5 клас
Інтегрований курс «Пізнаємо природу»
Практична робота № 1
Тема. Вчимося визначати ціну поділки шкали.
Мета. Навчитися вимірювати ціну поділки шкали та меж приладів вимірювання.
Обладнання. Кімнатний термометр, мірний стакан, лінійка, домашній вимірювальний прилад.
Хід роботи
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Назва приладу |
Фізична величина, вимірювана приладом |
Одиниця вимірюваної величини |
Числа , якими позначені дві сусідні риски |
Кількість поділок між сусідніми рисками, позначеними числами |
Ціна поділки шкали (найменше значення фізичної величини, яке можна виміряти приладом) |
Нижня межа вимірювання |
Верхня межа вимірювання |
Термометр кімнатний |
Температура повітря |
°C |
30°C 40°C |
10 |
1) 40°C -30°C =10°C 2) 10°C/10=1°C |
-52°C |
52°C |
Мірний стакан |
Об*єм води |
мл |
250 мл 200 мл |
5 |
1)250 мл-200 мл=50 мл 2)50 мл/5=10 мл |
0 мл |
273 мл |
Лінійка |
довжина |
см |
20 см 21 см |
10 |
1)21см-20см=1см 2)1 см/10=0,1 см(1 мм) |
0мм |
40см5мм |
Домашній прилад |
? |
? |
? |
? |
? |
? |
? |
Висновок (сформулюйте самостійно)
1.Запиши, що ти визначав \ла?
2.Які результати отримала\отримав?
3.Де тобі можуть стати в нагоді уміння, набуті під час виконання роботи.