Урок "Додавання і віднімання десяткових дробів".

Про матеріал
Мета: закріпити знання загальних правил додавання і віднімання де¬сяткових дробів; окремих випадків додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати любов до математики, почуття самоповаги від знання навчального матеріалу. Виконання фізкультхвилинки. Тип уроку: застосування знань, навичок та вмінь.
Перегляд файлу

УРОК                                             5 клас                            Математика

Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.

Мета: закріпити знання загальних правил додавання і віднімання де­сяткових дробів; окремих випадків додаван­ня і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати любов до математики, почуття самоповаги від знання навчального матеріалу. Виконання фізкультхвилинки.

Тип уроку: застосування знань, навичок та вмінь.

Обладнання: підручники.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.

Перевірка готовності класу до уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

Перевірка асистентами вчителя. За необхідності вчитель коментує розв'язання деяких вправ. Робота за індивідуальними картками.

  1. Оголошення теми та мети уроку
  2. Актуалізація опорних знань
  1. Інтерактивна вправа «Ромашка»
  1. Як називаються компоненти дії додавання, віднімання.
  2. Як знайти невідомий додано, зменшуване, від’ємник.
  3. Як додати, відняти два десяткові дроби?
  4. Якщо доданки мають різну кількість десяткових знаків, то як тоді виконувати додавання?
  5. Обчисліть

1) 0,3+0,4;  2) 1,3+0,5;  3) 4,1+2,59;  

4) 3,2-1,8;  5) 1-0,1.

  1. Розв’яжіть  рівняння: 

1) х+0,16=0,5;           2) 8-х=2,6.

  1. Сформулюйте правило округлення десяткових дробів
  1. Усні вправи.
  1. Які числа можна записати замість квадратиків, щоб рівності були пра­вильними?

1) + 0,3 = 1; 2) + 0,35 = 1; 3) + 0,009 = 1; 4) + 0,35 = 0,8.

  1. Обчислити найзручнішим способом:

1) (7 + 69) + 31;

2) 14 + (79 + 186);

3) 14 + 19 + 26 + 21;

4) 78 + 43 + 57 + 22.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

V. Застосування знань, навичок та вмінь

Розв'язання вправ та задач з підручника:

  1. №           – усно;
  2. №               - числові вирази на додавання і віднімання десяткових дробів;
  3. №             - задачі, що передбачають виконання додавання і віднімання десятко­вих дробів.

 

VІ. Підсумок уроку

Висновок: під час обчислен­ня значення суми або різниці, що складається із трьох або більше чисел, перш ніж виконувати дії по порядку (зліва направо), треба пересвідчи­тись, чи не можна замінити цей порядок на більш зручний.

Інтерактивна вправа « Складання Т-схеми»

Я знав…                             Я навчився…

VІI. Домашнє завдання

§, №№

 

docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку