Урок для 3 класу на тему "Театр"(частина уроку, відкритого на область)

Про матеріал

Це частина уроку, розрахована на 15-20 хвилин. За нею був проведений відкритий на область урок з теми "Театр", де приймали участь різні за віком класи. Ця розробка для учнів 3 -4 класу. Бажаю успіхів!

Перегляд файлу

Частина уроку на тему «Театр та емоції» для учнiв 3 класу.

 

  1. 1. (перевернуте навчання)

 

Подивитись вдома відео за посиланням   www.youtube.com/watch?v=rc2woqgeU5Y#

 

Хід уроку

  1.                   Привітання
  1. Продивитись фільм (3 хв)

Текст фільму :

Romeo and Juliet

Shakespeare

Many years ago in Verona, Italy, there were two families. ‘We are the Capulets.’ ‘We are the Montagues.’ These families are always fighting. The Montagues have a son, Romeo. The Capulets have a daughter, Juliet. One night the Capulets have a party and Romeo goes. He meets Juliet and they fall in love. Juliet’s cousin, Tybalt, sees Romeo and is very angry. ‘He’s a Montague! Get him!’ ‘Oh Romeo, why are you a Montague?’ Romeo and Juliet talk and decide to get married. They know that their families will be very angry so they go to Friar Lawrence and are married in secret. The next day, Tybalt sees Romeo. He is still angry with Romeo and wants to fight him. Romeo doesn’t want to fight but his best friend, Mercutio, does. ‘If you won’t fight him, I will!’ Mercutio fights Tybalt. Tybalt kills Mercutio! Romeo is so upset he fights Tybalt and kills him too! The Prince of Verona is very angry and sends Romeo away. Juliet goes to Friar Lawrence for help.

‘Here is a special drink. You will sleep for two days. Your family will think you are dead but you will wake up. Then you and Romeo can be free together.’ Friar Lawrence sends Romeo a letter to tell him the plan. But Romeo doesn’t get the message. He hears that Juliet is dead! Romeo is so upset he buys some poison and goes to see Juliet. ‘Now I will stay with you forever.’ Too late, Juliet wakes up! She sees what happened. ‘Oh no! You didn’t leave any poison for me but here is your knife.’ Romeo and Juliet are both dead. Friar Lawrence tells the Capulets and Montagues what happened. They are so sad they agree not to fight any more.

  1. Діти розподіляються на групи. Пояснюється, що за кожне завдання кожна група отримує частинку пазлу. ( наприкінці з нього у кожної групи має вийти портрет Шекспіра)
  2. Розмістити на дошці малюнки Ромео та старого священника Отця Лоренса та пригадати, якими вони були. Учні за групами мають розподілити прикметники на дві групи: Для Ромео  young beautiful tall slim  для священика  fat  short old clever
  3. Даються на дошці речення за змістом п’єси, малюнки та один зайве речення. Треба розставити їх за змістом тексту.
  4. Які емоції переживали герої? До вже розставлених за змістом малюнків ми підбираємо смайлики за відповідністю до змісту – angry  sad  happy funny calm
  5. Учням роздаються маленькi аркушики пареру, на яких вони малюють емоції у виглядi смайликiв, потiм працюють у формі діалогу

Один учень показує свій смайлик, запитує в iншого

- Are you sad?  Yes, I am. (якщо емоції спiвпадають)

 No, Im not/ Im happy (якщо нi, показує свою).

Діти збирають частини пазлів, виходить портрет Шекспіра.  Текст до відео і саме відео є на сайті

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/romeo-and-juliet

docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку