Рух- це життя
Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина .М Амосов
Мета уроку: формувати в учнів свідоме і відповідальне ставлення до свого здоров’я; показати вплив рухової активності та фізичних вправ на ріст і розвиток організму та здоров’я людини.
- Поясніть, як ви розумієте це висловлювання?
Trial відповідь на запитання: Чим відрізняється стан здоров’я тренованої і нетренованої людини?
Trial рухову активність низьку, помірну та інтенсивну.
-Види рухової активності:
Низька: Повільна trial сидіння за робочим столом, робота за комп’ютером, перегляд телепередач.
Середня (помірна): Швидка ходьба, прибирання оселі, робота на городі, гра на піаніно.
Висока (інтенсивна): Біг, заняття фізичною культурою і спортом, танці, рухливі ігри.
-Яку рухову активність використовуєте ви?
Зробіть висновок:
На канікулах більше рухайтесь, відпочивайте з друзями на свіжому повітрі.