Урок до твору Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" 7 клас (нова програма)

Про матеріал
Відкритий урок в 7 класі за новою програмою із зарубіжної літератури до твору Олександра Гріна "Пурпурові вітрила".
Перегляд файлу

Тема уроку:Диво,створене О.Гріном

Мета уроку:підвести підсумки вивченого , розвивати уміння аналізувати художні образи,навички виразного читання ,усного мовлення,інсценування;розвивати творче  мислення,творчу уяву;виховувати почуття доброти, віри в прекрасну мрію.

Обладнання: тексти,презентація, ілюстрації,малюнки,листівки учнів до повісті.

Епіграф:

          У кожного своя історія кохання.

         Кохання може все і все здолає.

Шекспір

Вступ

Доброго дня всім!Ми раді вітати всіх у цей чудовий ранок. А вас, семикласники,запрошую до спілкування.У кожного з вас свої емоції,посміхніться,не хвилюйтесь.

Я хочу бачити вас наполегливими , зосередженими,активними. Намалюйте смайлик настрою.

Запис теми і епіграфу.

Слайд 1,2:О.Грін створив,пурпурове диво.Пурпурові вітрила стали символом романтичної мрії.Ось ми і прочитали цю повість.Сьогодні ми проведемо підсумок і зробимо певні висновки після уявної подорожі сторінками чудової книги.Ви сьогодні здивуєтесь , як багато знаєте і вмієте.Водночас доведемо, що ми вміємо формувати власну думку,бути творчим.

Слайд 3:Буктрейлер

На продуктивну працю нас налаштовує відео(фрагмент)хочу, щоб ви повірили,що ця мила книга про кохання,віру,силу надії:

Адже сьогодні ми з вами будемо шукати відповідь на одну дуже складне питання – романтика і кохання.

Слайд 4,5:Які асоціації виникають у вас щодо такого почуття як кохання?/ працюємо в парах,завдання виконуємо письмо на картках; інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»/.

Підсумок:Довели,що все хороше починається з любові.

Слайд 6:В наш час так важко зберегти віру в чудо,романтику ,у стосунках.Чи варто все ж таки читати книги?Особливо казку!Перед вами «Дерево мудрості»(аналітик і мотиватор учениця)

Багато критиків вважали,що книга далека від сучасності.Звертаю увагу на цитату Гріна «А хіба «Пурпурові вітрила» не сучасна річ».Чи були ви уважні?/Знаходить особливого той, хто вірить в романтиці?/

Слайд 7:Думка Гріна завжди,прагнула до прекрасної країни,де щасливі люди творять справжні чудеса.І в Грінландії майорить прапор пурпурових вітрил.Чи це, дійсно, так?/Запропонуємо до слова автора повісті.Вигадані герої від першої особи розповідають про своє життя.Вправа «Сповідь героя»

Слайд 8:Знаємо,що Пурпурові вітрила – це символ романтичної мрії.У казці мрії збуваються.У кожного з вас є заповітна мрія, яка з кожним днем наближається(на картині з корабликом учні пишуть свою мрію;учні з творчої групи читають есе про свої Пурпурові вітрила).Дякую,ви довели,що вірити у власні сили.

Слайд 9:Кохання – це вічна і особлива тема.Прокоментувати 2-3 крилатих висловів мудрих людей (Данте,Шекспіра,Т.Шевченка)

Кохання відкрило сенс життя для багатьох.Для вас юних, особлива потреба в цій темі,коли ви осмислюєте світ і себе (учениця 9-го класу читає свій власний вірш про кохання)

Слайд 10:Музична зупинка, музичний твір «Ринок любові» на акордеоні виконує учениця.

Слайд 11,12:Ми всі трішки поети.Складаємо п’ятирядковий (сенкан) і шестирядковий(твір за метафорою/вірші).Учні роблять власний вибір.

Слайд 13:Кохання може зробити справжні дива. Що допомогло героям досягти щастя? Інтерактивна  вправа «Обери позицію».

Слайд 14,15:Літературне лото.Інтерактивна вправа «Впізнай героя за цитатою»(на столах листівки і картки, працюємо письмо в парах.Прокоментувати цитати Лонгрена.

Слайд 16:Дайте відповідь Ассоль.А що для вас означає слова «вміти любити»?/запис у зошит-головне зробити правильний вибір, бути рішучим/

Слайд 17:Ассоль і Грей – романтики назавжди в душі.Пригадайте історію кохання героїв – від мрії до справжнього кохання /творча група створили власні вірші за опорними словами/.

 

Давайте підтримуємо цих героїв (учні коментують свої думки в лепбуках).

Слайд 18,19:Ассоль – моральний ідеал. Найбільше вразила тим,що вміла чекати , бо вірила,надіялась, і дочекалась…

Егль пророкує казку маленькій дівчинці , яка вразила його щирістю.

Слайд 20:Театральна зупинка(діалог Ассоль і Егля , мелодекламація «Пророкування Егля»

Слайд 21,22:Грей втілив мрію Ассоль.»Зроби чудеса,якщо ти спроможний».

Слайд 23:Пурпуровий відблиск вітрил назавжди залишиться в серці героїв(учениця читає власний вірш «Кораблі»)

Слайд 24:Кораблі з пурпуровими вітрилами приходять до кожного /пісня «Червоні вітрила»/

Слайд 25:Підсумок.Дочекайтесь своїх Пурпурових вітрил в реальному житті.Хлопцям бажаю знайти свій ідеал , а дівчатам реального принца, який зробить вас щасливим.

Слайд 26,27:Рефлексія:

 Що найбільше сподобалось на уроці…

Які завдання ви виконували…

Що дав вам урок для життя…

/Гра «Пурпурові вітрила»/

Слайд 28:Домашнє завдання

1.Взяти інтерв’ю у батьків ,що для них означають слова «вміти любити»

2.Передбачення

Якою буде подальша доля героїв твору?

 

docx
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку