Урок для учнів 5 -х класів програма НУШ

Про матеріал
Урок для 5 класу з предмету "Здоров'я, безпека та добробут". Матеріал надає можливість ознайомити учнів з видами емоцій та почуттів, їх вплив на здоров'я людини.
Перегляд файлу

 

Тема уроку:

 

Культура емоцій

Клас

5

Дата

 

Очікувані результати:

  • Розповідають, що таке емоційний інтелект
  • Називають позитивні та негативні емоції
  • братимуть участь у груповій роботі, робота в парах
  • пояснюватимуть власний вибір
  • вироблятимуть правила

Етап уроку

Зміст роботи

Методичний коментар

Час

Вступний:

 

  • Актуалізація

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Мотивація

Привітання СЛ 2

Правила роботи за комп’ютером СЛ 3

 

Правила на уроці

 

 

Вправа «Настрій»   СЛ  4

D:\Desktop\117894.jpg

 

 

Мозковий штурм:

Сл 5

Давайте розглянемо колесо емоцій

і сказати ситуацію в якій ви переживали цю емоцію

(Робота за посиланням)

 

 

 

 

 

 

 

 

Кожен з вас у цю хвилину переживає якісь емоції. Наприклад, ви можете відчувати радість з приводу того, що почався

урок, або цікавість до нової теми. Але можуть бути і неприємні емоції. Це також абсолютно нормально. Постарайтесь висловити те, що ви зараз відчуваєте.

 

 

 

ПОСИЛАННЯ

https://wordwall.net/uk/resource/37231073/%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%81%D0%BE-%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B9

Запропонуйте учням/ученицям пограти колесом емоцій та відповісти на запитання.

Підсумуйте (сьогодні ми з вами будемо говорити про культуру емоцій та емоційний інтелект)

 

 

Озвучте тему уроку та запишіть її в зошит.

7-10 хв


Основна частина (конструювання знань і вмінь):

  1. Емоції та їх роль
  • Емоції – це стан внутрішнього світу, пов’язаний з почутяям та настроєм

 

Сл. 9 правила

 

Руханка Сл 10

 

Вправа «Мікрофон» сл. 11

  1.  Посміхаюся та радію тому що навколо

 

 

 

  1. Покращую свій настрій 12 (перегляд відео)
  •       Які емоції у вас викликав цей мультфільм та його головний герой?
  •       Чи може вплинути він на ваш настрій?

 

 

  1. Говорю друзям компліменти (робота в парах) 13

 

 

  1. Шукаю хороше у всьому 14 (Незакінчені речення)
  •       Сьогодні похмура погода, але ..
  •       Я отримав не ту оцінку на яку сподівався, але я …
  •       Не всі однокласники сьогодні зі мною привіталися, але я…

 

  1. Емоційний інтелект – це вміння розпізнавати свої емоції та керувати ними

Сл 15

 

 

 

 

  1. Керую своїми емоціями 16 (робота в групах по підручнику, практична робота)

Дати відповіді на запитання:

  •       Які емоції пережила Марися?
  •       Чи змінилися її почуття до рідних? Чому?

 

  1. Ціную свої знання та вміння 17 (Знайди зайве слово) – коментована робота (робота в парах)

 

 

1 працьовитий, наполегливий, розумний, здивований

2 лінивий, радісний, розгублений, переляканий

3 сумний, неорганізований, тривожний, злий

      4. Радісний, уважний,   толерантний, турботливий

       5. Ненависть, страх, любов, терплячий

Сл 18 - перевірка

 

Сл  7, 8

 

  • Позитивні –

радість, щастя, задоволення

  • Негативні –

незадоволення, страх, гнів, ненависть

 

 

 

 

 

 

  1. Запропонуйте учням/ученицям розповісти про те як вони створюють навколо себе позитивний настрій, що вони роблять для цього. (Діти по черзі називають свої правила гарного настрою)

 

  1. Діти переглядають мультфільм https://youtu.be/0UvQOzDZkHc

 

 

 

 

  1. Запропонувати дітям попрацювати парами – зробити по 3 компліменти

 

 

  1. Пропоную дітям такий вид роботи: учитель говорить початок речення – учень продовжує

 

Підведіть підсумок

 

 

 

  • А також враховувати почуття інших

під час спілкування. Більшість успішних людей мають

високий рівень емоційного інтелекту. Адже він впливає

на стосунки з іншими людьми й на роботу в стресових

ситуаціях. За допомогою малюнку з’ясуйте складові емоційного інтелекту.

 

 

 

 

  1. Пропоную учням об’єднатися в групу і розглянути ситуацію, подану у підручнику ст.. 111

 

 

 

 

 

 

Діти на слайді бачать групи слів: потрібно знайти зайве слово (емоцію або рису характеру)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підведіть підсумок

25-30

хвилин


Заключний етап уроку:

 

  •                   Узагальнення (підбиття

підсумків)

 

 

 

 

 

  • Рефлексія

 

 

 

 

  • Самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • - Домашнє завдання

 

 

Вправа «Дослідження» 19

  • Робота з картиною І. Рєпіна «Запорожці пишуть лист турецькому султанові»
  • Робота в групі

 

 

Вправа «Настрій» 20

Чи змінився ваш настрій на кінець уроку?

Так/ні обов’язково Чому?

 

 

 

Вправа «Світлофор» 21

За допомогою чотирьох різнокольорових пазлів (червоний, жовтий, синій, зелений) показати своє розуміння теми та роботу на уроці

 

 

Сл 22

Опрацювати параграф 25, попрацювати з завд. 9.

 

 

Діти розглядають картину і визначають, які ж емоції зображені на даному шедеврі; ставлення козаків до султана.

 

 

 

 

 

Запропонуйте учням/ученицям показати свій настрій на кінець уроку за допомогою виразу обличчя.

 

 

 

 

 

 

запропонуйте учням/ученицям обрати той колір, який відповідає їхньому рівню розуміння і засвоєння матеріалу під час уроку.

7-10

хвилин

 

docx
Додав(-ла)
Тищенко Інна
Додано
1 червня 2023
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку