Фізкультурно-художнє свято «Св’ято здоров'я»

Про матеріал

Учити дітей здоровому способу життя; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; розвивати фізичні здібності, уміння зміцнювати своє здоров'я; виховувати любов до фізкультури і спорту, почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

Перегляд файлу

Фізкультурно-художнє свято «Свято здоров'я»

Мета: учити дітей здорового способу життя; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; розвивати фізичні здібності, уміння зміцнювати своє здоров'я; виховувати любов до фізкультури і спорту, почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

ХІД ЗАХОДУ

Ведучий. Добрий день! Доброго вам здоров'я! Здрастуйте! Як багато і які чудові вітання у нашого народу! Усе сказане від щирого серця і з приємною усмішкою на вустах додає сили та насна­ги, адже найбільше багатство — людське здоров'я.

Без здоров'я втрачають цінність багатство, краса і навіть розум. Дуже важливо для кожного бути здоровими. Сьогодні говоритимемо про те, як навчитися берегти і зміцнювати своє здоров'я.

Учень

Сьогодні раді ми вітати

Всіх дітей на нашім святі.

Бажаєм швидко підростати

І здоровими зростати.

Учениця

Бажаєм успіхів в навчанні

І загартовувать себе,

Щоб в спорті були не останні,

Хай кожен ціль свою знайде.

Учень

Рости і гартуватися,

І міцніти, як броня,

Треба, діти, нам займатися

Фізкультурою щодня.

Учениця

Хто із спортом дружить,

Буде завжди дужий,

Бо не хворий і не кволий,

А завжди-завжди здоровий.

Учень

Всюди друзів ми знаходимо,

З ними — як одна сім'я.

Але нам без друга — спорту —

 Не прожити ані дня.

До зали заходить лікар Айболить.

Лікар Айболить. Здрастуйте, діти!

Діти. Здрастуйте!

Лікар Айболить. Здоров'я в порядку? Діти. Спасибі зарядці!

Молодці! Прошу всіх рівненько стати, усе, що накажу — робити.

Усі дихайте...

Не дихайте...

Усе в порядку, спочивайте...

Дружно руки підіймайте...

Усе прекрасно, — опускайте...

Нахиліться, розігніться... Станьте прямо, усміхніться...

А тепер зроблю ще одну процедуру — Усім поміряю температуру.

Лікар Айболить міряє дітям температуру.

Лікар Айболить

Чудово! Оглядом я задоволений,

Бо ніхто з дітей не хворий,

Всі веселі і здорові,

змагань усі готові!

Учитель З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись люди бажали одне одному здоров'я: «Здоровенькі були!», «Бувай­те здорові!».

Ще за часів Київської Русі чільне місце у формуванні здорової нації належало фізкультурі й спорту. Вершиною національного фі­зичного виховання, самовдосконалення тіла і духу була епоха Запо­розької Січі. Тут силу і витривалість, загартування у повсякденно­му житті й військових справах виховували в постійних іграх, заба­вах, танцях, змаганнях, вправах.

До зали заходять двоє учнів у костюмах запорозьких козаків.

1 - й к о з а к Здоровенькі були, любі друзі! Здоровенькі були! Правда, чудова фраза? Вона нас зближує одразу.

2-й козак Сьогодні, гадаєм, якраз буде вчасно, Щоб був у нас дійсно чудовий настрій. Упоравшись з ділом, хіба нам не варто Зустрітися з грою, змаганням, жартом?

1-й козак. Тож запрошуємо всіх до участі в козацькій еста­феті, щоб помірятися силою, позмагатися у швидкості, спритності, витривалості.

2-й козак. На нашому фізкультурне художньому святі ми зі­бралися, щоб позмагатись у силі, спритності, винахідливості, кміт­ливості та просто відпочити. Раді вас бачити здоровими, бадьорими, готовими до фізичних випробувань!

1-й козак. Увага! Дві команди з однаковою кількістю грав­ців, ліворуч і праворуч від мене, шикуйся!

— Команди, уважно послухайте умови козацької естафети. Естафета відбуватиметься у 10 етапів.

Знайомство з суддями: Айболить, козаки, батьки, учитель фізкультури.

І етап. Гра «Вивести з рівноваги»

Однакова кількість гравців (3-4) з обох команд стають одне за одним, обличчям до центру. Той, хто стоїть позаду, захоплює партнера на рівні поясу, зачепивши руки в гачок; а той, хто стоїть ­першим, обома руками обхоплює руку ведучого — «козака», який стоїть у центрі між командами. За сигналом кожна команда нама­гається вивести ведучого-«козака» з рівноваги у свою сторону. Гру проводять двічі-тричі.

II етап. Гра «Перетягування канату»

III етап. Гра «Піднімання гир»

           IV етап. Гра «Жабка-скрекотуха»

На підлозі креслять крейдою велике коло. Усі гравці в колі при­сідають, спираючись руками у підлогу.

Так само, але за лінією намальованого кола, розташовують­ся двоє ведучих. За сигналом ведучі по черзі поштовхом рук і ніг («жабкою») встрибують у коло і намагаються «заквацати» будь-кого з гравців, які тікають від них. «Заквацаний» гравець стає но­вою «жабкою» і ловить інших гравців. Перемагає той, кого «заква-цали» останнім.

Правила: під час гри заборонено сидіти, віднявши руки від під­логи; пересуватися можна лише поштовхом обох ніг.

 

V етап. «Естафета стрибками»

4 групи, з однаковою кількістю гравців, шикуються у колони по одному за лінією старту. Інтервал між ними — 2-3 м. На відстані 10 м перед кожною з них кладуть по набивному м'ячу. Напрямні затискують між ногами (вище колін) набивний м'яч. Потім за сигна­лом стрибають на обох ногах до покладеного набивного м'яча й по­вертаються назад, передають затиснутий між ногами м'яч руками наступному гравцеві, стають у кінець колони. Те саме роблять інші гравці. Виграє та команда, яка швидше завершують гру.

Правила: якщо м'яч упав, його знову затискують ногами й про­довжують гру.

VI етап. Гра «Стрибуни»

Команди шикуються у колони по одному за стартовою лінією. За сигналом усі гравці стрибають на одній нозі до лінії фінішу, а у зво­ротному напрямку — на другій. Перемагає та команда, яка першою фінішує, припустившись меншої кількості помилок.

VII етап. Гра-естафета «Баскетболіст»

Кожен гравець команди веде м'яч до баскетбольного щита і заки­дає його в кошик. Зловивши м'яч, передає його наступному гравцеві, який повинен зробити те, що й попередній. Команда, яка першою виконає завдання, здобуває перемогу.

VIII етап. Естафета з обручами

Потрібно пробігти від пункту А до пункту Б і назад, перестри­буючи через обруч, як через скакалку. Команда, яка швидше вико­нає завдання, перемагає.

IX етап. Естафета «Подорож по горах»

Бігову доріжку поділити на три частини. Гравці у першій части­ні стрибають на лівій нозі, у другій — на правій, у третій — на обох. Назад повертаються бігом. Перемагає команда, яка фінішує першою.

X етап. «Спортивна вікторина»

  • Який м'яч найважчий і який найлегший? (Набивний і тенісний)
  • Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  • Скільки білих фігур у шахах? (16)
  • Як часто проводять Олімпійські ігри? (Один раз на 4 роки)
  • Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол тощо)
  • Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
  • Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
  • Назвіть фізичні якості. (Сила, витривалість, спритність, гнуч­кість)
  • Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на гру­дях, кроль на спині, батерфляй, брас)
  • Які знаєте види веслування? (Академічний, на байдарках, на ка­ное, на ялах, на шлюпках)

Судді підбивають підсумки змагань і називають переможців.

Учитель. Відомо, що заняття фізичною культурою мають ве­лике значення в житті людини. Особливо важливим є цей вид діяль­ності для молодших школярів. Він сприяє розвитку у них не лише фізичних якостей, а й моральних.

Пам'ятайте, здоровими і сильними вам допоможуть уроки фіз­культури в школі, заняття у спортивних секціях, ігри та забави на сві­жому повітрі, а найбільше — здоровий спосіб життя у ваших сім'ях.

Наше фізкультурно-художнє свято добігло кінця. До нових зу­стрічей!

 

 

docx
Додано
28 травня 2018
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку