Урок "Додавання і віднімання числа2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків."

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № 33

Тема. Додавання і віднімання числа2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.

Мета:

§створити умови для активної співпраці учнів та вчителя на уроці;

§закріпити та узагальнити вміння та навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел 0 1 2;

§розвивати вміння розрізняти та класифікувати геометричні фігури;

§ознайомити з таблицями додавання та віднімання числа 2;

§формувати у дітей прийоми розумової діяльності – уважність, спостережливість, кмітливість;

§виховувати наполегливість, старанність, взаємодопомогу

Очікувані результати:

Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичної дій додавання.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.

Коментує виконання обчислення.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № 29

Тема. Додавання і віднімання числа2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.

Мета:

  • створити умови для активної співпраці учнів та вчителя на уроці;
  • закріпити та узагальнити вміння та навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел 0 1 2;
  • розвивати вміння розрізняти та класифікувати геометричні фігури;
  • ознайомити з таблицями додавання та віднімання числа 2;
  • формувати у дітей прийоми розумової діяльності – уважність, спостережливість, кмітливість;
  • виховувати наполегливість, старанність, взаємодопомогу

Очікувані результати:

Відтворює:  послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичної дій додавання.

Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.

Коментує виконання обчислення.

Обладнання: мультимедійний комплекс; казка «Рукавичка» (мультфільм); малюнок «Рукавичка», відео презентація, розрізний пазл «Рукавичка»; малюнки казкових персонажів : мишки, жабки, зайчика, лисички, ведмедика, вовка, кабана

 

І. Організація класу

Бесіда:

  • Діти, чи любите ви казки?
  • Хто з вас вже сам може почитати казку?
  • Які ви знаєте українські народні казки? Які можете прочитати самостійно?

ІІ. Повідомлення теми уроку

  • Сьогодні ми зустрінемось з героями української народної казки, яка вам добре відома. Її назву ви дізнаєтесь, відгадавши загадку:

Невеликі дві хатини,

В них м’які і теплі стіни.

По п’ять братиків малих

Проживав хатинках тих. (Рукавичка)

 

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\2.jpg

  • Згадайте і назвіть героїв казки. ( Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовк, кабан, ведмідь).
  • Ми з вами мандруватимемо казкою, виконаємо завдання про героїв казки та від героїв. А ще ми з вами сьогодні навчимося складати таблицю додавання і віднімання числа 2.

ІІІ.  Перегляд казки «Рукавичка»

https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA

ІУ Повторення вивченого

  1. Повторення написання вивчених цифр

Завдання від Мишки.

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\mouse-picture-color.png

- Полічіть, скільки звірят було у казці? (7)

- Напишіть рядочок цифри 7

- Скільки всього персонажів у казці? (9)

- Напишіть рядочок цифри 9.

- Сусідами якого числа є 7 і 9?

2. Виконання віршованих завдань на повторення таблиць додавання і віднімання числа 1

Завдання від Жабки

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\fullsize.jpg

Наш Панас свиней пас,

Не вмів полічити:

Дві свині і ще одна,

Скільки разом, діти?    2 + 1 = 3

Три веселі киці

Грались на травиці.

Мурчик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх.   3 + 1 = 4

Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас.

Скільки разом стало нас?    6 + 1 = 7

Три веселі киці

Грались на травиці.

Враз одна сховалась.

Скільки киць зосталось?   3 – 1 = 2

3.Складання виразів та читання їх по різному.

Завдання від Зайчика

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\pashalnyy-krolik-color.jpg

 

- Лежала пуста рукавичка. Прийшла мишка. Скільки стало звірят?

0 + 1 = 1

Жила у рукавичці мишка. До неї прийшла жабка. Скільки стало звірят?

1 + 1 = 2

Жили у рукавичці троє звірят. До них прийшла лисичка. Скільки стало звірят?

3 + 1 = 4

Фізкультхвилинка.

Лисичка пропонує відпочити

 

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\7247ab7af6c795ea0f313ff5d36f1121.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=ghazA7KGERQ

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Перегляд відео презентації разом з казковим Вовком

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\сканирование0003(29).jpg

https://www.youtube.com/watch?v=39Xq416Q1BA

2.Робота за завданнями підручника

Пропонує  попрацювати Кабан – іклан

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\kaban.jpg

 

Виконання завдання 2; 4  – обчислення виразів на додавання і віднімання 2 за допомогою числового відрізка

Фізкультхвилинка

Виконання вправ для очей

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\depositphotos_13350290-stock-illustration-brown-bear-on-white.jpg
Завдання від Ведмедя

 

 

1.Виконання завдань зошита з друкованою основою

Завдання 1. Обчислити вирази, користуючись таблицями додавання і віднімання числа 2 у підручнику

Завдання 2. Заповни таблицю

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

Складання пазлів (у групах) до казки «Рукавичка»

C:\Users\User\Desktop\нова 2018\конспекти НУШ\МАТЕМАТИКА\Урок 33\1458340566_sohranennoe-izobrazhenie-2016-3-19_1-35-34.931.jpg

docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
2482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку