Урок для 5класу. Модуль"Гімнастика".

Про матеріал
Урок для учнів 5класу з модуля "Гімнастика". Тип уроку: повторення .Робота в групах. Здійснення страхування та самострахування. Розвиток критичного мислення.
Перегляд файлу

Конспект уроку з модуля «Гімнастика»

 

Клас: 5клас        Дата:

 Вчитель: 

Тема уроку: Повторення  техніки  виконання  вправ  з  рівноваги  (д) та на

паралельних брусах (хл). Стрибки зі скакалкою.

Завдання уроку: 1. Повторити техніку виконання  вправ з  рівноваги та на

паралельних брусах.

  2. Сприяти  фізичному  розвитку,  розвитку  швидкісно-силових

якостей  під  час  виконання стрибків зі скакалкою  і  зміцненню здоров’я учнів.

  3. Формувати навички  самостійної  роботи,  стійкий  інтерес  до

занять  фізичною культурою.

  4. Виховувати почуття дружби, колективізму.  

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання:  гімнастичні    мати,   паралельні  бруси,  скакалки, секундомір,

обручі, гімнастичні лави.

Час проведення: 45 хв.

Рух – це основа життя.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 15 хв.

1. Шикування .  Привітання (звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, виявити тих хто не зможе виконувати фізичні вправи за станом здоров’я ці учні працюють з підручником). Вимір ЧСС. Повідомлення теми,  завдань та девізу  уроку. Мотивація – досягти кращого виконання вправ з розділу гімнастика та розвиток фізичних якостей: сила, гнучкість, швидкісно-силові. Повторення правил техніки безпеки (метод «мозковий штурм»).

2. Виконання організуючих і стройових вправ. Рухлива гра на увагу «Швидко по  місцям!» (ігровий момент).

3. Виконання різновидів ходьби та бігу: на носках, п’ятках, напівприсіді, повному присіді,  приставними кроками правим та лівим боком, вправи на координацію рухів. Повільний біг до 1 хв., ходьба. Вправи на  дихання (міжпредметний зв’язок: з анатомією, захист Вітчизни). Вимір ЧСС.

4. Перешикування з колони по одному в колону по три  (міжпредметний зв’язок з математикою). Виконання комплексу загальнорозвивальних вправ (показ вчителя, учня).

Комплекс вправ.

 - вправи для м’язів шиї;

 - вправи для м’язів рук;     слідкувати

 - вправи для м’язів тулуба;      за вірним

 - вправи для м’язів ніг;        виконанням вправ

 - стрибки.

 Дозування вправ – 6-8 разів.

5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС.

ОСНОВНА ЧАСТИНА – 25 хв.

 Інструктаж з техніки безпеки під час виконання гімнастичних вправ.

1.Виконання вправ для розвитку гнучкості на гімнастичних лавах: нахили тулуба вперед, почергові нахили до лівої та правої ноги (фронтальний метод виконання).

2. Розподіл учнів на дві групи (хлопці та дівчата виконують вправи окремо, визначити старшого групи; груповий метод виконання).

2.1. Виконання вправ на паралельних брусах (хл): упор на брусах, мах в упорі, сід «ноги нарізно», сід на стегні – зіскок з поворотом на 90 або 180 з утриманням о.с. (потоковий метод виконання, розвиток критичного мислення).

2.2.  Виконання вправ з рівноваги (д): ходьба на носках, напівприсіді, з махом ніг, поворот на носках, у напівприсіді та присіді(потоковий метод виконання, розвиток критичного мислення (учень продумує хід виконання)). Вимір ЧСС.

3. Виконання стрибків зі скакалкою  4х30р. (метод «навчаючись-учусь»).

4. Виконання вправ з обручами (метод «навчаючись-учусь»). Вимір ЧСС.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 5 хв.

1.Шикування. Вправи на відновлення. Вимір ЧСС за 6 сек.

2. Підсумок уроку. Оцінювання навчальних досягнень (рефлексія): я дізнався…, я навчився…, найбільших труднощів я відчув…, я не вмів, а тепер умію… Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність під час виконання завдань.

3.Д/з: виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи

 хлопці:  4р.^ – 10р.*

 дівчата: 3р.^ – 8р.*

 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
1104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку