Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з модулей: дитяча легка атлетика,"панна",рухливі ігри, естафети. Урок закріплення набутих вмінь та навичок. Розвиток фізичних якостей.
Освітня – Довести доцільність та значення фізичних вправ в житті людини.Орієнтувати учнів на формування і зміцнення як індивідуального, так і суспільного здоров’я, збільшення рухової активності. Оновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь в різних умовах.
розвивальна – розвиток фізичних якостей: спритності, швидкості, витривалості, сили, гнучкості.
виховна – виховувати морально – вольові якості ( дисциплінованість, наполегливість у досягненні мети, цілеспрямованість) із почуттям відповідальності за своє здоров’я, дружні стосунки, взаємодопомогу. Сприяти формуванню здорового способу життя.
навчальна: підведення підсумків з вивчених модулей.Значення в житті людини фізичної культури, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. Закріплення набутих вмінь та навичок з легкої атлетики, гри в “панну”, рухливих ігор та естафет.
розвивальна:фізичні якості, вдосконалення навичок життєво-необхідних рухових дій, використання їх в повсякденній, ігровій діяльності
виховна: формування та корегування правильної постави, робота в команді,свідомо ставитися до власного здоров’я, розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення, національно-патріотичне ставлення.
Ключові компетентності: інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, іноваційність, челендж, підприємливість, уміння вчитися впродовх життя, компетентний та креативний підхід.
Форми і методи навчання: ігровий , метод змагання, наочний, робота в групах.
Обладнання: секундомір, кульки, смайлики, свисток, футбольний м’яч
Місце занять: спортивний майданчик
Тривалість уроку: 45 хвилин
Вчитель: Сапецька Галина Володимирівна
Частина уроку |
Зміст
|
Дозування, хв
|
ОМВ( організаційно методичні вказівки) |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Підготовча частина
|
15 хв |
|
|
1 Шикування класу, привітання. Повідомлення завданнь уроку. Техніка безпеки на уроці. Мотивація діяльності учнів. Контроль ЧСС Патріотичні кричалки: Вперед ,Україно! Мій рідний край! Вперед,Україно! Перемагай!!! Хто здоровий, той сміється Все йому в житті вдається. Він долає всі вершини- Це ж чудово для людини. Здоровим бути-Круто! Весело! Модно!Класно! Рух -це життя!
|
5 хв 80-90 уд/хв. |
Звернути увагу на зовнішність учнів та самопочуття
Підрахунок ЧСС за 10 секунд Виховання патріотизму, любові до Батьківщини. Виконання разом з рухами, які придумали діти
Мотивація радості до уроку: діти голосно кричать, як це бути здоровим. |
|
Загально розвивальні вправи на місці:
1.В.п. Ноги нарізно. Колові рухи головою в ліву і в праву сторони. 2.В.п. Ноги нарізно. Колові рухи тазом в ліву і в праву сторони. 3.В.п. Зігнути ногу у коліні. Колові рухи стегном правої і лівої ноги. 4.В.п. Руки вперед, махи ногами. Мах лівою ногою до правої руки і навпаки. 5.В.п. Випад лівою в сторону. Перенесення ваги тіла на ліву і праву сторони. 6.В.п. Ноги нарізно. Мах лівим стегном до правого плеча і навпаки. 7.В.п. Випад ногою вперед. Перенесення ваги тіла вперед і назад. 8.В.п. Нога відведена назад на носок. Колові рухи стопою в праву і ліву сторону.
Весела танцювальна розминка
|
10 хв 120-138уд/хв
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8разів
8разів
138/148 уд/хв |
Кожен учень працює індивідуально.
Поступове збільшення амплітуди рухів.
Поступове збільшення амплітуди рухів. Більше коло.
Ноги в колінах не згинати.
Спину тримати рівно.
Поступове збільшення амплітуди рухів.
Спину тримати рівно. Ноги в колінах не згинати.
Поступове збільшення амплітуди рухів. Більше коло.
Вправи під музику |
ІІ |
Основна частина |
25 хв |
|
|
Закріплення набутих вмінь та навичок Легка атлетика: Які вправи входять до легкої атлетики? Які ви знаєте фізичні якості? Наведіть приклади вправ для кожної фізичної якості Спеціальні бігові , стрибкові легкоатлетичні вправи Панна: Що таке панна? Скільки може бути гравців в цій грі? Скільки часу триває гра? Що значить забити “панну”? Рухливі ігри , естафети Який панує дух при проведенні рухливих ігор, естафет? Гра “ Космічні перегони” |
148/168 уд/хв
30хв
|
Діти відповідають на питання, показують приклади вправ
Виконання вправ. Слідкування за диханням, зупинки за сигналом- швидкість реакції. Діти відповідають на питання,
Діти відповідають: чесна гра, взаємоповага, майстерність
Слідкувати за диханням. Підбрасуємо пакет та дуємо, щоб він не впав, руками не чипаємо. Чия команда перемагла та - володар космосу. Діти самі формують команди, судять один одного |
ІІІ |
Заключна частина |
5хв |
|
|
1.Шикування, 2.Дихальні вправи 3.Фізкультхвилинка: пальчикова гімнастика 4.Підсумки уроку. 5.Домашнє завдання: вправи для розвитку гнучкості: розтягування,.нахили тулуба , ластівка
|
168-135 уд/хв 5хв |
Вдих через ніс, видих через ріт Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС
Відзначити роботу учнів на уроці.За допомогою смайликів показують ,як їм сподобався урок, який у них настрій |