Урок 1клас НУШ. Урок-гра.

Про матеріал
Урок для учнів 1класу НУШ зі змістової лінії "Ігрова та змагальна діяльність". Тип уроку: урок-гра. Мета уроку:створення здоров'язбережувального середовища для учнів.
Перегляд файлу

Клас: 1-А        Дата: 22.11.2018р.

 Вчитель:  Вихрова Т.В.

Тема уроку: змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність»

Мета уроку: створення здоров’язбережувального середовища; прищеплення інтересу до занять фізичною культурою

Завдання уроку:  1.Навчити дотримуватися правил рухливих ігор та естафет,правил безпечної поведінки для себе та однокласників, виконуючи рухові дії та ролі.

                   2.Формувати у школярів уміння і навички виконання рухливих ігор та естафет.

  3. Сприяти  фізичному  розвитку і  зміцненню здоров’я.

  4.Виховувати в учнів ініціативність, активність, відповідальність та уміння контролювати свої емоції.

  

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання:  м’ячі, обручі, фішки, секундомір, свисток, наочність.

Тривалість уроку: 35 хв.

Тип уроку: комбінований.

Спорт – це гра.

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА – 12 хв.

1.Організаційний момент: фізкультхвилинка  «Дверцята».         

2.Привітання.                    Ознайомлення зі станом здоров’я учнів    (за зовнішніми ознаками та опитуванням учнів,спостереження медичної сестри). Повідомлення теми,  завдань та девізу  уроку.

3. Виконання підготовчих вправ.  Повторення правил техніки безпеки (метод «Запитання-відповідь»).

 

4.Виконання різновидів ходьби та бігу та в русі. Вправи на координацію рухів по колу. Повільний біг до 30с, ходьба. Вправи на  релаксацію, відновлення.

5. Перешикування з колони по одному в колону по три.

6. Виконання загальнорозвивальних вправ засобами елементів рухливих ігор (метод «Граючись-навчаюсь»):

 - ігрова вправа «Спритні ручки»;

 - ігрова вправа «Ми - гімнасти»;   

 - ігрова вправа «Лісоруби»; 

- ігрова вправа «Сонечко-хмарка»;     

 - ігрова вправа «Стрибунці».    

 Дозування вправ – 6-8 разів;4-6разів для учнів підготовчої групи.

 Слідкувати за технікою  виконанням вправ, акцентуючи увагу на оздоровчий вплив занять фізичною культурою.

7. Вправи на релаксацію. Ознайомлення зі станом здоров’я учнів (за зовнішніми ознаками та опитуванням учнів,спостереження медичної сестри).

ОСНОВНА ЧАСТИНА – 20хв.

1. Інструктаж з техніки безпеки під час проведення рухливих ігор, естафет.

2. Проведення ігор-естафет:

 - гра-естафета «Садіння картоплі» (розкладання та збір предметів);

 - гра «Лисичка в курнику»;

 - ігрова вправа «М’яч ведучому» (передача м’яча від грудей).

3. Аналіз проведених ігор-естафет.

4.Робота з обручами (розвиток координації рухів).

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 3 хв.

1.Шикування. Вправи на релаксацію «Відпочинок у лісі», «Спів птахів».

2. Підсумок уроку. Відзначити дітей, які виявили найбільшу активність і старанність. Звернути увагу на наочність-прислів’я.

3. Рефлексія (бесіда «Значення занять фізичною культурою»).

4.Ознайомлення зі станом здоров’я учнів (за зовнішніми ознаками та опитуванням учнів,спостереження медичної сестри ).

 

5.Організований вихід зі спортивного залу.

 

doc
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку