Конспект уроку з модуля «Гімнастика»
Клас: 5клас Дата:
Вчитель:
Тема уроку: Повторення техніки виконання вправ з рівноваги (д) та на
паралельних брусах (хл). Стрибки зі скакалкою.
Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання вправ з рівноваги та на
паралельних брусах.
2. Сприяти фізичному розвитку, розвитку швидкісно-силових
якостей під час виконання стрибків зі скакалкою і зміцненню здоров’я учнів.
3. Формувати навички самостійної роботи, стійкий інтерес до
занять фізичною культурою.
4. Виховувати почуття дружби, колективізму.
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання: гімнастичні мати, паралельні бруси, скакалки, секундомір,
обручі, гімнастичні лави.
Час проведення: 45 хв.
Рух – це основа життя.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 15 хв.
1. Шикування . Привітання (звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, виявити тих хто не зможе виконувати фізичні вправи за станом здоров’я ці учні працюють з підручником). Вимір ЧСС. Повідомлення теми, завдань та девізу уроку. Мотивація – досягти кращого виконання вправ з розділу гімнастика та розвиток фізичних якостей: сила, гнучкість, швидкісно-силові. Повторення правил техніки безпеки (метод «мозковий штурм»).
2. Виконання організуючих і стройових вправ. Рухлива гра на увагу «Швидко по місцям!» (ігровий момент).
3. Виконання різновидів ходьби та бігу: на носках, п’ятках, напівприсіді, повному присіді, приставними кроками правим та лівим боком, вправи на координацію рухів. Повільний біг до 1 хв., ходьба. Вправи на дихання (міжпредметний зв’язок: з анатомією, захист Вітчизни). Вимір ЧСС.
4. Перешикування з колони по одному в колону по три (міжпредметний зв’язок з математикою). Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ (показ вчителя, учня).
Комплекс вправ.
- вправи для м’язів шиї;
- вправи для м’язів рук; слідкувати
- вправи для м’язів тулуба; за вірним
- вправи для м’язів ніг; виконанням вправ
- стрибки.
Дозування вправ – 6-8 разів.
5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС.
ОСНОВНА ЧАСТИНА – 25 хв.
Інструктаж з техніки безпеки під час виконання гімнастичних вправ.
1.Виконання вправ для розвитку гнучкості на гімнастичних лавах: нахили тулуба вперед, почергові нахили до лівої та правої ноги (фронтальний метод виконання).
2. Розподіл учнів на дві групи (хлопці та дівчата виконують вправи окремо, визначити старшого групи; груповий метод виконання).
2.1. Виконання вправ на паралельних брусах (хл): упор на брусах, мах в упорі, сід «ноги нарізно», сід на стегні – зіскок з поворотом на 90 або 180 з утриманням о.с. (потоковий метод виконання, розвиток критичного мислення).
2.2. Виконання вправ з рівноваги (д): ходьба на носках, напівприсіді, з махом ніг, поворот на носках, у напівприсіді та присіді(потоковий метод виконання, розвиток критичного мислення (учень продумує хід виконання)). Вимір ЧСС.
3. Виконання стрибків зі скакалкою 4х30р. (метод «навчаючись-учусь»).
4. Виконання вправ з обручами (метод «навчаючись-учусь»). Вимір ЧСС.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 5 хв.
1.Шикування. Вправи на відновлення. Вимір ЧСС за 6 сек.
2. Підсумок уроку. Оцінювання навчальних досягнень (рефлексія): я дізнався…, я навчився…, найбільших труднощів я відчув…, я не вмів, а тепер умію… Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність під час виконання завдань.
3.Д/з: виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи
хлопці: 4р.^ – 10р.*
дівчата: 3р.^ – 8р.*