Тема уроку: |
Культура емоцій |
Клас |
|
5 |
|||
Дата |
|||
|
|||
Очікувані результати: |
|
||
Етап уроку |
Зміст роботи |
Методичний коментар |
Час |
Вступний:
|
Привітання СЛ 2 Правила роботи за комп’ютером СЛ 3
Правила на уроці
Вправа «Настрій» СЛ 4
Мозковий штурм: Сл 5 Давайте розглянемо колесо емоцій і сказати ситуацію в якій ви переживали цю емоцію (Робота за посиланням)
|
Кожен з вас у цю хвилину переживає якісь емоції. Наприклад, ви можете відчувати радість з приводу того, що почався урок, або цікавість до нової теми. Але можуть бути і неприємні емоції. Це також абсолютно нормально. Постарайтесь висловити те, що ви зараз відчуваєте.
ПОСИЛАННЯ Запропонуйте учням/ученицям пограти колесом емоцій та відповісти на запитання. Підсумуйте (сьогодні ми з вами будемо говорити про культуру емоцій та емоційний інтелект)
Озвучте тему уроку та запишіть її в зошит. |
7-10 хв |
Основна частина (конструювання знань і вмінь): |
Сл. 9 правила
Руханка Сл 10
Вправа «Мікрофон» сл. 11
Сл 15
Дати відповіді на запитання:
1 працьовитий, наполегливий, розумний, здивований 2 лінивий, радісний, розгублений, переляканий 3 сумний, неорганізований, тривожний, злий 4. Радісний, уважний, толерантний, турботливий 5. Ненависть, страх, любов, терплячий Сл 18 - перевірка
|
Сл 7, 8
радість, щастя, задоволення
незадоволення, страх, гнів, ненависть
Підведіть підсумок
під час спілкування. Більшість успішних людей мають високий рівень емоційного інтелекту. Адже він впливає на стосунки з іншими людьми й на роботу в стресових ситуаціях. За допомогою малюнку з’ясуйте складові емоційного інтелекту.
Діти на слайді бачать групи слів: потрібно знайти зайве слово (емоцію або рису характеру)
Підведіть підсумок |
25-30 хвилин |
Заключний етап уроку:
підсумків)
|
Вправа «Дослідження» 19
Вправа «Настрій» 20 Чи змінився ваш настрій на кінець уроку? Так/ні – обов’язково Чому?
Вправа «Світлофор» 21 За допомогою чотирьох різнокольорових пазлів (червоний, жовтий, синій, зелений) показати своє розуміння теми та роботу на уроці
Сл 22 Опрацювати параграф 25, попрацювати з завд. 9. |
Діти розглядають картину і визначають, які ж емоції зображені на даному шедеврі; ставлення козаків до султана.
Запропонуйте учням/ученицям показати свій настрій на кінець уроку за допомогою виразу обличчя.
запропонуйте учням/ученицям обрати той колір, який відповідає їхньому рівню розуміння і засвоєння матеріалу під час уроку. |
7-10 хвилин |