За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
математика
За підручником «Математика» Н. Листопад
Урок № 33
Тема. Додавання і віднімання числа2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.
Мета:
§створити умови для активної співпраці учнів та вчителя на уроці;
§закріпити та узагальнити вміння та навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел 0 1 2;
§розвивати вміння розрізняти та класифікувати геометричні фігури;
§ознайомити з таблицями додавання та віднімання числа 2;
§формувати у дітей прийоми розумової діяльності – уважність, спостережливість, кмітливість;
§виховувати наполегливість, старанність, взаємодопомогу
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичної дій додавання.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.
Коментує виконання обчислення.
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
математика
За підручником «Математика» Н. Листопад
Урок № 29
Тема. Додавання і віднімання числа2. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вимірювання довжини відрізків.
Мета:
Очікувані результати:
Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.
Розуміє сутність арифметичної дій додавання.
Володіє навичками додавання одноцифрових чисел в межах 10.
Коментує виконання обчислення.
Обладнання: мультимедійний комплекс; казка «Рукавичка» (мультфільм); малюнок «Рукавичка», відео презентація, розрізний пазл «Рукавичка»; малюнки казкових персонажів : мишки, жабки, зайчика, лисички, ведмедика, вовка, кабана
І. Організація класу
Бесіда:
ІІ. Повідомлення теми уроку
Невеликі дві хатини,
В них м’які і теплі стіни.
По п’ять братиків малих
Проживав хатинках тих. (Рукавичка)
ІІІ. Перегляд казки «Рукавичка»
https://www.youtube.com/watch?v=ifFk_iFBhRA
ІУ Повторення вивченого
Завдання від Мишки.
- Полічіть, скільки звірят було у казці? (7)
- Напишіть рядочок цифри 7
- Скільки всього персонажів у казці? (9)
- Напишіть рядочок цифри 9.
- Сусідами якого числа є 7 і 9?
2. Виконання віршованих завдань на повторення таблиць додавання і віднімання числа 1
Завдання від Жабки
Наш Панас свиней пас,
Не вмів полічити:
Дві свині і ще одна,
Скільки разом, діти? 2 + 1 = 3
Три веселі киці
Грались на травиці.
Мурчик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх. 3 + 1 = 4
Шість малят-дошкільнят
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас.
Скільки разом стало нас? 6 + 1 = 7
Три веселі киці
Грались на травиці.
Враз одна сховалась.
Скільки киць зосталось? 3 – 1 = 2
3.Складання виразів та читання їх по різному.
Завдання від Зайчика
- Лежала пуста рукавичка. Прийшла мишка. Скільки стало звірят?
0 + 1 = 1
Жила у рукавичці мишка. До неї прийшла жабка. Скільки стало звірят?
1 + 1 = 2
Жили у рукавичці троє звірят. До них прийшла лисичка. Скільки стало звірят?
3 + 1 = 4
Фізкультхвилинка.
Лисичка пропонує відпочити
https://www.youtube.com/watch?v=ghazA7KGERQ
V. Вивчення нового матеріалу.
1. Перегляд відео презентації разом з казковим Вовком
https://www.youtube.com/watch?v=39Xq416Q1BA
2.Робота за завданнями підручника
Пропонує попрацювати Кабан – іклан
Виконання завдання 2; 4 – обчислення виразів на додавання і віднімання 2 за допомогою числового відрізка
Фізкультхвилинка
Виконання вправ для очей
VI. Закріплення вивченого матеріалу.
Завдання від Ведмедя
1.Виконання завдань зошита з друкованою основою
Завдання 1. Обчислити вирази, користуючись таблицями додавання і віднімання числа 2 у підручнику
Завдання 2. Заповни таблицю
VII. Підсумок уроку. Рефлексія.
Складання пазлів (у групах) до казки «Рукавичка»