НУШ 1 клас. Розробка тематичного дня "Що нам дарує осінь?" (до тематичного тижня "Осінь").

Про матеріал

Розробка тематичного дня "Що нам дарує осінь?" (до тематичного тижня "Осінь"). за програмою Р. Б. Шияна. Освітні галузі: мовно-літературна; математична; соціальна і здоров'язбережувальна; громадянська; мистецька.

Перегляд файлу

Тематичний день «Що нам дарує осінь?» (до тематичного тижня «Осінь»)

Мета: формувати у дітей навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; ознайомити учнів із дарами осені; з’ясувати, чому осінь називають щедрою; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, допитливість, пізнавальну активність; виховувати екологічну культуру школяра, шанобливе ставлення до праці

Освітні галузі: мовно- літературна; математична; соціальна і здоров’язбережувальна; громадянська; мистецька.

І. Ранкова зустріч.

  1. Вітання.
  • Доброго дня усім, хто любить осінь.(Діти відповідають і махають руками).
  • Доброго дня всім, хто не любить осінь.
  • Доброго дня всім, хто любить яблука.
  • Доброго дня всім, хто любить грушки.
  • Доброго дня всім, хто посміхається.
  • Доброго дня всім, хто сумує.
  1. Обмін інформацією. Тема дня «Що нам дарує осінь?»

ДАРИ  ОСЕНІ Г. Шевчук

Восени врожай збирають

На городах і в садках.

Груші, яблука звисають

На тонесеньких гілках.

В лісі білочка руденька

Під пеньком знайшла грибок.

Ухопила — та хутенько

Заховала в теремок.

  • Коли збирають урожай?
  • Що саме збирають восени?
  • Що робить восени білочка?
  • Як поводяться птахи?
  1. Гра «Назви одним словом»

Осінь називають багатьма словами. А як би назвали осінь ви? Яка вона?

Діти по черзі одним словом називають осінь, напр., золота, щедра, мокра, сонячна, радісна і т.д.

Вправа «Крісло автора».  За що я люблю осінь?

  1. Щоденні новини.
  • Осінь називають чарівницею. Вона розфарбовує дерева  якими кольорами?
  • А ще вона дерева роздягає. Які?
  • Пташки готуються відлетіти у теплі краї. Назвіть їх.
  • Які звірята роблять запаси на зиму?
  • Які звірята змінюють хутро?
  • Що роблять люди в саду, на городі?
  1. Гра «Вгадай, що це».

У вчителя в руках кошик із овочами і фруктами, прикритий серветкою. Завдання дітям: не дивлячись, взяти фрукт чи овоч і вгадати, що це.

ІІ. Ознайомлення учнів із темою та метою дня.

  • Сьогодні ми вирушимо до осіннього саду, де побачимо багато цікавого і пізнавального. А щоб ніхто не загубився під час подорожі, згадаємо правила:
  • уважно слухати;
  • запамятовувати;
  • подавати один одному руку допомоги.

ІІІ. Робота над темою дня.

  1. Робота в групах.На партах у дітей лежать картки із зображеннями фруктів і овочів. C:\Users\Админ\Pictures\depositphotos_10806490-stock-photo-collection-of-fruits-and-vegetables.jpg Кожній групі роздати по одному набору Лего.
  • Покладіть біля синьої цеглинки Лего те, що не росте у нашій місцевості.
  • Покладіть біля червоної цеглинки те, що достигає не восени.
  • Покладіть біля блакитної цеглинки  фрукти.
  • Покладіть біля зеленої цеглинки кислі фрукти.
  • Покладіть біля оранжевої цеглинки овочі.
  • Покладіть біля жовтої цеглинки  гіркі овочі.
  • Скільки овочів і фруктів біля синьої цеглинки? (Порахувати овочі і фрукти біля кожної цеглинки).
  • Біля якої цеглинки овочів і фруктів найбільше?
  • А де найменше? (Біля жовтої цеглинки – 3 гіркі овочі).
  • Запишіть цифру 3, пропишіть рядок.
  • Заберіть цибулю. Скільки овочів залишилось? (2).
  • Заберіть ще і перець. Тепер скільки овочів у цій групі? (1).
  • Якщо покласти сюди цибулю, скільки овочів стане?
  • А якщо додати ще і перець, то скільки всього буде овочів?
  • Покладіть на парті зображення лайма, банана і ананаса. Скільки їх всього?
  • Що стоїть на першому місці? На другому? На третьому?
  • Якому числу відповідає ананас? А лайм?
  • Що стоїть перед бананом? Яке число? Перед ананасом? Яке число?
  • Що розміщено після лайма? Яке число? Після банана? Яке число?
  • Скільки всього фруктів у цьому ряду?
  • Поміркуйте, чому треба їсти фрукти і овочі? (Відповіді дітей).
  1. Фізкультхвилинка.

У бабусі на на городі (руки в боки, повороти вліво-вправо)

Фрукти й овочі збирали (згинають і розгинають пальці обох рук).

Кошик стане у нагоді (руками роблять круг).

Грушки й яблука поклали (піднімають почергово руки, «зривають» фрукти, «кладуть» у кошик).

Ще зірву я виноград (руки вору, плавні рухи над головою).

Покладу його сусіду («кладуть сусіду).

Прикочу я гарбуза (нахили вперед, рухи руками).

Та піднять його не можу (розводять руки в сорони).

  1. Гра «Знайди пару».

На червоних яблучках записані приклади, на жовтих – результати. Завдання: знайти пару.

2+1=                                  3-1=

1+1=                                  2-1=

1+2=                                 1-1=

http://lenagold.ru/fon/clipart/ja/jabl/kras/redapp038.jpgКартинки по запросу яблокоКартинки по запросу яблокоКартинки по запросу яблокоhttp://lenagold.ru/fon/clipart/ja/jabl/kras/redapp038.jpghttp://lenagold.ru/fon/clipart/ja/jabl/kras/redapp038.jpg

  1. Гра «Що я візьму в подорож»

На партах у дітей лежать картки із зображеннями фруктів і овочів. Кожен по черзі кладе до кошика один предмет і каже, чому саме це він/вона візьме в подорож.

  1. Гра «Чудова зустріч».

Ось ми зустріли їжачка. Картинки по запросу зображення їжачка

Він просить допомогти прочитати вірш.

ЩО НА СПИНЦІ В ЇЖАЧКА?  Г. Усач

Що несе на спинці

Спритний їжачок?

Він несе на спинці

Золотий листок.

Що несе на спинці

В дощик і сльоту?

Він несе на спинці

Осінь золоту.

  • Про кого розповідається у вірші?
  • Як автор говорить про їжачка? Який він?
  • Що несе на спинці їжачок?
  • Чи справді їжачок несе на спинці золоту осінь?
  • Яка перша літера у слові осінь?
  • Які ще слова починаються літерою о?
  • А закінчуються?
  • Напишіть рядок великої букви о.
  1. Пальчикова гімнастика.

Ми писали, ми писали букву о (згинають і розгинають пальці обох рук, показують букву о).

Дружно, рівно написали весь рядок ( пальці зєднати в замок, згинати і розгинати).

А тепер сплетемо довгий ланцюжок (великий і вказівний пальці зєднати в коло, кола обєднати, змінювати місцями).

Додамо до нього листя і квіток (стискати і розгинати пальці в кулачки).

  1.  Робота в групах. Гра «Хто швидше». («Карусель»).

Виконати звукові моделі слів  осінь, їжак, яблуко, перець (за малюнками).

Картинки по запросу осінь картинкиКартинки по запросу їжачок картинкиКартинки по запросу яблоко картинкиКартинки по запросу перец картинки

  1. Перегляд відео «Мудрі казки тітоньки Сови».

  Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=p9KSJCMsNaA

  1. Музична зупинка.

Розучування дитячої пісні «Диво-осінь».

Режим доступу:  https://www.youtube.com/watch?v=OWlBZhH-RfE

  1. Підсумок дня.

Робота в щоденнику вражень.

 Теми для щоденника вражень.

  • Що я люблю їсти восени.
  • Що мені подарувала осінь.
  • За що я люблю осінь.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глушко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
2957
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку