Урок математики, 2 клас

Про матеріал
Урок дасть змогу подати матеріал інтегровоно та у цікавій для учнів формі. Ідею уроку можна використати також при проведенні інших предметів.
Перегляд файлу

Тема уроку: Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька разів. Закріплення таблиці множення числа 2. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2.

Мета уроку: повторити та закріпити таблицю множення числа 2; вправляти у порівнянні виразів, що містять табличні випадки множення числа 2; вчити збільшувати число у кілька разів, та на кілька одиниць; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі розвивати мислення, пам’ять, увагу; Виховувати інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання : презентація, карта України, ілюстративний матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу

          Доброго дня,

Рада вас вітати

і урок ми зараз

          Хочем розпочати

                         Ось дзвінок сигнал нам дав.

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо.

  • Перевірте, чи все у вас готове до уроку: зошит, підручник, ручка, олівець, лінійка, кольоровий олівець.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Сьогодні подорож у нас з вами віртуальна,

Вона оцінить знання ваші реально!

Розвязуючи приклади і математичні завдання

Ми з вами будем мандрувати,

І нашу Україну краще пізнавати.

     Діти, сьогодні ми з вами мандруватимемо всією територією нашої країни – України . Розв’язуючи математичні завдання ми будемо знайомитися із  мальовничими куточками нашої Батьківщини. Для сьогоднішньої подорожі ви маєте взяти із собою: увагу, пильність,  мислення , знання, кмітливість.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

А на початку уроку,я без вагання

Хочу перевірити домашнє завдання

Для того, щоб розпочати нашу мандрівку слід перевірити виконання домашнього завдання.

Погляньте, будь ласка на екран, та звірте своє виконання із монітором(слайд)
Задача

2+2+2=6(см)

Відповідь: 6 см периметр трикутника   


IV. Повідомлення теми уроку(слайд)

Сьогодні на уроці ми повинні повторити таблицю множення числа 2, порівнювати вирази, а також навчитися збільшувати число у кілька разів. Але всі ці завдання ми будемо реалізовувати  в процесі мандрівки

V. Актуалізація опорних знань

А) Усні обчислення

   Нашу мандрівку ми розпочинаємо із  села Котюжини, але, як ви бачите, за вікном заметіль. І тому ми повинні домовитись із сніжинками, для того, щоб вони не запорошили наш шлях.

Хмаринка по небу гуляла,

Сніжинки усім дарувала.

На землю летіли краплинки,

Маленькі пухнасті сніжинки.

до нас вони завітали,

І завдання підготували.

(на дошці сніжинки із табличними випадками множення)

Тетянко,сніжинку знімай,
І завдання прочитай 2·2   2·9

2·3 2·4  2·5  2·6  2·7   2·8(По черзі знімає кожен учень)

Б) Каліграфічна хвилинка

     Молодці , ви добре справилися із цим завданням, тому ми вирушаємо далі . Нашою наступною зупинкою є місто  Львів.  У Львові розташована єдина в Україні Майстерня Шоколаду. Кожний виріб – дбайливо зроблений руками Майстра і це єдина майстерня, що виготовляє кожну цукерку власноруч.(Слайд)

Від міста Львів до вас прохання,

І лише одне завдання,

У зошиті старанно напишіть,

І каліграфічну хвилинку проведіть

Отож, розгортаємо зошити, записуємо число, класна робота

Каліграфічна хвилинка

Добуток чисел 2 і 8 (16)

(Повторити правила сидіння за партою)

Але від Львова нам є що мандрувати, тому слід із вами пограти.

Мозковий штурм

  •  Що ми називаємо множенням?(додавання однакових доданків)
  • Як називаються компоненти дії множення?(множник, множник , добуток)
  • Що ми отримуємо в результаті дії множення?
  • Чи змінюється результат від перестановки множників?
  • Перший множник 2, другий множник 5, який добуток цих чисел?

 

- Назви добуток чисел 2 і 8, 2 і 4, 2 і 7?

Б) Порівняння виразів(фронтально)

  • Діти, а хто з вас любить цирк? Тоді ви ми вирушаємо далі, і наша зупинка цирк. Національний цирк України — центр циркового мистецтва. На його арені виступали і виступають видатні артисти.

Від Києва завдання -

Виразів порівняння

2·5 O 2+2+2+2+2+2                   2+2+2 O 2·4

2·4 O 2+2+2+2                            2+2+2+2+2 O 2·6

2·3 O 2+2   2+2+2+2+2+2 O 2·5

2·7 O  2+2+2+2+2                        2+2 O 2·2

2·2  O  2+2+2                               2+2+2+2+2 O 2·9

V. Вивчення нового матеріалу

Мандруємо далі….

Донецький ботанічний сад Національної академії наук України . Займаючи площу у 270 га, він є  найбільшим садом України та всієї Європи.
Діти, сьогодні на уроці ми маємо вивчити, як збільшити число на кілька одиниць, давайте попрацюємо разом. Запамятайте, коли ви бачите збільшити число на кілька одиниць, то слід додавати. Зараз перевіримо    

У саду росло 5груш, а яблунь на 2 більше. Скільки яблунь росло у саду?

-На квітнику росло 8 кущів троянд, а жоржин на 2 кущі більше. Скільки кущів жоржини росло у саду?

Запамятали?
- А коли збільшити число у кілька разів, слід помножити це число на кількість разів

На дошці є числа, які слід збільшити у 2 рази, а також числа, що їх слід збільшити на вказану кількість .

5,7, 9,4,6.

 

VI. Закріплення вивченого матеріалу

Ви любите тварин? Бо ми мандруємо у найбільший в Україні зоопарк – у місто Миколаїв. В даний час колекція налічує 2800 тварин 377 видів, з них близько 80 видів, занесених в Міжнародну Червону книгу. Це найбільша колекція в Україні.

Від усіх тваринок для вас завдання,

В підручнику завдань виконання

№ 554, № 555, № 556

VII. Підсумок уроку

А ми повертаємось у нашу рідну домівку, проте я пропоную, завітати у на обласний центр і порибалити у місці відпочинку багатьох людей на Тернопільському ставу.

(Завдання на рибках)

  • Що тобі сподобалося на уроці?
  • Що нового ти навчився?
  • Назви компоненти дії множення?
  • Що таке множення?
  • Якщо потрібно число збільшити у кілька разів, то слід….

(оцінювання паралельно)

VIII. Повідомлення домашнього завдання

docx
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку