16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Урок "Дизайн-проект "Герб школи"

Про матеріал

Розробка уроку "Дизайн-проект "Герб школи" відповідає чинній програмі з образотворчого мистецтва та підручнику "Образотворче мистецтво" 7 клас, автор Л.В. Папіш, М.М. Шутка, сторінка 116. Тема уроку розширює знання учнів про геральдику як науку, вчить створювати герби, поповнює словник геральдичними термінами.

Перегляд файлу

Тема: Дизайн-проект «Герб школи»

Мета: розширити знання учнів про геральдику як науку, вчити створювати

           герби, поповнити словник геральдичними термінами; формувати 

           асоціативно-творче мислення, фантазію, розвивати індивідуальні

           якості учнів; виховувати бажання допомогти один одному, почуття

           патріотизму, колективізму та толерантності.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: - для вчителя: мультимедійна презентація «Про що

                         розповідають герби», геральдичні терміни (запис), герби міст  Сумщини;

  • для учнів: папір А3, фарби, пензлики, олівці, лінійка, алгоритм створення герба.

Хід уроку

                Підготовчий етап:                          

  1.  Організаційний момент.
  2.  Актуалізація опорних знань:
  • пригадати з історії, наука геральдика – це…

                Основний етап:

  1.  Повідомлення теми, мети уроку.
  2.  Пояснення нового матеріалу: «Про що розповідають герби»        

                                                     (презентація)

  1.  Практична діяльність.

Робота в групах

Клас поділяється на 3 групи, кожна група працює над темою «Герб школи» за алгоритмом створення герба.

 

Алгоритм дій при розробці герба

  1. Вибрати форму щита
  2. Розділити поле щита на частини
  3. Вибрати зображення-символи
  4. Продумати і вибрати кольори для герба
  5. Розробити девіз (приказки, прислів’я)
  6. Скласти чітку композицію, враховуючи принцип симетрії, закони  поєдання кольорів, варіанти прикрас
  7. Зображення, надписи на гербі повинні бути чіткими, лаконічними, зрозумілими

В ході практичної діяльності проводиться фізкультхвилинка

 

Заключний етап:

  1. Аналіз (обговорення) робіт творчих груп. 
  1. Рефлексія. Закінчіть речення:

Було цікаво……..

Було важко……..

Тепер я знаю …….

Тепер я вмію………

Мене здивувало ………

Мені захотілося ………

 

  1. Домашнє завдання: розповісти батькам про особливості створення  

                                      гербів.

   Приведення у порядок робочого місця.

    Проголошення уроку закінченим.

 

 

 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку