Урок "Дитяча легка атлетика.Панна. Рухливі ігри, естафети. Урок закріплення набутих вмінь та навичок.

Про матеріал
Урок розрахован на дистанційне навчання. Використані різні цікаві форми роботи. Діти самі придумують патріотичні заклички та рухи під них, можна також при розмінці запропонувати учням самім показувати свої вправи. Присутні ігровий, змагальний метод. На уроці діти працюють в групах, командах, самі вибирають жюрі, оцінюють один одного. Ключові компетентності: інформаційно -комунікаційна, математична, інноваційність, креативний підхід.
Перегляд файлу

План- конспект уроку з фізичної культури в 5 класі НУШ

Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з модулей: дитяча легка атлетика,"панна",рухливі ігри, естафети. Урок закріплення набутих вмінь та навичок. Розвиток фізичних якостей. 

Мета уроку:

Освітня – Довести доцільність та значення фізичних вправ в житті людини.Орієнтувати учнів на формування і зміцнення як індивідуального, так і суспільного здоров’я, збільшення рухової активності. Оновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь в різних умовах.

розвивальна – розвиток фізичних якостей: спритності, швидкості, витривалості, сили, гнучкості.

виховна – виховувати морально – вольові якості ( дисциплінованість, наполегливість у досягненні мети, цілеспрямованість) із почуттям відповідальності за своє здоров’я,   дружні стосунки, взаємодопомогу. Сприяти формуванню здорового способу життя.

Задачі уроку:

 навчальна: підведення підсумків з вивчених модулей.Значення в житті людини фізичної культури, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. Закріплення набутих вмінь та навичок з легкої атлетики, гри в “панну”, рухливих ігор та естафет.

розвивальна:фізичні якості, вдосконалення навичок життєво-необхідних рухових дій, використання їх в повсякденній, ігровій діяльності

виховна: формування та корегування правильної постави, робота в команді,свідомо ставитися до власного здоров’я, розуміння потреби постійного фізичного вдосконалення, національно-патріотичне ставлення.

Ключові компетентності: інформаційно-комунікаційна компетентність, математична, іноваційність, челендж, підприємливість, уміння вчитися впродовх життя, компетентний та креативний підхід.

Форми і методи навчання: ігровий , метод змагання, наочний, робота в групах.

Обладнання: секундомір, кульки, смайлики, свисток, футбольний м’яч

Місце занять: спортивний майданчик

Тривалість уроку: 45 хвилин

Вчитель: Сапецька Галина Володимирівна

Частина

уроку

Зміст

 

Дозування,

хв

 

ОМВ( організаційно методичні вказівки)

1

2

3

4

І

Підготовча частина

 

15 хв

 

 

 

1 Шикування класу, привітання. Повідомлення завданнь уроку. Техніка безпеки на уроці. Мотивація діяльності учнів.

Контроль ЧСС

Патріотичні кричалки:

Вперед ,Україно!

Мій рідний край!

Вперед,Україно!

Перемагай!!!

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини-

Це ж чудово для людини.

Здоровим бути-Круто! Весело! Модно!Класно!

Рух -це життя!

 

5 хв

80-90 уд/хв.

 

Звернути увагу на зовнішність учнів та самопочуття

 

Підрахунок ЧСС за 10 секунд

Виховання патріотизму, любові до Батьківщини.

Виконання разом з рухами, які придумали діти

 

Мотивація радості до уроку: діти голосно кричать, як це бути здоровим.

 

Загально розвивальні вправи на місці:

 

1.В.п. Ноги нарізно. Колові рухи головою в ліву і в праву сторони.

2.В.п. Ноги нарізно. Колові рухи тазом в  ліву і в праву сторони.

3.В.п. Зігнути ногу у коліні. Колові рухи стегном правої і лівої ноги.

4.В.п. Руки вперед, махи ногами. Мах лівою ногою до правої руки і навпаки.

5.В.п. Випад лівою в сторону. Перенесення ваги тіла на ліву і праву сторони.

6.В.п. Ноги нарізно. Мах лівим стегном до правого плеча і навпаки.

7.В.п. Випад ногою вперед. Перенесення ваги тіла вперед і назад.

8.В.п. Нога відведена назад на носок. Колові рухи стопою в праву і ліву сторону.

 

Весела танцювальна розминка

 

10 хв

120-138уд/хв

 

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

 

8разів

 

8разів

 

 

138/148 уд/хв

 

 

 

Кожен учень працює індивідуально.

 

Поступове збільшення амплітуди рухів.

 

Поступове збільшення амплітуди рухів. Більше коло.

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

Поступове збільшення амплітуди рухів.

 

 

Спину тримати рівно. Ноги в колінах не згинати.

 

Поступове збільшення амплітуди рухів. Більше коло.

 

 

Вправи під музику

ІІ

Основна частина

25 хв

 

 

 

Закріплення набутих вмінь та навичок

Легка атлетика:

Які вправи входять до легкої атлетики?

Які ви знаєте фізичні якості?

Наведіть приклади вправ для кожної фізичної якості

Спеціальні бігові , стрибкові легкоатлетичні вправи

Панна:

Що таке панна?

Скільки може бути   гравців в цій грі?

Скільки часу триває гра?

Що значить забити “панну”?

Рухливі ігри , естафети

Який панує дух при проведенні рухливих ігор, естафет?

Гра “ Космічні перегони”

 

148/168 уд/хв

 

30хв

 

 

 

Діти відповідають на питання, показують приклади вправ

 

 

 

 

 

 

Виконання вправ.

Слідкування за диханням, зупинки за сигналом- швидкість реакції.

Діти відповідають на питання,

 

 

 

 

 

 

Діти відповідають: чесна гра, взаємоповага, майстерність

 

 

Слідкувати за диханням. Підбрасуємо пакет та дуємо, щоб він не впав, руками не чипаємо. Чия команда перемагла  та - володар космосу. Діти самі формують команди, судять один одного

ІІІ

Заключна частина

5хв

 

 

1.Шикування,

2.Дихальні вправи

3.Фізкультхвилинка: пальчикова гімнастика

4.Підсумки уроку.

5.Домашнє завдання: вправи для розвитку гнучкості: розтягування,.нахили тулуба , ластівка

 

168-135 уд/хв

5хв

Вдих через ніс, видих через ріт

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

 

Відзначити роботу учнів на уроці.За допомогою смайликів показують ,як їм сподобався урок, який у них настрій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2023
Переглядів
1306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку