Урок: Дизайн годинника

Про матеріал
Тема: Дизайн годинника. Поняття дизайну. Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – само організуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури; соціальної – вміння співпрацювати в групі; предметних компетентностей: вчити компонувати в об’ємі задуманий художній образ, розвивати вміння конструювати з паперу; розвивати кругозір, звернути увагу дітей на різноманітність годинників; виховувати зацікавленість, бажання до творчості.
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

Тема: Дизайн годинника. Поняття дизайну.

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – само організуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури; соціальної – вміння співпрацювати в групі; предметних компетентностей: вчити компонувати в об’ємі задуманий художній образ, розвивати вміння конструювати з паперу; розвивати кругозір, звернути увагу дітей на різноманітність годинників; виховувати зацікавленість, бажання до творчості.

Обладнання: презентація «Різновиди годинників».

Тип уроку: комбінований.

Вид заняття : тематичне

Хід уроку

I Організація класу.

1.Привітання

 Посміхніться один одному, хай гарний настрій буде у вас протягом усього уроку. Пам’ятайте, якщо є праця, то буде і успіх.

2.Перевірка готовності до уроку

Давайте перевіримо чи все у нас готово для нашого уроку ( альбоми , олівці,пензлі,фарби , ємкість для води )

II Вивчення нового матеріалу

 1.Етап орієнтації

Які види ОМ ви знаєте ?  Що таке дизайн? Чим займаються дизайнери?  А без чого вони не можуть обійтися в своїй роботі? Звісно без фантазії.

2. Етап ціле покладання

Сьогодні ми більш детельно поговоримо про дизайн . Таспробуємо  намалювати свій власний дизайн годинника .

Можливо після цього уроку вам сподобається робити ескізи годинника та ви самотужки захочете самостійно створити  власний дизайн годинника .

3. Сприймання творів мистецтва

В одному з найстаріших будинків столиці Австрії – Відня розміщено музей годинників, який нараховує близько тисячі баштових, підлогових, камінних, настінних, кишенькових, наручних та інших годинників. Одним із символів Відня є «годинник, що танцює». Така його назва пов’язана з тим, що за добу на ньому змінюється 12 фігурок найвідоміших персон в австрійській історії.

Німецькі майстри понад 300 років тому вперше виготовили годинник, який відбиває години звуком, схожим на кування зозулі. Найбільший у світі годинники із зозулею був занесений у Книгу рекордів Гіннеса і знаходиться в німецькому місті Шонах.

4. Вступна бесіда

Дизайн – це творча діяльність. Дизайн – це художнє конструювання зручних і красивих предметів на основі наукових і естетичних даних.

Дизайнери – фахівці, які проектують, розробляють речі, техніку, оздоблюють приміщення, проектують парки тощо

Здавна люди намагалися прикрасити свій побут, зробити красивими й зручними предмети, що їх оточували. Так зародився дизайн  діяльність з художнього конструювання виробів. На його розвиток вплинули традиції народного мистецтва, досягнення науки і техніки.

Завдяки творчій діяльності дизайнерів предметне середовище стає гармонійним і привабливим. Дизайнери проектують предмети побуту, меблі, одяг, транспорт, інтер’єри, архітектурне середовище тощо. Також розробляють ескізи листівок, плакатів, етикеток; здійснюють художнє оформлення книжок, буклетів.

Незамінним помічником людини здавна є годинник. Часто великий годинник гучно відлічує час на міській вежі, а маленький  тихо тікає на руці. Настінний годинник завжди прикрашає інтер’єр приміщення, а той, що стоїть на підлозі, надає йому урочистості.

5.Дидактична гра 

Які ви знаєте види годинників ?

( Морські , великий годинник, настійний годинник …)

Технологія виготовлення годинника:Роздивіться, як по-різному виглядають годинники, який у них оригінальний дизайн. Продумайте форму настінного годинника залежно від його призначення ля шкільного класу, святкової зали, їдальні, власної кімнати тощо.

III Практична частина

6 . Послідовність виконання

Пропоную розпочати роботу над створенням власний ескізу дизейнерського годинника за власним ескізом .У важно роздивіться деталі та виконайте годинника  та не забувайте про елементи освітлення .

1) компоновка предметів за допомогою рисок

2) деталізуємо наші предмети .

3)надаємо нашій роботі об’єму за допомогою кольорових олівців.

6)Інструктаж до роботи

1) На олівець не натискаемо 2) користуемося палітрою

 3) змішуемо не більшн 3 кольорів4) беремо не багато води

7)  Критерії оцінювання 

Ця робота буде оцінена в кінці уроку за такими критеріями які висять на дощці.

Практична робота

1) Індивідуальна та фронтальна робота

2) Слідкування за часом та поставою учнів

3) Фізхфилинка

закрити очі і посидіти спокійно, відкрити, подивитися вдалину тате що знаходиться ближче до нас Витягнути праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз.

IV Підсумок уроку

1 Загальна оцінка уроку

2 Виставка  робіт учнів з подальшим аналізом кращих досягнень та

3 Закріплення матеріалу

Що таке дизайн?

Чим займаються дизайнери?

Де знаходиться музей годинників ?

Який символ Відня ?

 4. Прибирання робочих місць

5. Орг завершення

До побачення !

 

docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку