Урок для учнів 6-х класів модуль "Волейбол"

Про матеріал

План-конспект уроку з фізичної культури

для учнів 6-А класу

Модуль: « Волейбол»

Мета: Повторення історії виникнення сучасного волейболу.

Продовжувати вивчати передачу м'яча знизу та зверху, та прийом м'яча.

Вивчити нижню подачу, та прийом м'яча після нижньої подачі

Сприяти розвитку спритності, стрибучості та швидкісно-силових якостей за допомогою колового тренування.

Перегляд файлу

 

http://trueimages.ru/img/8e/f8/d1676e72cd0d8ef5f672151c5ab.jpg

План-конспект

відкритого уроку з фізичної культури

для учнів 6-А класу

 

Модуль: « Волейбол» 

                                Розробила:

                                                               Учитель фізичної культури

                                          Янковська  О.В.

 

 

 

 

Дата: 16.12.2016 рік

           Місце проведення: спортивний зал.

Модуль «Волейбол»

Завдання уроку:
 


  1. Повторення історії виникнення сучасного волейболу

  2. Продовжувати вивчати передачу м'яча знизу та зверху, та прийом м'яча.

  3. Вивчити нижню подачу, та прийом м’яча після нижньої

     4. Сприяти розвитку спритності, стрибучості та швидкісно-силових якостей за допомогою колового тренування.
 

Очікувані результати
 


 


Учні повинні знати:


Учні повинні вміти:


Елементи гри у волейбол та історію виникнення сучасного волейболу.


Виконувати передачі зверху, знизу двома руками та нижню подачу.


 

 

Інвентар для практичної частини уроку: м’ячі волейбольні, обруч, м’ячі баскетбольні.

 

 

 

 

 

 

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

                                                             1. Підготовча частина. 15-20 хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за рівнем фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.

Учитель: «Діти! Сьогодні  ми продовжуємо вивчати  тему: «Волейбол»». З цим видом спорту ви звичайно знайомі, добре його знаєте та вмієте грати у цю цікаву гру. Сьогодні ми згадаємо як з’явилася на світ та розвивалася ця цікава гра. Повторимо правила гри у волейбол.

  1. Теоретична частина уроку.

Діти дають відповіді на питання:

  • В якому році і де з’явилася гра волейбол?
  • Що в перекладі означає слово «волейбол»
  • Хто є засновником цієї гри?
  • В якому році були опубліковані перші правила?
  • Скільки гравців на майданчику?
  • Вага м’яча?с
  • Скільки очків має набрати команда,щоб вий грати партію?

 

 

30 сек..

 

30 сек.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

Фронтальний метод

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти дають відповіді на питання

                                                                              2.Основна частина. 65 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

1. Різновиди ходьби:

  • на шпиньках;
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді,
  • на п’ятках;
  • Перекатами з п’ятки на носок.

2.Біг легкому темпі:

- прискорення за звуковим сигналом;

3. Різновиди бігу:

 

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • схресний біг;
  • біг з прямими ногами вперед,
  • прискорення;

4.Різновиди стрибків:

  • На двох ногах в сторони;
  • Класиками;
  • Стрибки у повному присяді;

5.Комплекс загально розвивальних вправ на місці;

6.Вправи для швидкості і спритності:

-  колова естафета на швидкість;

 

 

 

 

7.Прийом м’яча з накидання партнера.

 

 

 

8. Прийом м’яча з накидання партнера.

- по прямій,

- з об веденням предметів,

9.Передачі м’яча через сітку.

 

10.Прийом м’яча після нижньої подачі.

Підбиття підсумків баскетбольної естафети.

 

 

 

 

11. Навчальна гра у «Малюкбол».

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

4-5 хв

 

 

 

 

4-5 хв.

 

4-5 хв

 

7-10 хв

 

 

 

 

 

8-10 хв

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні діляться на дві команди,по сигналу починають рухатися по колу, зробивши одне коло виконують кидок у кільце, учень який не попав виконує три присідання та передає естафету наступному.

Учні шикуються у дві шеренги, один з учнів виконує кидок м’яча інший виконує прийом м’яча зверху.

 

Учні шикуються у дві шеренги, один з учнів виконує кидок м’яча інший виконує прийом м’яча знизу.

Учні в чотирьох шеренгах виконують передачі м’яча.

Учні поділені на дві команди, спочатку одна команда виконує нижню подачу а інша прийом м’яча після нижньої подачі, потім міняються.

 

 

Учні в двох командах грають у гру з елементами волейболу.

  1. Заключна частина 3-5хв.

 

1. Перешикування в колону по одному
2. Біг підтюпцем
3. Ходьба, вправи на відновлення та заспокоєння дихання.
4. Підведення підсумків уроку.
5. Домашнє завдання.

 

Вихід із залу.

 

docx
Додано
27 травня 2018
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку