Конспект уроку з модуля «Легка атлетика»
Клас: 10клас (дівчата) Дата:
Вчитель:
Тема уроку: Повторення техніки бігу на короткі дистанції та стрибка у довжину. Проведення естафет з легкоатлетичними вправами.
Завдання уроку: 1. Повторити техніку бігу на короткі дистанції.
2. Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу.
3. Сприяти правильному фізичному розвитку і зміцненню здоров’я
учнів під час естафет з легкоатлетичними вправами.
4. Формувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою та
спортом.
5. Виховувати почуття дружби, колективізму.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Обладнення: естафетні палички, секундомір, свисток.
Час проведення: 45 хв.
Спорт – це духовний, психічний та
фізичний розвиток людини.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 15 хв.
1. Шикування . Привітання. Ознайомлення зі станом здоров’я учнів. Вимір ЧСС за 10 сек. Повідомлення завдань уроку. Повторення правил техніки безпеки (інтерактивна гра «Можна. Треба. Заборона.») Бесіда «Вплив фізичних вправ на організм людини». Систематичні заняття фізичними вправами, при постійному дотриманні режиму дня, включаючи виконання домашніх завдань, допомогу батькам, відпочинок, сон, харчування сприятливо впливають на розвиток організму, зміцнення здоров'я. Під час виконання фізичних вправ спостерігається вплив на різні частини тіла, системи та органи. Поєднання занять фізичною культурою з навчанням підвищує його ефективність, оскільки фізичні вправи подовжують тривалість продуктивної розумової роботи. Учні, які регулярно займаються фізкультурою, краще ростуть, їх кістки та зв'язки стають міцнішими, у них краще розвинені м'язи, треноване серце, а життєва ємність легень більша, ніж в учнів, які не займаються фізичними вправами.
2. Виконання організуючих і стройових вправ.
3. Виконання різновидів ходьби та бігу: звичайна ходьба, повільний біг до 2 хв. Ходьба з виконанням вправ на відновлення та дихання (міжпредметний зв’язок: з анатомією, захист Вітчизни). Вимір ЧСС за 10 сек.
(фронтальний метод виконання)
4. Виконання загальнорозвивальних в колі (метод «навчаючись – учусь»).
5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС за 10 сек.
ОСНОВНА ЧАСТИНА 25 хв.
1.Виконання спеціальних бігових та стрибкових вправ.
(потоковий метод виконання)
2. Повторення техніки бігу на короткі дистанції:
Виконання бігу на 100 м:
(робота парами, потоковий метод виконання)
3. Повторення техніки стрибка у довжину (складається з чотирьох фаз):
(розвиток критичного мислення)
Виконання стрибків у довжину вивченими способами:
(потоковий метод виконання)
4. Вимір ЧСС за 10 сек. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм» Вплив фізичних вправ на організм людини.
5. Проведення ігор-естафет з легкоатлетичними вправами:
(змагальний метод виконання)
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 5 хв.
1.Шикування. Вправи на відновлення дихання. Вимір ЧСС за 10 сек.
2.Підсумок уроку. Проаналізувати роботу учнів (вказати на недоліки та шляхи їх усунення, позитивну оцінку).Виставлення оцінок за роботу на уроці.
3.Д/з: виконувати прискорення по 40м 3р^-4р*.