Урок для 3-го класу. Тема: Birthday presents.

Про матеріал
Урок для 3-го класу. Тема: Birthday presents. Може бути використанний, як додатковий матеріал до уроку.
Перегляд файлу

Тема : Свята. Подарунки на свята.

Мета: Практична:ознайомитиучнів з новими ЛО;  Удосконалювати навички

            монологічного та діалогічного мовлення, вміння складати речення.              

Навчальна : практикувати всі види мовленнєвої  діяльності, ознайомити із новими ЛО;

Розвивальна : розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності, різні типи пам’яті:  слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву, вчити працювати у парі, групі, логічно висловлювати думку, формувати почуття гордості за свою сім’ю , розвивати соціокультурну компетенцію.

Виховна : виховувати дбайливе ставлення до членів своєї сім’ї,виховувати культуру співбесіди, такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, активність, повагу і любов до всіх членів родини; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Хід  уроку

1.Початок уроку.

Етап 1. Організаційний момент.

Мета : Організувати учнів до роботи на уроці.

Прийом : Вступне слово вчителя, привітання.

  •                   Stand up! Stand still !
  •                   Good morning children !
  •                   How are you today?
  •                   I`m glad to see you!
  •                   Sit down, please. 

Прийом 2 : Оголошення теми та мети уроку.

  •                   Today, we`re going to talk about presents for birthday.

Етап 2. Мовленнєва зарядка.

Мета : Налаштувати артикуляційний апарат учнів.

Прийом : Активне слухання, відповіді на запитання мовленнєвої зарядки.

  •                   What day is it today?
  •                   What is the weather like today?
  •                   What season is it now?
  •                   When is your birthday?

Етап 3. Фонетична зарядка.

Мета : Налаштувати артикуляційний апарат учнів.

Прийом : Розвиток усного мовлення учнів.

T.: - And now, let’s learn a new poem.

It’s birthday time, birthday time;

Time for games and time for toys;

Time for happy girls and boys;

Time for cake and present, too;

Time to laugh and say “Thank you”;

-  Listen to me carefully ;

-  Repeat after  me all  together;

-  Once more;

-  Who can repeat this poem;

-  Well done!

II. Основна частина.

Етап 1. Ознайомлення з новими ЛО.

Мета : Систематизувати нові ЛО та продемонструвати їх вживання у мовленні.

Прийом : Активне слухання .

  •                   Look at the blackboard and repeat after me all together.

Glass – скляний

Doll house - ляльковий будинок

Cup -  чашка

t-shirt – футболка

teddy-bear – ведмежа

car - aвтомобіль.

  •                   Reheat after me all together;
  •                   Once move;
  •                   And now repeat this words  one by one.

Етап 2. Автоматизація дій учнів з новими ЛО.

Мета : Навчити учнів вимовляти нові ЛО, вживати у мовленні на рівні фрази та читати їх.

Прийом : Підстановка нових ЛО у зразок мовлення.

  • And now, pupils, read the words from the table and try to match them into sentences.

It’s a (an)                 glass                                            doll house

                                 interesting                                   book

                                 nice                                             cup

                                 red                                              T-shirt

Етап 3.Фізкультхвилинка.

Мета : Дати можливість дітям відпочити від трудової діяльності.

Прийом : повторення реплік і рухів за диктором.

Head, shoulders, knees and toes.

Етап 4. Оволодіння мікро діалогами по темі.

Мета : Навчити учнів складати діалоги з готових реплік .

Прийом : Робота в парах.

  • Read the questions and give the answers in pairs about the objects in the picture.
  •                   What is this?
  •                   It’s a new car.
  •                   What is that?
  •                   That is an ice doll house.
  •                   What is this?
  •                   It’s an interesting book.
  •                   What is this?
  •                   It’s a teddy-bear.

Мета 2 . Навчити учнів виразно читати діалог.

Прийом : Повторення реплік за вчителем, читання в парах.

Dan: Have you got a lot of presents for your birthday?

Ann: Yes, I have. I’ve got an interesting book, a doll house,  a glass cup and a T­shirt.

Dan: Do you like them?

Ann: Yes, of course.

- Read the dialogue.

- Pupils, listen and repeat it in silence.

- Read the dialogue again.

Етап 5. Виконання тесту перехресного вибору.

Мета : Перевірити рівень сформованості вміння співвідносити графічний образ і його написання.

Прийом : співвідношення графічного образу з його написання.

- Pupils, look at the sentences and name the pictures in them using the letters in brackets.

III. Заключна частина.

Етап 1. Підведення підсумків уроку.

Мета : Підвести підсумки виконаної роботи на уроці.

Прийом : Повідомлення домашнього завдання.

  •                   Write about your birthday presents.
  • I have got … and … for my birthday. … … is new. It is … and … . … … is nice. I like my presents.

Прийом 2 : Підсумок роботи на уроці.

-     Stand up, please!

-     You work very hard. Thanks for it!

-     Our lesson is over.

-      Good bye!

-      See you next lesson.

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку