Урок для 5 класу "Київ - столиця України"

Про матеріал
Цей конспект допоможе вчителю провести урок за темою "Київ - столиця України" у 5 класі. Учні тренуватимуться у зв’язному монологічному мовленні, будуть логічно висловлюватися з опорою на дану ситуацію (тему); одержуть додаткову інформацію.
Перегляд файлу

Кізлівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

імені Героя Радянського Союзу В.П.Лугового

Чорнухинської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку на тему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала учитель

Расько Г.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальна мета: навчати учнів зв’язного монологічного мовлення, логічного висловлювання з опорою на дану ситуацію (тему); формування з метою отримання додаткової інформації.

Розвиваюча: розвивати в учнів навички читання та письма, перекладу.

Виховна: виховувати в учнів почуття любові і патріотизму до своєї Батьківщини.

 

     ХІД УРОКУ

  1. Привітання. Бесіда з класом і черговим:
  • Good morning, children! Who is on duty today? Is anyone absent today?
  • All are present.
  • That’s good. Let’s start our lesson. The topic of our lesson is: Ukraine. Kyiv is the capital of Ukraine.
  1. Автоматизація монологічногo мовлення за темою.

T. Now, children, let’s speak about:

  1. geographical position of Ukraine;
  2. climate;  
  3. industry;
  4. political system;
  5. the main towns and cities.

Учні висловлюються за даними темами.

  1. Вдосконалення навичків письма.

T. And now, children, you will get cards.

Учні отримують картки, де написані запитання про Україну: її географічне положення, політичний устрій, міста, промисловість. Завдання учні виконують письмово в зошитах.

  1. Аудіювання тексту.

Учні слухають текст про Сергія Корольова, спочатку даються нові слова для опрацювання, а потім текст. Слова на дошці:

Outstanding – видатний

Creator – засновник

Space – космос

Pilot school – пілотна школа

Direct – прямий

Guidance – керівництво

Rockets – ракети

Spacecraftsсупутники

Текст читається вчителем 2 рази

  1. Відповіді на запитання по тексту.
  1. When and where was he born?
  2. What is he?
  3. What school did he finish?
  4. Is he a famous creator of the practical space engineering?
  5. Were new rockets designed under his guidance?

6.  Автоматизація навиків говоріння за схемою T   Cl,  P   P.

  1. What is the capital of Ukraine?
  2. Where is Kyiv situated?
  3. Is it a big industrial city?
  4. Do people like Kyiv?
  5. Why do people like their capital?
  6. Do you like our country? Why?

Потім учні розповідають про Київ у вигляді монологу.

  1. Автоматизація навиків письма.

Т. And now, children, translate into English:

  1. Громадяни України пишаються своєю столицею.
  2. Я люблю свою Батьківщину.
  3. У 1991 р. Україна проголосила свою незалежність.
  4. Київ прекрасний в усі пори року.
  5. У Києві є багато музеїв, театрів, навчальних закладів, памятників видатним діячам.

7.  Автоматизація навиків говоріння.

  1. Children, I love my country very much and want you to love it too and to be healthy and happy in your country. And now, I want you to use the table and say what these numbers mean:
  1. 603.700
  2. 1991
  3. 24
  4. 893
  5. 110

T. Make up sentences using these word combinations:

  1. to love the land;
  2. to proclaim the independence;
  3. to be situated;   
  4. to produce;
  5. many places of interest;
  6. mineral resources;
  7. to be proud;
  8. on the banks of the river Dnipro.

T. Well, children, and now complete 5 sentences:

1)  I live in …

  1. Its territory is …
  2. In 1991 Ukraine proclaimed its …
  3. The main river in Ukraine are proud of their …
  1. Читання учнями тексту “Kyiv – the capital of Ukraine”
  2. Домашнє завдання:
  1. повторити лексичні одиниці.
  2. Описати Київ.
  3. Скласти план тексту “ Kyiv – the capital of Ukraine”.
  1. Виставлення оцінок. Їх мотивація.

 

 

 

 

 

 

 

K

A

M

Q

S

U

E

E

S

C

I

N

H

A

B

I

T

A

N

T

E

M

O

S

Q

U

A

R

E

N

Z

C

A

P

I

T

A

L

U

R

J

A

C

T

H

E

A

T

R

E

C

H

E

S

N

U

T

U

I

O

G

S

T

R

E

E

T

S

V

U

B

U

S

C

E

N

T

R

E

D

F

O

K

T

U

L

I

P

R

C

R

L

A

W

N

O

W

H

X

I

 

doc
Додано
18 січня 2019
Переглядів
2012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку