Урок "Дитяча легка атлетика"

Про матеріал
План-конспект уроку «Дитяча легка атлетика» Мета уроку: • розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці; • вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; • розвиток силових та швидкісно-силових компетенцій; • розвиток комунікативних компетенцій; • закріплення знань з нетрадиційних систем зміцнення здоров’я.
Перегляд файлу

 

Автор – упорядник Синюк Ірина Володимирівна

ФОТО

ПІБ ПОВНІСТЮ

МІСЦЕ РОБОТИ (РАЙОН, МІСТО, ЗНЗ), ПОСАДА

ТЕЛЕФОН / E-MAIL

СТАЖ

КАТЕГОРІЯ

C:\Users\user\Desktop\43191367_265218607465635_8005334086396674048_n.jpg

Синюк Ірина Володимирівна

Вільнянський район с. Матвіївка вул. Центральна 71 А

Комунальний заклад «Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Запорізької обласної ради,вчитель фізичної культури

0959148381

 

e-mail:

synukiryna@gmail.com

9 років

І категорія Педзвання «Старший учитель»

«Дужими зростаємо, про здоров’я дбаємо

План-конспект уроку «Дитяча легка атлетика»

Педагогічні завдання:

ЗА НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ

ЗА ПРОГРАМОЮ ДЛА

  • розширення рухового досвіду учнів в легкій атлетиці;
  • вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
  • розвиток силових та швидкісно-силових компетенцій;
  • розвиток комунікативних компетенцій;
  • закріплення знань з нетрадиційних систем зміцнення здоров’я.

розвивати здоров’я дітей за рахунок адаптованої та конструктивноїдіяльності, різнобічно впливаючи на всі їхні кондиційні здібності;

сприяти розвитку здатності дитини жити у суспільстві;

виховувати злагодженість дій і поведінки в групі людей;

виховувати повагу до оточуючих людей; розвивати автономію

дитячого існування; вчити дітей виконувати свої обов’язки, робити індивідуальнізусилля щодо ефективного досягнення особистих і суспільних цілей.

Інвентар та обладнання, кількість:

  •  швидкісна дробинка;
  • обручі;
  • бар’єри;
  • картки;
  • степи;
  • «вортекс»;
  • фішки;
  • скакалка;
  • магнітофон.

Клас учнів: 3-а

№№

ЧАС

НАЗВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ РУХОВОГО ЗАВДАННЯ[1]

ЧСС, уд. / хв.

  1.  

Вступна / адаптаційна частина

1.1. Обираємо, знайомимося, поєднуємося

1-2 хв.

1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

2. Замір ЧСС.

3. Організовуючі вправи. Діти беруть кольорову картку під час ходьби в колону по одному. Об’єднуються в групи за кольором картки

Звернути увагу на форму. Якщо ЧСС більше 110 уд. хв., учнів до виконання завдань не допускати.

68-90

ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ(Додаток 1)

Звертати увагу на поставу.

Повільний темп виконання.

  1.  

Підготовча / пошукова частина

2.1. Розминаємося

3- 4 хв.

Розминка – «Фітнес флеш-моб» (Додаток 2)

Команди виконують розминку  під музичний супровід

91-110

2.2. Пізнаємо

3- 4 хв.

Ознайомлення з станціями

Станція 1. «Стрибки на місці» (Додаток 3).

 

 

 

 

Станція 2 «Стрибки за квадратами» (Додаток 4).

 

 

 

 

 

 

Станція 3 «Драбинка» (Додаток 5).

 

Станція 4 «Вортекс»

(Додаток 6).

 

Станція 5 Естафета «Формула віражу»(Додаток 7).

 

По групах, почергово.Завдання – на лінії не наступати, дотримуватися черговості стрибків та дозування.

Стежити за м’яким приземленням.

- Одночасне відштовхування двома ногами.

- Пряма постава (пряма і стабільна).

- Підскоку на двох ногах.

- Використання рук під час відштовхування.

Почергово, з високим підніманням стегна.

 

Вправа виконується з місця, за командою «Можна».

 

Темп виконання середній.

Не занадто згинати ноги.

- Руки працюють.

- Збереження рівноваги.

- Об'єднати стрибкові та бігові фази в загальну послідовну серію.

110-125

  1.  

Основна / тренувальна частина

3.1. Удосконалюємося

15-25 хв.

Учні  на станціях виконують вправи, за загальною командою переходять на іншу станцію.

Робота учнів за принципом «колового тренування».

В межах фітнес-зони[2]

  1.  

Заключна / корекційно-реабілітаційна частина

4.1. Відновлюємося

1-2 хв.

ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ + РЕЛАКСАЦІЯ (Додаток 8).

Збільшувати амплітуду рухів.

140-135

4.2. Аналізуємо, повторюємо, порівнюємо

2-3 хв

ОРГМОМЕНТ. Шикування. Підведення підсумків уроку.

 

90-85

Додатки

Додаток 1. 

ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ

«Козацька каша»

 В. п.: ноги на ширині ступені, руки на поясі:

1 – вдих;

2 – видих – «Пих-пих-пих».

 “Запорізькі козачата” В. п.: ноги нарізно, руки на поясі:

1 – вдих;

2 – скорочений видих – «Гей!»

«Силачі»

В. п. – ноги на ширині ступені:

1 – руки в сторони – вдих;

2 – руки з силою зігнути до плечей – видих – «Ух!».

«Велетні»

В. п.: основна стійка.

1 – випад вперед правою ногою, ноги на

колінах – вдих;

2 – приставити праву ногу, руки зігнути до

плечей – видих – «О-го!»;

3 – 4 – те саме з лівої ноги

 

Додаток 2

Розминка – «Фітнес флеш-моб»

1. В.П. руки на пояс, кругові рухи головою вліво вправо 4 рази.

2. В.П. руки до плечей, кругові рухи руками вперед і назад.

3. В.П. руки вперед, кругові рухи прямими руками вперед і назад.

4. В.П. руки на пояс, круговий рух тулубом вправо, вліво.

5. В.П. стійка - ноги нарізно, пружні нахили до правої, до лівої ноги і до середини.

6. В.П. стійка - ноги нарізно, руки за голову, нахил вправо, вліво, на 2 рахунки.

7. В.П. стійка - руки вперед, махи правою, лівою ногою.

8. В.П. основна стійка, раз - упор присів, 2 - упор лежачи, 3 - упор присів, 4 - упор і В.П.

9. В.П. руки на поясі, стрибки на двох ногах на місці.

 

Додаток 3

«Стрибки на місці»

Учасники команди стоять у колоні по одному. Від лінії старту на відстані до 5 м знаходиться місце, на якому саме і будуть виконуватися стрибки через скакалку. За сигналом судді учасник - перший номер команди - вибігає до місця стрибків, бере скакалку, виконує 10 стрибків, кладе скакалку на підлогу та продовжує біг вперед.

Додаток 4

«Стрибки за квадратами»

Через 5 м від місця виконання стрибків зі скакалкою – місце для виконання стрибків за квадратами (один квадрат – 1 м х 1 м, має перехрестя з цифрами: 0 – центр, 1 - попереду; 2 - позаду; 3 - праворуч; 4 – ліворуч).

Схема стрибків (кроків): («О – 1 – О – 2 – О – 3 – 0 – 4») х повторити тричі + вистрибнути після останньої «4».

По завершенні виконання завдання учасник повертається назад, передає естафету (торкається рукою руки товариша) другому учаснику.

Додаток 5

«Драбинка»

Пробігти драбину з високим підніманням стегна або іншою обраною легкоатлетичною біговою вправою, замовленою Лідером, не торкаючись щаблин.

Додаток 6

«Вортекс»

З вихідного положення – стоячи обличчям за напрямком метання, «спис» у руці. Після команди судді «Можна» учасник метає «спис» таким чином, щоб він перелетів над планкою та упав на певне коло, яке відмічене на підлозі.

Додаток 7

Естафета «Формула віражу»

Потрійний стрибок на точність + ритмічний біг по драбинці + слалом + паркани.

Проводиться у вигляді естафетного бігу, з перенесенням естафетного кільця.

«Потрійний стрибок на точність». На відстані 50 см від лінії старту – 3 кола поспіль, відстань від центру кожного кола до наступного – 50 см. Слід виконувати потрійний стрибок на точність, відштовхуючись від лінії старту двома ногами, приземлення в перше коло однією ногою, приземлення в друге коло іншою ногою, приземлення у третє коло – двома ногами;

«Ритмічний біг по драбинці». На відстані 1 м від останнього кола – драбинка довжиною 10 м, 10 щаблин, 1 м одна від іншою. Слід пробігти з високим підійманням стегна драбинку, жодного разу не наступати на щаблини.

«Слалом»: на відстані 3-4 м від останньої щаблини драбинки 10 високих кеглів – на хаотичній відстані. Слід їх пробігти, не торкатися перешкод.

Через 5 м три паркани – висота до 70 см, три метра один від одного. Слід подолати паркани, добігти до фінішу, передати естафету другому учаснику до лінії старту, в певному «коридорі» (до 3 метрів) і так далі.

Додаток 8

ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ + РЕЛАКСАЦІЯ

Комплекс вправ  «Гарний настрій».

1. «Вітрячок»

В. п.: стоячи ноги нарізно.

Повертати тулуб ліворуч-праворуч. Руки розслаблено

рухаються за тулубом. За кожним поворотом тулуба

2. «Посмішка»

В. п.: сидячи.

Заплющити очі та посміхнутися. Утримувати посмішку на

обличчі впродовж 10-15 с.

Перелік використаних джерел

  1. «Фізична культура». Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1 – 4 класи.
  2. Посібник ДЛА «Учебные карточки Детская легкая атлетика ИААФ Издание 2006

 

Посилання на відео

https://youtu.be/dHamrE5lYOs

 

Дякуємо за співпрацю!

13.02.2019 4:02:01

1

 


[1] Ліворуч – описуєте, що, як, де будуть працювати ваші учні. Праворуч зазначаєте, метод навчання та вимогу до сучасного уроку.

[2] Вік учнів – відповідні межи ЧСС – розрахуйте, напишіть.

docx
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
2100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку