Конспект уроку зі змістовної лінії «Рухова діяльність».
Клас: 2клас Дата:
Вчитель:
Тема уроку: Повторення правил з БЖД. Виконання організовуючих вправ та комплексу ЗРВ з гімнастичною палицею. Ознайомлення з новими вправами положення тіла у просторі (упори). Проведення рухливої гри «Світлофор».
Завдання уроку: 1. Ознайомити з вправами положення тіла у просторі (упори): лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях.
2. Повторити вивчені вправи положення тіла у просторі (упори).
3. Формувати уміння та навички виконання фізичних вправ з різних розділів програми.
4. Сприяти фізичному розвитку.
5. Виховувати почуття дружби, колективізму.
Тип уроку: комбінований.
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання: гімнастичні палички, секундомір, гімнастичні лави, наочність.
Тривалість уроку: 40 хв.
У здоровому тілі – здоровий дух.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 15 хв.
1. Шикування . Привітання (звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та стан здоров’я). Вимір ЧСС. Повідомлення теми, завдань та девізу уроку. Мотивація – формування інтересу до занять фізичною культурою. Повторення правил техніки безпеки: бесіда «Правила поведінки та техніки безпеки на заняттях із гімнастики».
2. Виконання організуючих і стройових вправ. Рухлива гра на увагу «Зроби за сигналом» (ігровий момент).
3. Виконання різновидів ходьби та бігу: на носках, п’ятках, напівприсіді, високо піднімачі коліна, «крадучись», зі сторони в сторону, підскоками. Повільний біг у чергуванні з ходьбою. Вправи на дихання. Вимір ЧСС.
4. Перешикування з колони по одному в колону по три. Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ з гімнастичною паличкою (показ вчителя).
Комплекс вправ.
- вправи для м’язів шиї;
- вправи для м’язів рук; слідкувати
- вправи для м’язів тулуба; за вірним
- вправи для м’язів ніг; виконанням вправ
- стрибки. дотримання техніки безпеки
Дозування вправ – 6-8 разів.
5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС.
ОСНОВНА ЧАСТИНА – 20 хв.
Інструктаж з техніки безпеки під час виконання гімнастичних вправ.
1. Повторення вправ положення тіла у просторі (упори): присівши, лежачи, стоячи, стоячи на колінах.
2. Проведення рухливих ігор «В річку гоп», «Танцюристи», «Карлики та велетні» (релаксація). Вимір ЧСС.
3. Ознайомити з новими вправами положення тіла у просторі (упори): лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях.
4. Проведення рухливої гри «Світлофор». Вимір ЧСС.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 5 хв.
1. Шикування. Вправи на відновлення. Вимір ЧСС.
2. Підсумок уроку. Рефлексія: я навчився…, найбільших труднощів я відчув…, я не вмів, а тепер умію… Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність під час виконання завдань.