а отже «х». Починаємо:
1) розкриваємо дужки (множемо одночлен на многочлен);
0,4х*5х-0,4х*6+7,2=2х*х+2х*0,6
2)обчислюємо добутки;
2-2,4х+7,2=2х2+1,2х
3)групуємо(невідомі змінні ліворуч, відомі праворуч):
2-2х2-2,4х-1,2х=-7,2
4) обчислюємо сторони:

-3,6х=-7,2
5) знаходимо «х»:
х=-7,2:(-3,6)
х=2
УВАГА! ПЕРЕВІРКУ ТА РІВНІСТЬ НЕ ВИКОНУЮ. Спробуй сам….

Відповідь: коренем рівняння є 2.

       Трішки перепочинь. Переходь за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=2JThzmxwpag.

7.jpg6.pngnametag.png       Відчуваю, що відпочинок пішов на користь, тому попрацюй з тестом №3, посилання:  https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-odnochlena-na-mnogochlen-1606982.html
       УВАГА! ТРИВАЛІСТЬ ТЕСТУ №2 = 15 хвилин. Оцінка виставляється відразу після виконання з правильними варіантами відповідей. Розрахунки можна вести у зошиті. Ти молодець!
        Відпрацьовуй навички за посиланням: https://pidruchnyk.com.ua/764-algebra-7-merzlyak-2015.html , завдання: №360, №362, №364.
       За потреби, звертайся, QR-код додано.

 



 


Оціни свою роботу за допомогою відрізка, на одному кінці якого 0 (не зрозуміло), а на іншому 1 (все зрозуміло), постав позначку успішності своєї роботи. Подумай та запиши причину утруднень на поштову скриньку ivanovrr2020@gmail.com. Зустрінемося на 4-му уроці!
 

1.jpg1.jpgЧЕРНЕТКА:

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Інші матеріали
Інкл
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Множення одночлена на многочлен
Додано
10 липня 2022
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку