Урок "Додаємо і віднімаємо число 2"

Про матеріал
Урок з математики для учнів 1 класу, які навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти НУШ (програма Савченко О.)
Перегляд файлу

                           Математика 1 клас                                                                                                                       Тема уроку. Додаємо  та віднімаємо числа 2.                                                                                                                            Мета уроку : формування предметних  компетентностей: формувати  математичні знання , обчислювальні навички,  віднімання однакових чисел,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             закріплювати способи додавання та віднімання числа  1, числа 0, числа 2; закріпити назви компонентів і результату дії додавання, назву математичного виразу сума; ознайомити з таблицями додавання і віднімання числа 2; формувати вміння  складати вираз за малюнком. Вчити будувати міркування шляхом виконання завдань з логічним навантаженням. Розвивати інтерес до математики, логічне мислення. Виховувати  в дітей любов до математики;                                                                                                                   -формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж  життя ; соціальні  та громадянські компетентності.                                                                                                Обладнання : цеглинки LEGO, куб Блума, предметні малюнки, геометричний матеріал, презентація, мімічні кубики.                                                                              Тип уроку : урок  засвоєння знань, умінь та навичок.                                              Освітні галузі: математична, природна, соціальна.    

                                            Хід уроку                                                                                                      І. Організаційна частина  .                                                                                                         Продзвенів уже дзвінок                                                                                                                 Починається урок.                                                                                                                                Всі за парти дружно сіли                                                                                                                           І на мене подивились.                                                                                                                  – Візьміть мімічні кубики і покажіть мені , який у вас настрій. Чому саме такий? ( Відповіді  дітей).                                                                                                             ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.                                                                                      –Сьогодні на  уроці  ми будемо вчитися додавати  та  віднімати число  2, працювати  з кубом Блума ,  LEGO  ,  геометричним матеріалом.                                     ІІІ. Мотивація  навчальної  діяльності .                                                                                     Таблиці , які ми сьогодні складемо, вам знадобляться далі для виконання обчислень .  Ви повинні бути уважними , старанними.                                                            ІV . Актуалізація опорних  знань і способів дій.                                                                      1. Усний рахунок.                                                                                                                                     –Діти рахують в межах 10. Називають парні та непарні числа, демонструють цеглинками LEGO   відповідним  кольором.                                                                           – За  допомогою предметних  малюнків  складаємо   приклади на додавання , називаємо компоненти при додаванні  і  згадуємо зв’язок  дії   додавання та віднімання.                                                                                                                                                                                                                 2. Робота в парах.  Геометрична хвилина. В дітей на партах лежать геометричні   фігури.                                                                                                                              -  За допомогою геометричних фігур діти викладають фігури  сніговиків. Потім діти називають скільки вони використали фігур і яких.                                                         3.Актуалізація способу додавання  і віднімання числа 2.                                                      – Робота в зошитах. Завдання 1. Виконуємо з коментарем .                                             –Як можна міркувати , щоб до 1 додати 2?( Можна поміняти доданки місцями. Повторюємо правило – від перестановки доданків сума не міняється).                                                                                                                                       – Аналогічно  виконуємо   вирази на додавання .( 9-2 –це означає відняти 1 і 1).                                                                                                                                                      V. Фізкультхвилинка.                                                                                                                         Ми сніжиночки малі ,                                                                                                                     Покружляли  в вишині .                                                                                                                 А зима нас підганяє ,                                                                                                                            Землю всю нами встеляє .  ( 2 рази).                                                                                                           VІ.  Формування нових знань   і способів дії.                                                                          1.Робота з підручником.                                                                                                                 а)Ознайомлення  з   таблицею додавання  числа 2. Завдання 1.                            – Як  можна  міркувати  , щоб додати  2?                                                                   - Розглядаємо таблицю додавання числа 2.                                                                                 -   Що спільного в усіх випадках?( Спільним є другий доданок 2).                                     – Прочитайте в таблиці перший доданок . Як він змінюється?                                            - Прочитайте значення сум. Як воно змінилося?                                                                     б) . Ознайомлення з таблицею віднімання числа 2.                                                               – Розгляньте таблицю віднімання числа 2.                                                                            – Що цікавого ви помітили? ( Відповіді дітей).                                                                          2. Первинне закріплення матеріалу.                                                                                            – Колективна робота за підручником . Завдання 2.                                                                 VІІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.                                                   1.Закріплення  обчислювальних навичок.                                                                                     – Завдання 3 ( підручник) . Виконуємо з коментарем ( один учень працює біля дошки , решта – записують у зошитах).                                                                                  2. Закріплення вміння складати рівності до сюжетних малюнків. (Презентація).                                                                                                                                 – Вчитель демонструє слайди з сюжетними малюнками. Діти складають рівності на додавання та віднімання. Називають відповіді , показують відповідного  кольору  цеглинку . ( Парне число – зеленого кольору, непарне число – жовтого  кольору).                                                                                                            3. Графічна вправа .                                                                                                                       – Завдання №4.( Робота в зошитах).                                                                                               V ІІІ. Підсумок уроку.  Рефлексія навчально- пізнавальної  діяльності   учнів.                                                                                                                          а) Працюємо з кубом Блума. Діти беруть куб , відповідають на запитання.                                                                                                                                          – Що нового ви дізналися?                                                                                                            - Що важливе ви повторили?                                                                                                             -Як додавати число 2?                                                                                                                 - Як називаються числа при додаванні?                                                                                        - Як зміниться значення суми , якщо перший доданок збільшиться на один?                       - Які ви знаєте геометричні фігури?                                                                                                   б) Сьогодні ви працювали супер. Похлопайте в долоньки , погладьте себе по голівці.                                                                                                                                              в) Чи змінився ваш настрій зараз ? Покажіть мімічні кубики.

 

 

                                                                                                                 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку