Автор – упорядник Синюк Ірина Володимирівна
ФОТО |
ПІБ ПОВНІСТЮ |
МІСЦЕ РОБОТИ (РАЙОН, МІСТО, ЗНЗ), ПОСАДА |
ТЕЛЕФОН / E-MAIL |
СТАЖ |
КАТЕГОРІЯ |
Синюк Ірина Володимирівна |
Вільнянський район с. Матвіївка вул. Центральна 71 А Комунальний заклад «Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Запорізької обласної ради,вчитель фізичної культури |
0959148381
e-mail: |
9 років |
І категорія Педзвання «Старший учитель» |
ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ |
ЗА ПРОГРАМОЮ ДЛА |
|
розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивноїдіяльності, різнобічно впливаючи на всі їхні кондиційні здібності; сприяти розвитку здатності дитини жити у суспільстві; виховувати злагодженість дій і поведінки в групі людей; виховувати повагу до оточуючих людей; розвивати автономію дитячого існування; вчити дітей виконувати свої обов’язки, робити індивідуальнізусилля щодо ефективного досягнення особистих і суспільних цілей. |
Інвентар та обладнання, кількість:
№№ |
ЧАС |
НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ[1] |
ЧСС, уд. / хв. |
||
|
Вступна / адаптаційна частина |
||||
1.1. Обираємо, знайомимося, поєднуємося |
1-2 хв. |
1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. 2. Замір ЧСС. 3. Організовуючі вправи. Діти беруть кольорову картку під час ходьби в колону по одному. Об’єднуються в групи за кольором картки |
Звернути увагу на форму. Якщо ЧСС більше 110 уд. хв., учнів до виконання завдань не допускати. |
68-90 |
|
ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ(Додаток 1) |
Звертати увагу на поставу. Повільний темп виконання. |
||||
|
Підготовча / пошукова частина |
||||
2.1. Розминаємося |
3- 4 хв. |
Розминка – «Фітнес флеш-моб» (Додаток 2) |
Команди виконують розминку під музичний супровід |
91-110 |
|
2.2. Пізнаємо |
3- 4 хв. |
Ознайомлення з станціями Станція 1. «Стрибки на місці» (Додаток 3).
Станція 2 «Стрибки за квадратами» (Додаток 4).
Станція 3 «Драбинка» (Додаток 5).
Станція 4 «Вортекс» (Додаток 6).
Станція 5 Естафета «Формула віражу»(Додаток 7).
|
По групах, почергово.Завдання – на лінії не наступати, дотримуватися черговості стрибків та дозування. Стежити за м’яким приземленням. - Одночасне відштовхування двома ногами. - Пряма постава (пряма і стабільна). - Підскоку на двох ногах. - Використання рук під час відштовхування. Почергово, з високим підніманням стегна.
Вправа виконується з місця, за командою «Можна».
Темп виконання середній. Не занадто згинати ноги. - Руки працюють. - Збереження рівноваги. - Об'єднати стрибкові та бігові фази в загальну послідовну серію. |
110-125 |
|
|
Основна / тренувальна частина |
||||
3.1. Удосконалюємося |
15-25 хв. |
Учні на станціях виконують вправи, за загальною командою переходять на іншу станцію. |
Робота учнів за принципом «колового тренування». |
В межах фітнес-зони[2] |
|
|
Заключна / корекційно-реабілітаційна частина |
||||
4.1. Відновлюємося |
1-2 хв. |
ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ + РЕЛАКСАЦІЯ (Додаток 8). |
Збільшувати амплітуду рухів. |
140-135 |
|
4.2. Аналізуємо, повторюємо, порівнюємо |
2-3 хв |
ОРГМОМЕНТ. Шикування. Підведення підсумків уроку. |
|
90-85 |
|
Додаток 1.
ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ
«Козацька каша»
В. п.: ноги на ширині ступені, руки на поясі:
1 – вдих;
2 – видих – «Пих-пих-пих».
“Запорізькі козачата” В. п.: ноги нарізно, руки на поясі:
1 – вдих;
2 – скорочений видих – «Гей!»
«Силачі»
В. п. – ноги на ширині ступені:
1 – руки в сторони – вдих;
2 – руки з силою зігнути до плечей – видих – «Ух!».
«Велетні»
В. п.: основна стійка.
1 – випад вперед правою ногою, ноги на
колінах – вдих;
2 – приставити праву ногу, руки зігнути до
плечей – видих – «О-го!»;
3 – 4 – те саме з лівої ноги
Додаток 2
Розминка – «Фітнес флеш-моб»
1. В.П. руки на пояс, кругові рухи головою вліво вправо 4 рази.
2. В.П. руки до плечей, кругові рухи руками вперед і назад.
3. В.П. руки вперед, кругові рухи прямими руками вперед і назад.
4. В.П. руки на пояс, круговий рух тулубом вправо, вліво.
5. В.П. стійка - ноги нарізно, пружні нахили до правої, до лівої ноги і до середини.
6. В.П. стійка - ноги нарізно, руки за голову, нахил вправо, вліво, на 2 рахунки.
7. В.П. стійка - руки вперед, махи правою, лівою ногою.
8. В.П. основна стійка, раз - упор присів, 2 - упор лежачи, 3 - упор присів, 4 - упор і В.П.
9. В.П. руки на поясі, стрибки на двох ногах на місці.
Додаток 3
«Стрибки на місці»
Учасники команди стоять у колоні по одному. Від лінії старту на відстані до 5 м знаходиться місце, на якому саме і будуть виконуватися стрибки через скакалку. За сигналом судді учасник - перший номер команди - вибігає до місця стрибків, бере скакалку, виконує 10 стрибків, кладе скакалку на підлогу та продовжує біг вперед.
Додаток 4
«Стрибки за квадратами»
Через 5 м від місця виконання стрибків зі скакалкою – місце для виконання стрибків за квадратами (один квадрат – 1 м х 1 м, має перехрестя з цифрами: 0 – центр, 1 - попереду; 2 - позаду; 3 - праворуч; 4 – ліворуч).
Схема стрибків (кроків): («О – 1 – О – 2 – О – 3 – 0 – 4») х повторити тричі + вистрибнути після останньої «4».
По завершенні виконання завдання учасник повертається назад, передає естафету (торкається рукою руки товариша) другому учаснику.
Додаток 5
«Драбинка»
Пробігти драбину з високим підніманням стегна або іншою обраною легкоатлетичною біговою вправою, замовленою Лідером, не торкаючись щаблин.
Додаток 6
«Вортекс»
З вихідного положення – стоячи обличчям за напрямком метання, «спис» у руці. Після команди судді «Можна» учасник метає «спис» таким чином, щоб він перелетів над планкою та упав на певне коло, яке відмічене на підлозі.
Додаток 7
Естафета «Формула віражу»
Потрійний стрибок на точність + ритмічний біг по драбинці + слалом + паркани.
Проводиться у вигляді естафетного бігу, з перенесенням естафетного кільця.
«Потрійний стрибок на точність». На відстані 50 см від лінії старту – 3 кола поспіль, відстань від центру кожного кола до наступного – 50 см. Слід виконувати потрійний стрибок на точність, відштовхуючись від лінії старту двома ногами, приземлення в перше коло однією ногою, приземлення в друге коло іншою ногою, приземлення у третє коло – двома ногами;
«Ритмічний біг по драбинці». На відстані 1 м від останнього кола – драбинка довжиною 10 м, 10 щаблин, 1 м одна від іншою. Слід пробігти з високим підійманням стегна драбинку, жодного разу не наступати на щаблини.
«Слалом»: на відстані 3-4 м від останньої щаблини драбинки 10 високих кеглів – на хаотичній відстані. Слід їх пробігти, не торкатися перешкод.
Через 5 м три паркани – висота до 70 см, три метра один від одного. Слід подолати паркани, добігти до фінішу, передати естафету другому учаснику до лінії старту, в певному «коридорі» (до 3 метрів) і так далі.
Додаток 8
ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ + РЕЛАКСАЦІЯ
Комплекс вправ «Гарний настрій».
1. «Вітрячок»
В. п.: стоячи ноги нарізно.
Повертати тулуб ліворуч-праворуч. Руки розслаблено
рухаються за тулубом. За кожним поворотом тулуба
2. «Посмішка»
В. п.: сидячи.
Заплющити очі та посміхнутися. Утримувати посмішку на
обличчі впродовж 10-15 с.
Дякуємо за співпрацю!
13.02.2019 4:02:01
1
[1] Ліворуч – описуєте, що, як, де будуть працювати ваші учні. Праворуч зазначаєте, метод навчання та вимогу до сучасного уроку.
[2] Вік учнів – відповідні межи ЧСС – розрахуйте, напишіть.