Урок 6 Додаємо і віднімаємо числа порозрядно
Мета: відкрити іще один спосіб додавання і віднімання порозрядно.
Обладнання: листочоки з надписом, картки для кожного учня (їх можна знайти на моєму акаунті на сайті на урок)
1. Математичний диктант (у вигляді ланцюжка)
— 17, додати 34, відняти 44, додати 63, відняти 43, додати 24, додати 16, додати невідоме число, 100. Яке невідоме число?
2. Учні заміняють кожне число сумою розрядних доданків.
46=49+6 79=70+9
81=80+1 95=90+5
32=30+2
3. Учні розв'язують математичні вирази зручним способом ( не обчислюючи)
45+38>45+27 63-28>57-28
82-45>82-54 18+46<20+46
4. Вчитель видає листок кожному учню (його можна знайти на моєму акаунті на сайті на урок). Дає 3хв: прочитати, зрозуміти, пояснити сам собі. П'ятеро учнів розповідають по пункту, а потім четверо розв'язують приклади (усно №3 ст.14)
5. Учні розв'язують приклади (у підручнику їх немає) (треба розписувати)
72- 48=24 37+29=66
64+28=92 80-32=48
64-38=16 42-24=18
6. Учні розв'язують задачу 4 ст.15
Задача 4
|-8 д.
||-?д. на 2 б.д.
|||- ?д. стільки ж
(Нагадую, нормальні короткі записи є в мене презентаціях)
Розв’язання
1) 8+5=13(д.)-у другій зграї.
2) 13+8=21(д.)
Відповідь: у третій зграї 21 дельфін.
Домашнє завдання: обчислити приклади з картки (порозрядно)
Позначити галочкою що є правильним, на другій карці.