Урок з модуля"Легка атлетика"(дівчата10клас).

Про матеріал
Урок з модуля легка атлетика для дівчат 10класу. Тип уроку:повторення. Повторення техніки виконання легкоатлетичних вправ. Змагальний метод. Розвиток основних фізичних якостей. Виховання самостійності.
Перегляд файлу

Конспект уроку з модуля «Легка атлетика»

 

Клас: 10клас (дівчата)         Дата:

Вчитель:

Тема уроку: Повторення техніки бігу на короткі дистанції та стрибка у довжину. Проведення естафет з легкоатлетичними вправами.

Завдання уроку: 1. Повторити  техніку  бігу на короткі дистанції. 

  2. Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу.

  3. Сприяти правильному фізичному розвитку  і  зміцненню здоров’я

учнів під час естафет з легкоатлетичними вправами.

  4. Формувати   стійкий   інтерес   до занять  фізичною  культурою та

  спортом.

  5. Виховувати почуття дружби, колективізму.  

Місце проведення: спортивний майданчик.

Обладнення:  естафетні палички, секундомір,  свисток.   

Час проведення: 45 хв.

Спорт – це духовний, психічний та

 фізичний розвиток людини.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 15 хв.

1. Шикування .  Привітання. Ознайомлення   зі  станом  здоров’я  учнів.  Вимір ЧСС за 10 сек. Повідомлення завдань уроку. Повторення правил техніки безпеки (інтерактивна гра «Можна. Треба. Заборона.») Бесіда «Вплив фізичних вправ на організм людини». Систематичні заняття фізичними вправами, при постійному дотриманні режиму дня, включаючи виконання домашніх завдань, допомогу батькам, відпочинок, сон, харчування сприятливо впливають на розвиток організму, зміцнення здоров'я. Під час виконання фізичних вправ спостерігається вплив на різні частини тіла, системи та органи. Поєднання занять фізичною культурою з навчанням підвищує його ефективність, оскільки фізичні вправи подовжують тривалість продуктивної розумової роботи. Учні, які регулярно займаються фізкультурою, краще ростуть, їх кістки та зв'язки стають міцнішими, у них краще розвинені м'язи, треноване серце, а життєва ємність легень більша, ніж в учнів, які не займаються фізичними вправами.

2. Виконання організуючих і стройових вправ.

3. Виконання різновидів ходьби та бігу: звичайна ходьба, повільний біг до 2 хв.  Ходьба з виконанням  вправ на відновлення та  дихання  (міжпредметний зв’язок: з анатомією, захист Вітчизни). Вимір ЧСС за 10 сек.

 (фронтальний метод виконання)

4. Виконання загальнорозвивальних в колі (метод «навчаючись – учусь»).

5. Вправи на відновлення та дихання. Вимір ЧСС за 10 сек.

ОСНОВНА ЧАСТИНА 25 хв.

1.Виконання спеціальних бігових та стрибкових вправ.

(потоковий метод виконання)

2. Повторення техніки бігу на короткі дистанції:

  • старт (правильний і своєчасний початок бігу – необхідна передумова успіху);
  • стартовий розбіг (про бігання бігуном початкової частини дистанції, наприкінці якої він набирає швидкість, близьку до максимальної);
  • біг по дистанції (біг після стартового розбігу);
  • фініш (це заключний елемент бігу, лінію фінішу необхідно пробігати так, ніби до неї залишилося ще 5 – 10 м).

Виконання бігу на 100 м:

  •  біг з прискоренням  40 м  - 2р (звернути увагу на рухи ніг, рук, постановку стопи);
  • біг 100 м з низького старту – 1р (слідкувати за чіткістю виконання низького старту).

(робота парами, потоковий метод виконання)

3. Повторення техніки стрибка у довжину (складається з чотирьох фаз):

  (розвиток критичного мислення)

  • розбіг;
  • відштовхування;
  • політ;
  • приземлення.

Виконання стрибків у довжину вивченими способами:

  • пробігання відрізків у режимі розбігу від відмітки (підбір індивідуального розбігу та поштовхової ноги);
  • стрибки у довжину з короткого розбігу, відштовхуючись від опори (приземлення на обидві ноги в групуванні);
  • стрибок у довжину з індивідуального розбігу (у кінці розбігу швидкість збільшується).

(потоковий метод виконання)

4. Вимір ЧСС за 10 сек. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм» Вплив фізичних вправ на організм людини.

5. Проведення ігор-естафет з легкоатлетичними вправами:

  • біг з передачею естафетної палички;
  • стрибки на лівій та правій нозі;
  • біг спиною вперед;
  • біг за викликом номерів (міжпредметний зв’язок з математикою).

(змагальний метод виконання)

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 5 хв.

1.Шикування. Вправи  на відновлення дихання. Вимір ЧСС за 10 сек.

2.Підсумок уроку. Проаналізувати роботу учнів (вказати на недоліки та шляхи їх усунення, позитивну оцінку).Виставлення оцінок за роботу на уроці.

3.Д/з: виконувати прискорення по 40м  ^-4р*.

 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку