План-конспект уроку з фізичної культури
для учнів 6-А класу
Модуль: « Волейбол»
Мета: Повторення історії виникнення сучасного волейболу.
Продовжувати вивчати передачу м'яча знизу та зверху, та прийом м'яча.
Вивчити нижню подачу, та прийом м'яча після нижньої подачі
Сприяти розвитку спритності, стрибучості та швидкісно-силових якостей за допомогою колового тренування.
План-конспект
відкритого уроку з фізичної культури
для учнів 6-А класу
Модуль: « Волейбол»
Розробила:
Учитель фізичної культури
Янковська О.В.
Дата: 16.12.2016 рік
Місце проведення: спортивний зал.
Модуль «Волейбол»
Завдання уроку:
4. Сприяти розвитку спритності, стрибучості та швидкісно-силових якостей за допомогою колового тренування.
Очікувані результати
|
|
|
|
Інвентар для практичної частини уроку: м’ячі волейбольні, обруч, м’ячі баскетбольні.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина. 15-20 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
Учитель: «Діти! Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему: «Волейбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у волейбол.
Діти дають відповіді на питання:
|
30 сек..
30 сек. 1 хв.
10 хв. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття
Діти дають відповіді на питання |
2.Основна частина. 65 хв. |
|||
|
А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи. 1. Різновиди ходьби:
2.Біг легкому темпі: - прискорення за звуковим сигналом; 3. Різновиди бігу:
4.Різновиди стрибків:
5.Комплекс загально розвивальних вправ на місці; 6.Вправи для швидкості і спритності: - колова естафета на швидкість;
7.Прийом м’яча з накидання партнера.
8. Прийом м’яча з накидання партнера. - по прямій, - з об веденням предметів, 9.Передачі м’яча через сітку.
10.Прийом м’яча після нижньої подачі. Підбиття підсумків баскетбольної естафети.
11. Навчальна гра у «Малюкбол».
|
3-4 хв.
3-4 хв
3-4 хв.
2-3 хв.
4-5 хв
4-5 хв.
4-5 хв
7-10 хв
8-10 хв
|
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).
Учні діляться на дві команди,по сигналу починають рухатися по колу, зробивши одне коло виконують кидок у кільце, учень який не попав виконує три присідання та передає естафету наступному. Учні шикуються у дві шеренги, один з учнів виконує кидок м’яча інший виконує прийом м’яча зверху.
Учні шикуються у дві шеренги, один з учнів виконує кидок м’яча інший виконує прийом м’яча знизу. Учні в чотирьох шеренгах виконують передачі м’яча. Учні поділені на дві команди, спочатку одна команда виконує нижню подачу а інша прийом м’яча після нижньої подачі, потім міняються.
Учні в двох командах грають у гру з елементами волейболу. |
|
|||
|
1. Перешикування в колону по одному |
|
Вихід із залу. |